Middag

Nei, nå fikk jeg skikkelig lyst på taco. Bare må bli det!

Fredag er tacodag når ungene er hjemme, men det blir ikke før sent i kveld. Før det blir det grøt.

Mannen er i Sverige, måtte be han stoppe å kjøpe rømme for det har de ikke her. Hurra, ekte taco til middag <3

Første gang på lenge jeg har hat skikkelig lyst på noe.

Idag ble det spagetti carbonara. Kjapt, enkelt og godt!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kyllingspyd eller vårruller - får ikke bestemt meg! Mannen skal ha spareribs, og det spiser ikke jeg..

Baktpotet og taco rester.

Kyllingspyd eller vårruller - får ikke bestemt meg! Mannen skal ha spareribs, og det spiser ikke jeg..
Hørtes godt ut begge deler!
Her blir det den nye grandiosa-pizzaen, må bare smake etter å ha sett reklamen. Lett påvirkelig, hehe:) Med cola til også, det er jo lørdag! Den er sikkert ikke noe spesielt god, men så digg å slippe å lage middag og få masse oppvask!

Planen er pizza her, men akkurat trykket i oss noen rundstykker her så enten blir det sen middag eller ingen middag

Her sovnet jeg på sofaen og våknet til ferdigdekt bord og taco :) en lørdag etter min smak :)

Her sovnet jeg på sofaen og våknet til ferdigdekt bord og taco :) en lørdag etter min smak :)
Åh, digg! Her er det stort sett bare jeg som lager mat, siden sambo jobber og er ofte sliten i helgene. Har ikke samvittighet til å mase på ham, jeg er jo bare hjemme uansett. Selv om jeg blir sliten også. Han skal få slappe av et par uker til, fram til babyen kommer. Da blir det hans tur:)

Åh, digg! Her er det stort sett bare jeg som lager mat, siden sambo jobber og er ofte sliten i helgene. Har ikke samvittighet til å mase på ham, jeg er jo bare hjemme uansett. Selv om jeg blir sliten også. Han skal få slappe av et par uker til, fram til babyen kommer. Da blir det hans tur:)

Mye slik her å, men nå sliter vi med sykdom å jeg er alt for gravid å så har vi ei lita ei fra før som jeg har hovedansvar for så er nok hakke mer sliten enn han for tiden. Men ikke tro dette er vanlig :) he he. Men veldig deilig en gang i blandt.

Var det digg med taco i går? ;)

Ja, men mannen stoppet ikke i Sverige så ble ikke skikkelig rømme. Men det var skikkelig godt, hjemmelaga guacomole og full pakke :)
Skal ha litt taco kjøttdeig i poteten i dag, hehe.

Ja, men mannen stoppet ikke i Sverige så ble ikke skikkelig rømme. Men det var skikkelig godt, hjemmelaga guacomole og full pakke :)
Skal ha litt taco kjøttdeig i poteten i dag, hehe.
Å, hjemmelaga guacamole er så godt, hadde vi til quesedilla på torsdag også. Det er det beste med hele maten, glad jeg lagde ekstra mye. Nam!

Helstekt kylling med rotgrønnsaker og saus.

Pizza som vi egentlig skulle ha igår ;-)

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Back
Topp