Mens vi venter ...

Ååh, ser den altså.. Akkurat likt hos meg også, bare pp2 enda, men syklusen før pp1 var lang, og preget av mye kvalme.. Var sååå sikker på at det var pga graviditet, men etter å ha testet fire-fem ganger på en uke, deriblandt en hos legen så kom tanta til slutt. To dager etter tanta kom slutta jeg på p-pillene og begynte på folat.. Har fått tak i meg 15-20 teststrimler (graviditetstester) og 10 EL-tester, så nå håper jeg på klaff snart..:)

Lykke til med testing, krysser fingrene:)

Det er kjedelig - har vært der selv, vært heelt sikker på å være gravid også var det bare innbildning..Men vi får krysse fingrene begge to! Hyggelig at vi er flere på omtrent samme alder her inne :)
 
Det er kjedelig - har vært der selv, vært heelt sikker på å være gravid også var det bare innbildning..Men vi får krysse fingrene begge to! Hyggelig at vi er flere på omtrent samme alder her inne :)
Ble skikkelig nedfor når jeg skjønte at jeg ikke var gravid.. Spesielt når ønsket er så sterkt som det er..

Ja, er veldig hyggelig at det er flere på samme alder her inne:)
 
Er så sliten etter helgen at det blir vel ikke lenge til jeg kryper oppi senga.. Alene.. Kjærest reiste bort på jobb idag tidlig, og kommer hjem om nesten to uker.. Da blir han hjemme den helgen før han reiser tilbake igjen for to nye uker, og da kommer han ikke hjem før senest 22.desember :(

Helgen som var nå har vært travel! På fredag var det julebord, men fordi kjærest fikk migrene dro vi hjem etter 3,5 time ca. Da hadde vi vært på revy og så spist mat med jobben hans. Så vi var vel hjemme litt over 21:p

Lørdag sto vi opp rundt kl 9.30, og kjørte i retning Ikea ca kl 10. Vi skulle egentlig bare ha ny sofa, men en times tid senere kjørte vi tre traller med store esker. Eskene bestod av ny sofa og nytt stuebord:) Vi leide oss en henger, kjørte hjem og lastet av eskene. Hentet hunden til "barnevakten", kjørte han hjem, hektet på hengeren og kjørte tilbake til Ikea for å levere den. Ooog bestemte oss for å ta en ekstra ruslerunde i butikken. Endte opp med nytt bilde til å henge over sofaen, noen håndduker og visper, blomsterpotter, klesknagg til Jr sin romdør, og matchende putetrekk til pynteputene i sofaen (samme farge og stoff som sofaen). Så når vi kom hjem var det bare å få i seg noe mat, og demontere den gamle sofaen og det gamle stuebordet, før vi begynte å montere nysofaen og nye stuebordet. Endte opp med at vi måtte ommøblere stuen for at det skulle skulle bli fint med de nye møblene, og det ble sååå mye bedre!!:D

Igår kjørte vi over til Sverige, kjøpte 6 brett med brus og tre brett med Monster til kjærest (monsteroholik):)
Når vi kom hjem var det vasking av klær, rydding av resten av leiligheten, innpakking av noen julegaver, middag og litt avslapning.

Og idag kunne jeg ikke være noe dårligere, så idag har jeg sydd om julegardinene mine, så istedenfor 3 lengder har vi nå 5, selv om vi kun har bruk for fire av de foreløbigImageUploadedByBV Forum1448918547.920360.jpgImageUploadedByBV Forum1448918576.450234.jpgImageUploadedByBV Forum1448918586.588493.jpgImageUploadedByBV Forum1448918606.914843.jpg
 
Er så sliten etter helgen at det blir vel ikke lenge til jeg kryper oppi senga.. Alene.. Kjærest reiste bort på jobb idag tidlig, og kommer hjem om nesten to uker.. Da blir han hjemme den helgen før han reiser tilbake igjen for to nye uker, og da kommer han ikke hjem før senest 22.desember :(

Helgen som var nå har vært travel! På fredag var det julebord, men fordi kjærest fikk migrene dro vi hjem etter 3,5 time ca. Da hadde vi vært på revy og så spist mat med jobben hans. Så vi var vel hjemme litt over 21:p

Lørdag sto vi opp rundt kl 9.30, og kjørte i retning Ikea ca kl 10. Vi skulle egentlig bare ha ny sofa, men en times tid senere kjørte vi tre traller med store esker. Eskene bestod av ny sofa og nytt stuebord:) Vi leide oss en henger, kjørte hjem og lastet av eskene. Hentet hunden til "barnevakten", kjørte han hjem, hektet på hengeren og kjørte tilbake til Ikea for å levere den. Ooog bestemte oss for å ta en ekstra ruslerunde i butikken. Endte opp med nytt bilde til å henge over sofaen, noen håndduker og visper, blomsterpotter, klesknagg til Jr sin romdør, og matchende putetrekk til pynteputene i sofaen (samme farge og stoff som sofaen). Så når vi kom hjem var det bare å få i seg noe mat, og demontere den gamle sofaen og det gamle stuebordet, før vi begynte å montere nysofaen og nye stuebordet. Endte opp med at vi måtte ommøblere stuen for at det skulle skulle bli fint med de nye møblene, og det ble sååå mye bedre!!:D

Igår kjørte vi over til Sverige, kjøpte 6 brett med brus og tre brett med Monster til kjærest (monsteroholik):)
Når vi kom hjem var det vasking av klær, rydding av resten av leiligheten, innpakking av noen julegaver, middag og litt avslapning.

