PP 17 - CD 2
Prøveperiode 17

De to siste prøveperiodene har gått ganske raskt, og det har ikke skjedd noe spennende. Jeg har hatt en liten prøvepause for hodet mitt og fokuset mitt, men vi har likevel lagt inn aksjer til EL. Ser over her at jeg skrev at jeg skulle se om jeg orket å gå i gang med blodprøver og letrozol pp 17, men det gjør jeg ikke. Er fremdeles så utrolig sliten og lei, jeg klarer ikke helt beskrive det. Føler meg utmattet og demotivert. Jeg tror at mye av grunnen er andre utfordrende og krevende områder i livet, spesielt i forhold til jobb. Men nå, etter laang tid, har jeg endelig fått landet en god løsning! Jeg er SÅ lettet og glaaaad

Forhåpentligvis vil det bidra til god energi til prøvingen fremover. Ikke minst ligger alt enda litt bedre til rette for en graviditet nå. Så nå kjenner jeg på en gryende optimisme for våren og sommeren!
God tirsdag til alle dere som titter innom! Heier så inderlig på alle dere som prøver, og koser meg med å følge graviditeten til dere som har lykkes med å få et mirakel i magen