Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP 21 - CD 13 - PP 3 med letrozol
alle gode ting er tre! For meg satt den på runde tre etter tre år uten noe! Og snakk om positiv test!
Hei hei!
Skumleste nettopp gjennom dagboken din..!
Utrolig tøft å være prøver så lenge.. Men sånn sett godt det ikke er noe spesielt galt med noen av dere, sånn sett. Da KAN det jo gå! Håpet er der. Skulle litt ønske sånt var litt mer forsket på; jeg synes det er fascinerende hvordan det klaffer ALLTID på maks tre forsøk for noen, mens andre må holde på i årevis; selv om det tilsynelatende ikke er noe galt med noen av partene.Det må jo være en grunn til hvorfor noen er superfertile, og andre er minimalt fertile. ><
Uansett, håper runde nr3 med letrozol funker for dere! Lykke til denne runden![]()

alle gode ting er tre! For meg satt den på runde tre etter tre år uten noe! Og snakk om positiv test!
Ønsker deg en god runde med forkjølelse og mye luft i magen!![]()
Hei! Så hyggelig, jeg husker deg faktisk fra da du var prøver og ble gravid i 2021. Koselig å ha deg tilbake her som prøver, synes du virker som en veldig hyggelig person og ser at du har mange gode råd angående mye
Ja enig med deg, veldig rart at det kan være så stor forskjell. Og som du sier, siden det tilsynelatende ikke er noe galt med noen av oss, så er det fremdeles håp! Og om det ikke klaffer på egenhånd, så er det heldigvis hjelp å få. Synes det er oppløftende å se at det går an å få klaff på første IVF-forsøk som dere fikk, om jeg ikke husker feil?
Takk for lykkeønskninger![]()
Ja veldig kjedelig at det ikke har klaffet. Er nesten litt rart/sprøtt/fascinerende å se andre prøvere bli gravide, gå gjennom hele graviditeten og få babyen sin, og så komme tilbake hit for ny prøving før jeg i det hele tatt har rukket å få positiv testJa, jeg synes jeg så deg litt her og der i forumet da også, utrolig kjedelig at det ikke har klaffet enda for dere. Men NÅ skal det bli !Satser på at den lille boosten fra letrozol er det som må til..
Hehe, ja, hadde flaks der, så den satt på første innsett. Nå er det et par sykluser på egenhånd, før evt innsett på nytt. Når det ikke er noe galt, i teorien, så er jo sjansene ganske gode for at det klaffer med mitt hjelp! I det minste. Og det er jo en sikkerhet å ha det å falle tilbake på
Type.. "jaja.. om det ikke går nå heller, så er sjansene store for at det har gått innen ***, pga IVF". Hjelper litt. Selv om det ideelle hadde vært å slippe.![]()
Men ja, NÅ skal det bli! Hadde vært fantastisk om det bare var den lille boosten fra letrozolen som skulle til..Ja veldig kjedelig at det ikke har klaffet. Er nesten litt rart/sprøtt/fascinerende å se andre prøvere bli gravide, gå gjennom hele graviditeten og få babyen sin, og så komme tilbake hit for ny prøving før jeg i det hele tatt har rukket å få positiv testMen ja, NÅ skal det bli! Hadde vært fantastisk om det bare var den lille boosten fra letrozolen som skulle til..
Ja det er veldig sant og oppmuntrende at det er gode sjanser for å lykkes med hjelp i det minste. Håper dere får til klaff på egenhånd, men om det blir nytt innsett håper jeg det går like raskt som sist! Følger spent med videre![]()
Nei du har jo ikke hatt en lett vei du heller.. Og for dem som lykkes raskt så unner jeg jo dem det (selv om det kan være litt ulike følelser)..Den ser jeg. Når enkelte her inne som har vært her siden jeg prøvde på nr 2, og enda ikke fått. Da føles det litt hjerterått når jeg prøver på nr4 da. Men er jo ikke som om det har gått så lett her heller. ><
Håper virkelig at det bare er dette som skal til for dere. Fin tid på året og; april - mai![]()

Nei du har jo ikke hatt en lett vei du heller.. Og for dem som lykkes raskt så unner jeg jo dem det (selv om det kan være litt ulike følelser)..
Ja april - mai må være en super tid å få baby! Håper for oss begge![]()
Men ellers, så er det jo bare supert at folk er heldige og slipper prøve lenge!)Hehe ja enig med deg der, det finnes unntakHehe, ja! Unner dem som regel det!
(Kanskje bortsett fra dem som 'her klaffet det på første forsøk, fordi jeg ikke stresset med det; du må jo bare slappe av så går det med en gang'. De kan godt få en bitteliten realitetssjekk førstMen ellers, så er det jo bare supert at folk er heldige og slipper prøve lenge!)
Krysser fingrene![]()

Å, herregud! Jeg tror jeg dåner! Her er det jo en så tydelig strek at det ikke er mulig å ta feil av! Gratulerer så mye, Alfakrøll! Dette er så innmari fortjent!PP 21 - CD 27 - 12 DPO - PP 3 med letrozol
Jeg har ikke ord
Vis vedlegget 386714
Etter 21 PPer nå (og 2,5 år prøving med en eks) er dette første gang jeg ser to streker! Jeg klarer virkelig ikke å tro det!!![]()
![]()

Wow! Gratulerer såå myePP 21 - CD 27 - 12 DPO - PP 3 med letrozol
Jeg har ikke ord
Vis vedlegget 386714
Etter 21 PPer nå (og 2,5 år prøving med en eks) er dette første gang jeg ser to streker! Jeg klarer virkelig ikke å tro det!!![]()
![]()
Kan tenke meg stemningen er god hjemme der i dag
ÅÅÅÅÅ, herreguuuud nå ble jeg så seriøøøøst glad!!PP 21 - CD 27 - 12 DPO - PP 3 med letrozol
Jeg har ikke ord
Vis vedlegget 386715
![]()
Fyyyy søren så fortjent dette er, dette er deg virkelig så HIMLA vel unt, Alfakrøll!! 
Sender deg bøttevis av gratulasjoner og babystøv, tenk at du nå skal bli MAMMA!! På bildet der er ditt første "møte" med babyen din faktisk, som nå har gravd seg fast i livmor for å vokse og utvikle seg helt til slutten av April(?), tenk det!

Åå endelig er det din tur! Gratulerer så myePP 21 - CD 27 - 12 DPO - PP 3 med letrozol
Jeg har ikke ord
Vis vedlegget 386715
Etter 21 PP'er nå (og 2,5 år prøving med en eks) er dette første gang jeg ser to streker! Jeg klarer virkelig ikke å tro det!!![]()
![]()
Yaaay! Gratulerer så mye, Alfakrøll!!PP 21 - CD 27 - 12 DPO - PP 3 med letrozol
Jeg har ikke ord
Vis vedlegget 386715
Etter 21 PP'er nå (og 2,5 år prøving med en eks) er dette første gang jeg ser to streker! Jeg klarer virkelig ikke å tro det!!![]()
![]()