Middag

Ingenting, holder på å dø! (Tror neppe jeg har vært så syk før).

Jeg så på Hellstrøm rydder opp hjemme igår, og fikk skikkelig lyst å lage den fiskegratengen som de laget. Men jeg er kjempesliten idag, så orker nok ikke det...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dagensmiddag :)
Far i huset er borte i helga så da koser vi jentene oss med mat han ikke er overbegeistret for :)

ImageUploadedByBV Forum1391268669.371406.jpg

Ferdig pasta carbonara...

I dag skal vi ha noe av det beste jeg vet - Lasagne ♡ Eller mer korrekt: Lasagnette.. Fint det allerede er god strikk i livet på disse gravidbuksene, for jeg har en tendens til å overspise ;)

I dag skal vi spise ute, faktisk lyst på salat ;)

Hadde hjemmelaga hamburger i går med brød. Det var utrolig godt!

I går hadde vi Calzone igjen ;) Både guttungen og mannen er glade i det, så det blir ofte til det i helga! I dag skal Oliver ha nuggets, og jeg og mannen skal ha Nachos :)

Skulle ha biff igår vi... Vel, gubben kjøpte ikke biff så ble lasagne... Gjett hvem som skylder meg en biff middag nå

Her blir det indisk i dag, ekstra mild til meg og har mest lyst på nanbrød.

I går ble det brødskiver med egg, i dag kjøttdeig og spagetti.

I dag blir det fersk pasta med kylling, fløtesaus, bacon og ferske cherrytomater :)

I går ble det hjemmelaget bolognes ragu med spagetti, i dag blir det hjemmelaga pai med kylling, mango, avokado salat og hvitløksbrød :)

Igår spiste vi Tom Kha Gai (thaisuppe) og idag skal sambo lage mat så da blir det pannekaker:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Speilegg i dag, hadde ikke ork til noe annet, har malt og malt i hele dag, helt gåen :p

Back
Topp