Middag

I dag blir d hjemmelaga fløtegratinerte poteter, indrefilet å grønnsaker... God helg! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Torsk surret i spekeskinke, pasta med pesto og cherrytomater :)

I dag hadde vi indisk.

Potetball! Hvis du ikke orker lage fra bunn av er den på pose helt super :-)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Idag lagde jeg suppe med pastinakk. Det var supergodt! Brukte den oppskriften her sånn ca: http://www.bama.no/eway/no/gronnsaker/jordskokk/index.aspx

Men hadde hvitløk og sjalottløk isteden for vanlig løk, droppet hvitvinen og persille. Jeg brukte pastinakk isteden for jordskokk, for det hadde de ikke på butikken. I tillegg hadde jeg 3 dl fløte og ike to. Som tilbehør til suppen hade jeg olivenolje som jeg bare helt over, presset sitron, pinjekjerner og spekeskinke som jeg først fryste og så stekte i ovnen. Nam nam!

Kjempeenkelt å lage, anbefales! Dette er noe til og med små barn kan like, bare kanskje uten alt tilbehøret:)

Hjemmelaget pizza i dag :)

I dag skal jeg og guttungen ha laks, brokkoli og quinoa. Tviler riktignok på at han smaker på brokkolien ;) Gubben skal ha svinestrimler og potet :) Han er ekstremt enkel i matveien; kjøtt og pottit så er det bra - ikke grønnsaker, saus og annet svada.. Blir ofte forskjellig middag her hjemme når èn ikke spiser kjøtt, èn ikke spiser fisk og èn er to år og vil helst bare ha pølse og potetmos..

Spiste hamburger i pita i dag :) masse chili i kjøttdeigen, veldig godt, men nå har jeg halsbrann :p

Dagens middag:
ImageUploadedByBV Forum1390748989.547450.jpg

Så enkelt, men sååå godt :)

Kylling i pita her i dag :) Nå er vi godt i gang med middagsplaner, siden jeg har allverdens tid til å lage disse planene :) Så mye enklere med ukeshandling; og så sparer vi nok en del penger på det!

Back
Topp