Middag

I går nakkekoteletter med fløte champinjong løk og hvitløk i ovnen med ris :-) i dag skinkesteik og i morgen skal jeg lage torskegryte av et slag! Har lett etter den derre taco gryta i hyllene uten å finne den noe sted :-/ jeg vil haaaa (sikkert fordi jeg ikke finner den noe sted ) på mandag blir det grønnsakslasagne og tirsdag kjøttkaker :-) hehe skriver meny for to uker i slengen

Kyllingfilet med stekte grønnsaker og bakt potet :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Snuppa og jeg har hatt tacoparty i dag :)

Spiste lasagne i går og skal ha pannekaker i dag :)

I dag blir det hjemmelaget pizza med salat.

Hamburger her i dag, kanskje jeg slår til å friterer fries til :) Spørs om jeg spiser så mye men, det blir litt for fettete! :P

Taco idag, passet fint på valgdagen!

I dag er jeg helt alene, så det blir deilig sushi til middag i dag :)

I dag har jeg laget lapskaus av bibringe og knoker :) og div gode grønnsaker! Namnamnam. Smaker høst :-D i mrg blir det pannekaker tror jeg :)

Kine snart mamma til fire <3

I dag har jeg laget lapskaus av bibringe og knoker :) og div gode grønnsaker! Namnamnam. Smaker høst :-D i mrg blir det pannekaker tror jeg :)

Hørtes sykt godt ut... Oppskrift?

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Hørtes sykt godt ut... Oppskrift?

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014

Koke griseknoker og bibringe (ca 2 timer) mengde etter behov! Jeg hadde 2 kg lettsaltet og lettest knoker og 1 kg bibringe, i kg gulrøtter, to løk, to store putte, tre små søtpoteter, ca 1 kg poteter, sellerirot og persillerot, og noen fedd hvitløk! Og selvsagt en kg med kålrot! Hadde i en rødbet også for å få llitt morsom farge hehe!

Men når kjøttet er ferdig tar du det ut, siler vannet det lå i og bruker vannet til å koke grønnsakene mens du peller og kutter kjøttet (når det har fått hvilt litt) ! Putt i kjøttet og la det stå litt!

Jeg hadde i litt sukker, bittelitt salt og pepper og muskat og en terning hønsebuljong!

Det er sikkert mange måter å gjøre det på, men jeg har ikke noe oppskrift og har bare funnet ut av hva jeg liker oppi :-D

Thaisuppe med ris og rundstykke ved siden av.

Jeg lagde omelett i ovnen med rødløk, hvitløk, chili, potet og chorizo pølse med babyspinat og plonmetomater ved siden av:) og strødde litt ost på toppen! Nam nam nam! :D

Vi skal ha ovnsstekte rotgrønnsaker og fylte kyllingfileter surret i bacon i dag, gleder meg til middag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dg blodet junkfood, crispy fiskepinner, makaroni og grønnsaker.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det melkeklot :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014

Ble endring her, kylling, salat og stekte poteter.

Back
Topp