Middag

Middag? Hva er det?

Sent from my iPhone using BV Forum

Superlei av all mat, typisk nå som vi er hjemme begge to og har både tid og overskudd.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Skulle ha kylling i pita.. Men så fikk jeg et hormonanfall og ble sittende å furte. Da skulle mannen være snill og lage middag, men bomma på dagen på ukesmenyen - så nå blir det kebab på gutta i stedet. Jeg er fortsatt gretten og ikke sulten, så ender nok opp med ostesmørbrød senere i stedet..

Mamma var på besøk i går og hadde med lapskaus ho hadde laget. Så ble det i dag :D

Ble frossenpizza her, altfor trøtt og sliten til å lage middag

Min elskede lasagne ♡ Og det smakte faktisk godt :) Alt annet smaker jo papp når man er forkjøla..

Wok med laks, gulrøtter, løk, babymais og eggnudler.

Hjemmelaga pizza, lagde to og la den ene i fryseren.

Fiskeburgere, og fastelavensboller til dessert!! Rakk aldri å spise fastelavensboller på riktig tid, siden vi fødte den uka. Gleder meg!

Pytt i panne

Ble frossenpizza idag igjen, måtte ha noe enkelt siden vi skulle kjøre avgårde rett etter sambo kom fra jobb.

Nuggets til gutta, rester fra i går til meg. Nå må vi seriøst skjerpe kostholdet her hjemme!!

Lasagne fra fryser'n her. Orket ikke finne på eller lage noe. Lenge leve latskapen....

Pannekaker, har blitt enkelt om dagen, siden storesøster er syk.

Sushi, endelig!!! Hat hat lyst på det i hele år. Mamma og pappa spanderer Stick'n sushi <3

Gleder meg til i kveld!

Back
Topp