Mens vi venter ...

9dpo og er sååå kvalm nå :eek:
Kjenner det helt opp i halsen, men vanskelig å si hvorfor.. Har ikke matlyst i det hele tatt og har kun spist en oversaltet kotelett fra coop ovs idag.. Ingenting frister:(
 
Har du testet? :)
 
Testet idag, og antydningen til positiv som var for noen dager siden var helt borte:(
 
Godt nyttår!:)
Håper dette året oppfyller mitt største ønske, nemlig utvide vår lille familie fra 3 til 4 <3
 
Natt til idag drømte jeg forresten at jeg fødte en liten, vakker guttebaby. Ble så lei meg når jeg våknet og innså at jeg ikke er gravid eller har født.. I drømmen fikk babyen et navn også.. Niklas.. Ååh, hadde det enda vært sant :( <'3
 
Vi snakket om baby og babynavn igår etter vi la oss, og jeg nevnte 3 navn som jeg liker godt og kunne tenkt meg.. Det navnet jeg har vært gira på siden jeg var 12-13 falt han ikke for, noe jeg kjente var helt ok.. Men han prøvde å tenke ut navn han likte i en halvtime etterpå, og kom bare opp med et navn.. Og han var ikke helt sikker på om han likte det heller:p Navnet "mitt" som han ikke likte var Anea, navnene han likte var Niklas og Nova.. Sitt eget forslag var Noah.. Så da får vi se da, den dagen vi faktisk skal bestemme oss for navn;)
 
Tror ikke det klaffer denne pp'en heller.. EL 12.1, mannen dro på reisejobb dagen før(11.1).. Siste humperunde var på lørdag (9.1).. Har virkelig ikke troa på at svømmerne har gjort jobben sin så lenge før EL.. Så da er det bare å vente på tr som er forventet ca 30.1.. Håper mannen skal være hjemme dagene før neste EL, for da håper jeg på annenhver dag fra tr har reist og frem til EL ca.. Det blir pp5.. Hadde håpet at det skulle gå fortere:(
 
Vært kvalm de siste dagene nå, i tillegg er brystene mine "harde" og ømme.. Gjør egentlig ganske vondt i begge brystene.. Kroppstemperaturen kjennes høyere ut også...Ikm først 30.01, så er vel tidlig å teste nå? EL hadde jeg i forrige uke...
 
Kvalme er grusomt.. Så nå sitter/ligger jeg på sofaen og knasker saltstenger mens jeg ser "The Carrie Diaries" og venter på sambo som dusjer før vi skal legge oss...
 
Da ble det jaggu tantebesøk her idag.. På ikm gruppa for uke fire fikk jeg spørsmål om det kunne være festeblødning siden ikm først er om en uke, men føles "tanteaktig" ut, så tar utgangspunkt i det akkurat nå... Deprimerende denne tanta her...
 
Da har jeg bestilt denne, så jeg skal få tydelig svar på EL neste PP...ImageUploadedByBV Forum1454759510.120570.jpg

Her er resultatet fra dagens EL test
ImageUploadedByBV Forum1454759543.719554.jpg
Den er vel som positiv å regne, vel?
 
Nei, for at EL-tester skal være positive må teststreken være like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken. Denne er enda en del svakere, dessverre :/
Hm.. Okay, takk for svar:) Da er jeg usikker på EL denne måneden, teststreken er svakere idag enn den var igår.. Så da har nok EL vært på fredag vil jeg tro?
 
Jeg skjønner virkelig ikke hva greia er.. Er så syyykt kvalm for tiden, og det gir seg ikke uansett hva jeg spiser eller drikker.. Slik var det forrige pp også, i tillegg til syklusen før vi begynte å prøve.. En uke etter EL (som jeg etter mye tankegang fant ut at hadde vært dagen før jeg begynte å teste etter EL) er vel for tidlig å merke symptomer på graviditet? Og det forklarer jo ikke hvorfor forrige PP var slik også?
 
Jeg skjønner virkelig ikke hva greia er.. Er så syyykt kvalm for tiden, og det gir seg ikke uansett hva jeg spiser eller drikker.. Slik var det forrige pp også, i tillegg til syklusen før vi begynte å prøve.. En uke etter EL (som jeg etter mye tankegang fant ut at hadde vært dagen før jeg begynte å teste etter EL) er vel for tidlig å merke symptomer på graviditet? Og det forklarer jo ikke hvorfor forrige PP var slik også?
Da jeg var gravid i desember merket jeg stikninger nederst i magen allerede 3 dpo, så det er absolutt ikke for tidlig å merke det :) Krysser fingrene for at det er en liten spire i magen din som forårsaker det denne gangen!
 
Back
Topp