Middag

Mexikansk gryte med rømme og nachos til:) Var handla inn på forhånd, så deilig å ikke tenke på middag. Har et håp om å bli invitert på middag til svigers imorgen.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Indisk med nanbrød.

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir nok bare meg til middag i dag, et eller annet i fryseren. Kanskje rester etter hjemmelaga pizzaen på fredag. Nam!

Kylling tandori på meg og 2 åringen i dag. Far i huset jobber sent.

Fiskeboller i hvit saus med poteter og gulrøtter. Skikkelig mandagsmiddag. Aller helst vil jeg på restaurant!

Ble fiskekaker, poteter og gulrøtter her i dag :)

Ble frossenpizza.

Får venninne på besøk.
Ost & kjeks til "middag".
Sjokoladefondant med vaniljeis og bær til dessert. Det er det jeg orker å servere.

Blir alenemiddag på meg idag siden sambo jobber seint. Og jeg som hadde kjøpt inn på forhånd og planlagt for en gang skyld:( Nå vet jeg ikke hva jeg skal spise.

Hadde rista rugbrød med lun brie og seranoskinke, toppet med rista valnøtter og akasiehonning i går. Fikk nettopp melding om middag hos svigers i dag, så da slipper jeg lage noe. Jippi :)

Idag ble det linser, quinoa, dulcita-tomater og avokado. Litt spesiell middag, men det var faktisk veldig godt. Og så sunt da gitt! Tenkte også på at linser må være bra barnemat, megasunt, veldig billig og smelter i munnen! Trenger nesten ikke tygge. Noen som har gitt det til sine barn?

Fiskeboller i hvitsaus med potet og gulrøtter her i dag. Frøkna på 3 år elsker det. Det er jo godt da, og så er det sunnere enn andre ting jeg egentlig har lyst på ;) hehe.

Meksikansk gryte og nachos i dag.. Kanksje litt typisk helgemat, men den gravide damen krever ;)

Rester etter ost og kjeks fra i går.

Pasta al forno, pasta og kylling med kremet saus og kylling i ovnen. Med litt ost på toppen:) Nam:)

I går ble det fiskeboller i hvitsaus, poteter og grønnsaker.
I dag blir det kylling og ris med tilbehør.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Noe med sataysaus, ris og salat.

Back
Topp