Mens vi venter... (Ikke les om du ikke vil bli skremt)

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Strella, 4 Jul 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Utrolig leit å høre.
    Veldig godt at du får så god oppfølging. Skulle bare ønske alt stod bra til med den lille.
    Ta vare på deg selv. Håper du får i deg litt næring idag.

• Morsom Morsom x 1
  2. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

:Heartred

3. Isa Krysser fingrene for 2015 baby. Aprilbarna`15

Dette synes jeg var ufattelig trist å lese. Jeg er så lei meg på dine veier. Godt dere har hverandre [emoji173]️
    Ønsker deg alt godt i fremtiden!

4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Hvordan har du det idag?

5. Strella Elsker forumet Marsipanene 2019

Fant ikke hjerteslag på ultralyd. Blir lagt inn på sykehuset for utskrapning.

6. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Æsj altså! Det skulle ikke vært mulig med sånn uflaks!
    Sender en stor klem

7. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Forferdelig. Utrolig lei for tapet deres. Ta vare på hverandre. Vi er mange som tenker på dere!

8. Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18

Dette er bare helt forferdelig å lese. . For en berg og dahlbane av følelser....
    [emoji173]

9. MammaStine Forelsket i forumet Marsboerne 20 18

Tårene triller etter å ha lest dagboka di [emoji22] verden er virkelig urettferdig, og jeg synes dere er ufattelig sterke som har opplevd så mye motgang og smerte! Tenker på dere [emoji173]️[emoji173]️

10. Kiki Betatt av forumet Desemberglede 2015

11. Strella Elsker forumet Marsipanene 2019

Da melder jeg meg ut herfra, og håper at resten av dere blir til mars 2018.
    Jeg er hjemme igjen fra sykehuset. Ble to runder med cytotec for det endte med utskrapning. Det går greit. Litt vondt, men den fysiske smerten går jo over. Får nok en reaksjon etterhvert, men den får bare komme.
    Takk for gode ord. Masse lykke til, alle sammen.

• Hjertelig Hjertelig x 3
  12. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 Assistert-jentene

Det var veldig leit å høre, jeg gledet meg så voldsomt for dere som hadde fått det til på egenhånd! [emoji54] håper du kommer deg godt igjennom det og at hverdagen går tilbake til "normalen" I et ok tempo for deg [emoji173]

13. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 VIP Himmelbarn August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Veldig leit at det gikk sånn. Synes det var så herlig at dere hadde blitt gravide nå.
    Håper du kommer deg greit og at livet farer godt med dere fremover.

14. linee Flørter med forumet

Ånei, dette var utrolig trist å lese. Ta godt vare på hverandre, så håper jeg livet blir lysere for dere på den ene eller andre måten. Sender mange klemmer<3

Del denne siden