Mens vi venter ...

Noen som leser her inne som kan svare meg fort?(a)
Hvor mange dager etter EL kan jeg ta graviditetstest og forvente et resultat? Er på CD 31 nå og 11dpo
 
Da blir det testing imorgen tidlig mest sannsynlig.. Da er jeg 12dpo i pp1..

Er sååå spent nå.. Håper bare det blir klaff:) Det hadde vært helt fantastisk :heartred:

Passer jo ganske greit siden jeg likevel skal til legen imorgen ang allergi.. Da kan jeg be om å teste der også forhåpentligvis:)
 
Klarte selvfølgelig ikke vente, så tok en test nå nettopp.. Men klarer ikke se noe? Noen som kan hjelpe?
ImageUploadedByBV Forum1445992613.728443.jpgImageUploadedByBV Forum1445992623.243652.jpg
 
Første bildet er veldig uklart, men jeg ser strek på det nederste :)
Hva?!:eek: gjør du?:eek: :eek: da tar jeg ny test gjen når jeg står opp for å være sikker!:p for jeg ser ingen verdens ting:p
 
Tanta kom:(
 
Det skal bli! Satser på at jeg kommer meg raskt etter operasjon og får kommet i gang med ny pergokur :)
Krysser alt som krysses kan for at alt går bra for oss begge og at vi snart kan annonsere hver vår spire:)<3
 
Pp2 CD 15
Vurderer å bestille EL-tester.. Har en app som regner ut når EL skal være utifra når jeg har mensen, men våger ikke stole helt på den.. Har dere gode erfaringer med EL-tester fra ebay? Skal ifølge appen jeg har ha EL på lørdag.. Når bør vi prøve for å treffe EL da tror dere?
 
Jeg har god erfaring med én type fra ebay, elendig erfaring med en annen.
Litt sent å bestille el-tester for denne ppen, men.. til neste kanskje?

Om dere har dere annenhver-hver dag skal dere jo kunne treffe godt uansett. :)
 
Vi forlovet oss idag <3 24.11.2015
Så nå venter vi på ringene våre som vi bestilte idag<3
ImageUploadedByBV Forum1448406225.615590.jpg
 
Pp 2, CD 30, ca 11 dpo hvis jeg tar rett..
Våger ikke teste, men siden vi skal på julebord imorgen kveld så kanskje ikke så dumt å teste idag?

Har fått ganske lange sykluser, og skal vel få mensen på imorgen elr lørdag hvis tendensen fra forrige PP stemmer..
 
Fikk besøk av tanta igår kveld.. Skuffet selv om jeg forventet det.. Vært lite humping denne PP .. Og mindre blir det vel de neste ukene også.. Kjærest drar på reisejobb på mandag, og kommer hjem helgen om to uker, før han drar på ny reisejobb når den helgen er over.. Da er han hjemme senest 23.12... Ååååh:( Liker ikke reisejobb:(
 
Fikk besøk av tanta igår kveld.. Skuffet selv om jeg forventet det.. Vært lite humping denne PP .. Og mindre blir det vel de neste ukene også.. Kjærest drar på reisejobb på mandag, og kommer hjem helgen om to uker, før han drar på ny reisejobb når den helgen er over.. Da er han hjemme senest 23.12... Ååååh:( Liker ikke reisejobb:(

Uff, så skuffende hver gang tanta kommer. Jeg er i pp1 og bare venter på å kunne teste snart! Men er så redd for at det er negativt og tanta kommer som den pleier :depressed:
 
Uff, så skuffende hver gang tanta kommer. Jeg er i pp1 og bare venter på å kunne teste snart! Men er så redd for at det er negativt og tanta kommer som den pleier :depressed:
Ååh, ser den altså.. Akkurat likt hos meg også, bare pp2 enda, men syklusen før pp1 var lang, og preget av mye kvalme.. Var sååå sikker på at det var pga graviditet, men etter å ha testet fire-fem ganger på en uke, deriblandt en hos legen så kom tanta til slutt. To dager etter tanta kom slutta jeg på p-pillene og begynte på folat.. Har fått tak i meg 15-20 teststrimler (graviditetstester) og 10 EL-tester, så nå håper jeg på klaff snart..:)

Lykke til med testing, krysser fingrene:)
 
Back
Topp