Middag

I dag blir det thai ute.

Ikke så mye jeg kan bidra med her, er så plaget med kvalme og oppkast at ikke veldig lyst på mat her heller :)
Men her ble det pølse og pasta med ostesaus i dag. Hjemmelaget kjøttkaker i morgen, godt jeg slipper steike ;) hehe

Hjemmelaget fiskegrateng i dag :)

Ble endring i planen, så ble burger.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble endring i planen, så ble burger.

Naaam, nå ble jeg så sulten :P Men skal ha hjemmelagde hamburgere på Lørdag så får vell bare vente ;) hehe

Toro grøt, lest etterpå at den innhold 530kcal!!!! Himmel og hav.

Utrolig matlei om dagen, men i dag håper jeg på kyllingsalat med hjemmebakt rundstykker (hører du det kjære!).

Fiskegrateng her i dag! :) Til gubbens store skuffelse... Syns det er godt jeg!

Vi også :) beste som finnes er hjemmelaget, bruker oppskriften fra Trines matblogg, da slipper man styret med eggehvittene, og det blir minst like godt, synes jeg da :)

ImageUploadedByBV Forum1384273303.666511.jpg
Fersk fra ovnen :)

Fiskegrateng her i dag! :) Til gubbens store skuffelse... Syns det er godt jeg!
Haha samme her! Mannfolket er ikke spesielt glad i fisk :P

Haha samme her! Mannfolket er ikke spesielt glad i fisk :P
Ikke min heller. Han kan spise rødspette og makrell, og så synes han fiskepinner er helt greit. Men dèt er det! Laks, torsk og ørret og sånn som jeg liker best; det orker han ikke tanken på en gang! Begge gutta mine er generelt ganske kresne dessverre :/

Vi spiste reinsdyrsgryte i går med poteter, siden vi er to så varer middagen til to dager. Superenkelt! (oppskriften står på creme fraiche pakka). Mannen min nekter også å spise laks, men han elsker villørret og makrell om sommeren. Jeg er egentlig enig i at den oppdrettslaksen ikke er så god.

Her går det mye i hjemmelaget pizza, spagetti med hjemmelagde kjøttboller, reinsdyrsgryte, ovnstekt taco og taco med salat, fiskegrateng, lapskaus og karri-kyllinggryte i en fin runddans:D

Rester av kyllingsalaten, nam!

Jeg elsker fisk, spiser helst bare det (alltid på resturant!) heldigvis er mannen også glad i fisk/sjømat.

Jeg er hjemme alene, vurdere makaroni med smør..haha, huff!

Amerikanske pannekaker! :) Med blåbærsyltetøy til guttungen, sirup til mannen og sukker og kanel til meg ;)

Back
Topp