Og idag kunne jeg ikke være noe dårligere, så idag har jeg sydd om julegardinene mine, så istedenfor 3 lengder har vi nå 5, selv om vi kun har bruk for fire av de foreløbigVis vedlegget 148465Vis vedlegget 148466Vis vedlegget 148467Vis vedlegget 148468
Så fint du har det :)
 
Pp 3, CD 16..
Nærmer seg vel eggløsning, så har begynt å teste EL.. Negativ så langt..

Er ganske nervepirrende.. Håper det klaffer snart, er grusomt med denne ventingen!:/
 
Dere hadde det så fint hjemme :O

Åh, folikkenfasen er GRUSOM. Er så dørgende KJEDELIG å vente på EL. Er der selv og. Venter ikke EL før om sånn.. 1-1,5 uker.
 
Dere hadde det så fint hjemme :O

Åh, folikkenfasen er GRUSOM. Er så dørgende KJEDELIG å vente på EL. Er der selv og. Venter ikke EL før om sånn.. 1-1,5 uker.
Tusen takk!:) Så koselig å høre, for jeg blir liksom aldri fornøyd nok:p

Usj, slik jeg skjønner det skal jeg være fruktbar med siste dag den 14.desember.. Så da er jeg så heldig at jeg får mensen rundt nyttår, noe jeg regner med jeg får for jeg tror ikke jeg skal ha lett for å bli gravid, dessverre..
 
Tusen takk!:) Så koselig å høre, for jeg blir liksom aldri fornøyd nok:p

Usj, slik jeg skjønner det skal jeg være fruktbar med siste dag den 14.desember.. Så da er jeg så heldig at jeg får mensen rundt nyttår, noe jeg regner med jeg får for jeg tror ikke jeg skal ha lett for å bli gravid, dessverre..

Har dere prøvd lenge?:(
 
Har dere prøvd lenge?:(
Er midt i PP3 nå, så vi har ikke prøvd så lenge.. Trodde jo at jeg hadde blitt gravid i september, for da hadde jeg mange symptomer.. Men fikk negativ test hjemme to ganger og en til legen:(
 
PP3, CD 18. Kalenderen sier mest fruktbar og siste fruktbare dag imorgen 14.12.. Tok en EL-test nå klokken 18, og hadde da ikke vært på do siden rundt 12.30.. Testen min så ut som den grønne på bildet (lånt fra google, haha.. Hadde ikke med tlf på do og kastet testen..).. Har ikke fått så tydelig strek før nå, og har testet EL ca 3-4ganger de siste dagene.. Syns denne streken var ganske sterk, men i tvil på om jeg skal tolke den som at jeg har EL eller ikke?? Hjelp!!ImageUploadedByBV Forum1450027861.844208.jpg
 
Gikk å letet frem testen igjen rett etter jeg postet forrige innlegg igår.. Da var det ikke noen tvil lenger, testen var positiv, så det ble humpings igår kveld.. Har hatt happy times i senga annenhver dag siste uken.. Så mååå jo klaffe nå?! Håper det!
 
1 dpo og allerede hopper testetøsa opp og ned med ørten tester mellom fingrene. Måtte den neste uka eller så gå fort så jeg kan teste med god samvittighet... Seelv om jeg har ekstremt dårlig følelse .. :(
 
Hvorfor dårlig følelse??

Er bare sikker på at det ikke har klaffet, sikkert fordi det er enklere å være negativt innstilt for å unngå mega-skuffelse enn å være positivt innstilt og så bli megaskuffa om det ikke blir klaff..
 
Vi forlovet oss og bestilte ringene 24.november, og idag kom de omsider! Åååh, så deilig å ha ringen på fingeren :DImageUploadedByBV Forum1450213028.817356.jpg
 
3dpo, 3PP... Testetøsa er ubeskrivelig utålmodig nå.. Var nære på at jeg testet når jeg nettopp var på do.. Hvordan skal jeg holde ut de neste dagene?!
 
3dpo, 3PP... Testetøsa er ubeskrivelig utålmodig nå.. Var nære på at jeg testet når jeg nettopp var på do.. Hvordan skal jeg holde ut de neste dagene?!

Det er grusomt vanskelig, men heldigvis er det mye som skjer med jul og sånt. Og du skal jo planlegge bryllup!! :D
 
Det er grusomt vanskelig, men heldigvis er det mye som skjer med jul og sånt. Og du skal jo planlegge bryllup!! :D
Ja, takk og lov for julestresset (hadde jeg bare vært stresset) :p Vi har fullstendig kontroll på ting til jul, så jeg har mye tenketid for å være ærlig :p
Oi, bryllup ja:p Det har jeg ikke begynt å tenke på en gang:p
 
PP3 og 7 dpo.. Idag klarte ikke testetøsa vente lengre.. I virkeligheten ser jeg en slags hvit strek om jeg kan kalle den for det, men usikker på om det er ønsketenkning eller ikke?! ImageUploadedByBV Forum1450691036.905259.jpg
 
Back
Topp