Håper virkelig det går bra, sender mange gode tanker din vei [emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, for en natt/morgen!
Skjønner du ikke er optimistisk. Håper det beste!
God klem til degJeg bare håper blødningene roer seg snart. Kan jo ikke blø sånn her over lengre tid mener jeg. Prøver å få i meg vann. Aller helst vil jeg ta en sovetablett og sove i noen timer, men det er nok ikke lurt når jeg blør så kraftig. Klarer ikke å gråte heller, føler meg helt tom [emoji17]
God klem til deg
Forferdelig å ha det sånn. Hvis ikke du er alene hjemme kan du vel sove litt. trenger jo hvile og det er ikke lett når en er våken og trist og bekymret.
Huff, forferdelig. Ikke godt å sove på, men kanskje legge avispapir under lakenet så du slipper at det trekker ned i madrassen? Går jo fort gjennom håndklær dessverre.Jeg har faktisk klart å sove litt. Men med en gang jeg rører litt på meg så fosser blodet ut. Prøvd å dekke til senga med håndklær. Fortsetter det sånn her så går jeg tom for bind snart.
Huff, forferdelig. Ikke godt å sove på, men kanskje legge avispapir under lakenet så du slipper at det trekker ned i madrassen? Går jo fort gjennom håndklær dessverre.
Rart de ikke ville beholde deg til observasjon så ikke du mister for mye blod. Høres jo virkelig voldsomt ut.
Det skjønner jeg godt. Kanskje ringe legevakten igjen utover dagen og høre. Er jo ikke bra å miste så mye blod så om ikke annet få litt væske..Jeg synes også at det er litt rart. Ikke tegn på at det vil gi seg heller. Formen er fortsatt grei, men dette er skremmende.
Huff, så utrolig trist å lese dette Så urettferdig at dette skulle ramme deg etter alt dere har vært gjennom
Hvordan går det med deg nå?
[emoji175] så utrolig trist. Håper dere kommer dere gjennom dette, og lykkes en dag [emoji4]
[emoji173]
Tenker på deg. Skal du ha noen slags oppfølging?