Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

Ååå, gratulerer!! :Heartred

PP 21 - CD 27 - 12 DPO - PP 3 med letrozol

Jeg har ikke ord :eek::eek::eek::eek:

Vis vedlegget 386715

Etter 21 PP'er nå (og 2,5 år prøving med en eks) er dette første gang jeg ser to streker! Jeg klarer virkelig ikke å tro det!! o_O :D:D:D:sad010
Omg! Gratulerer så masse! Sender masse babystøv og håper spira klorer seg fast❤️ Har fulgt med her nå og da i håp om positiv test snart :D

Å, herregud! Jeg tror jeg dåner! Her er det jo en så tydelig strek at det ikke er mulig å ta feil av! Gratulerer så mye, Alfakrøll! Dette er så innmari fortjent!
:smiley-bounce016
Hurra, hurra, hurra!
Håper PP 21 blir like fruktbar for meg, så kommer jeg etter!
Hehe, jeg trodde jeg skulle dåne selv også! Tusen takk gode deg! :Heartpink JAA HÅPER SÅ MYE at PP 21 blir like fruktbar for deg også!! Kjenner det nesten er litt vemodig å ikke havne i termingruppe med deg, vi skulle jo det.. Men om du får klaff i mai er det uansett mulig jeg henger litt i gruppa for mai også, da termin er rett ved månedsskiftet ;) og følge deg videre kommer jeg jo uansett til å gjøre, helt til du blir mamma!

Wow! Gratulerer såå mye :love017 Kan tenke meg stemningen er god hjemme der i dag:D Velkommen over i april-2023 forumet når du føler deg klar :Heartred
Tusen takk! Hehe ja det ble god stemning når sjokket hadde lagt seg :D Vi ble litt satt ut begge to og klarte ikke helt å tro det, vet ikke helt om vi tror det fremdeles :hilarious: Takk, jeg har allerede sneket litt og melder meg veldig snart inn :shy:

ÅÅÅÅÅ, herreguuuud nå ble jeg så seriøøøøst glad!! :excited001Fyyyy søren så fortjent dette er, dette er deg virkelig så HIMLA vel unt, Alfakrøll!! :Heartpink:woot: Sender deg bøttevis av gratulasjoner og babystøv, tenk at du nå skal bli MAMMA!! På bildet der er ditt første "møte" med babyen din faktisk, som nå har gravd seg fast i livmor for å vokse og utvikle seg helt til slutten av April(?), tenk det!:D Sterk og fin strek til å være 12 dpo også, herremin så stas! Ååå, som jeg gleder meg til å følge med på fortsettelsen, hurra hurra hurra!!! :love017:happy093.
Aw tusen takk gode VakreVenus! :D Har satt så stor pris på heiingen din hele veien, det har vært en god oppmuntring! Ja det er helt sprøtt og uvirkelig at JEG skal bli mamma, og at den streken er et bevis på at noe faktisk skjer inni der :love017

For en vanvittig deilig følelse det må være å endelig se de to strekene der! Nydelig test og herlig med april/mai-bebis! Gratulerer så masse, Alfakrøll! :love017
Ja det er helt uvirkelig, jeg måtte til og med dobbeltsjekke at jeg faktisk hadde brukt graviditetstest og ikke eggløsningstest da jeg så de to strekene :hilarious: Tusen takk! :Heartpink Og masse lykke til til deg med den siste ventetiden, håper alt er bra! :love017

Ååå, så utrolig fin strek. Gratulerer så mye ❤️❤️ Krysser alt jeg har for at denne sitter hele veien. Får snart mitt andre leteozol-barn selv ❤️
Tusen takk! Ja krysser fingrene for det! Heldigvis ingen spotting eller noe foreløpig ihvertfall. Letrozol-barn - for en velsignelse :shy::Heartpink Masse lykke til med siste innspurt nå, snart har du lillesøster i armene dine :love017

Ååh fine gode Alfakrøll, gratulerer så mye!! :woot::Heartred Endelig satt den, og jommen skal den sitte hele veien!!!
Ja endelig, og nå har den bare å klamre seg fast ja! Den skulle bare visst hvor hardt vi har jobbet for den :hilarious: :love017
Føler med deg som fremdeles venter på TR, blir litt utålmodig på dine vegne.. Håper du kan få god hjelp på fredag og at du snart også sitter med to streker :Heartpink

Omg! Gratulerer så masse! Sender masse babystøv og håper spira klorer seg fast❤️ Har fulgt med her nå og da i håp om positiv test snart :D
Så koselig at du følger med! Tusen takk :D Håper alt er bra med deg, ser at det er en stund siden du oppdaterte dagboken din. Nærmer seg vel siste innspurt for deg nå, masse lykke til :Heartpink

Så koselig at du følger med! Tusen takk :D Håper alt er bra med deg, ser at det er en stund siden du oppdaterte dagboken din. Nærmer seg vel siste innspurt for deg nå, masse lykke til :Heartpink
Tusen takk ❤️ Ja nå er vi virkelig inne i siste innspurt med litt over ei uke til igangsetting av fødsel :D

Back
Topp