Mens vi venter... (Ikke les om du ikke vil bli skremt)

Ble oppringt av legen og hcg har fortsatt å øke. Så vi klør oss litt i hodet alle sammen, spesielt etter den kraftige blødningen jeg hadde i helgen. Gått over til brun utflod igjen, noe jeg har hatt i to uker allerede.
Så vi må bare vente til neste TUL som er på fredag. Pga ferie kunne jeg ikke få time noe tidligere.
Jeg kommer til å bli gal innen fredag! Godt de har psykiatrisk avdeling på samme sykehus som gynekologisk avdeling er.
Legen skjønner at det er vanskelig å være positiv, og hun ville heller ikke gi meg falske forhåpninger. Vi må rett og slett bare vente i noen dager til...

Ojojojoj!! Dette er spennende! Kan det ha vært en tvilling som er årsaken til blødningene[emoji848]
Håper så inderlig på et bankende hjerte på fredag!! Skjønner godt at du holder på å bli gal!!
 
Ojojojoj!! Dette er spennende! Kan det ha vært en tvilling som er årsaken til blødningene[emoji848]
Håper så inderlig på et bankende hjerte på fredag!! Skjønner godt at du holder på å bli gal!!

Da burde vel hcg vært enda høyere? Glemte selvfølgelig å spørre hva hcg var på i dag, men den var på nesten 7000 på fredag, men da så de jo ingenting på TUL.
Har advart mannen om at jeg snart blir funnet på hustaket der jeg sitter og synger julesanger.
Disse ukene har ikke vært bra for den mentale helsa [emoji54]
Vi er fortsatt forberedt på det verste, men håper selvsagt på det beste.
Har sagt at om dette skulle gå bra så har denne kidden husarrest frem til 18 årsdagen. Ikke innafor å holde på sånn her.
 
Nettopp vært ute og gått en kveldstur i plaskregn. Bikkja er glad i tur i stort sett uansett vær, men nå tror jeg at dyret begynner å bli bekymret for at det har klikket helt for de tobeinte flokkmedlemmene. Virker som han synes at vi har oppført oss rart lenge nå.
Og så er det nok litt rart for han at jeg plutselig ikke går og sykler med han flere mil i uka.
Teller nå timer til TUL. Er det ikke fredag snart?
 
41 timer igjen til TUL på sykehuset. Dette har vært så berg- og dalbane! Fra positiv test til brun utflod, til fine blodprøver til ultralyd der de ikke så noe til nok en fin blodprøve til styrtblødning til nok en fin blodprøve.
Jeg kunne virkelig trengt en sterk drink, men det får vente - forhåpentligvis til et stykke ut i 2018.
 
Bare en dag igjen til TUL!! Hvordan føler du deg?
 
Bare en dag igjen til TUL!! Hvordan føler du deg?

Utålmodig. Men nå sover jeg bedre om natten igjen, og det er jo positivt.
I går var jeg småkvalm da jeg våknet. Litt i dag også. Brystene er fortsatt ømme og så har jeg veldig rare drømmer. Enkelte ting smaker heller ikke som de skal.
Skal bli godt å få morgendagen overstått. I dag skal vi dra ut og spise sen lunsj. Noe må vi jo finne på siden vi ikke fikk reist på den planlagte ferien. Hvordan går det med deg?
 
Utålmodig. Men nå sover jeg bedre om natten igjen, og det er jo positivt.
I går var jeg småkvalm da jeg våknet. Litt i dag også. Brystene er fortsatt ømme og så har jeg veldig rare drømmer. Enkelte ting smaker heller ikke som de skal.
Skal bli godt å få morgendagen overstått. I dag skal vi dra ut og spise sen lunsj. Noe må vi jo finne på siden vi ikke fikk reist på den planlagte ferien. Hvordan går det med deg?

Ja, det er viktig å holde seg aktiv og ikke sitte å tenke. Det er virkelig ingenting du får gjort noe med.
Så du har ferie da kanskje?
Jeg har 4 dager igjen til tul og er megaspent!!
 
Ja, det er viktig å holde seg aktiv og ikke sitte å tenke. Det er virkelig ingenting du får gjort noe med.
Så du har ferie da kanskje?
Jeg har 4 dager igjen til tul og er megaspent!!

Ja, vi har ferie i noen uker til. Veldig greit egentlig. Jeg er ikke helt meg selv om dagen, så greit med noen rolige dager hjemme. Og unngår å være sosial, jeg orker bare ikke akkurat nå.
Om 13 timer er jeg på sykehuset. Snart får vi omsider noen svar.
 
Ja, vi har ferie i noen uker til. Veldig greit egentlig. Jeg er ikke helt meg selv om dagen, så greit med noen rolige dager hjemme. Og unngår å være sosial, jeg orker bare ikke akkurat nå.
Om 13 timer er jeg på sykehuset. Snart får vi omsider noen svar.

Ønsker deg masse lykke til i morgen!! Kommer til å tenke masse på deg i morgen[emoji8][emoji1303]
 
Wow, dette var skikkelig sterk lesning. Jeg heier sånn på dere og ønsker deg virkelig lykke til på UL i dag, det blir nok deilig å få noen svar, kan jeg tenke meg. [emoji177][emoji8]
 
Wow, dette var skikkelig sterk lesning. Jeg heier sånn på dere og ønsker deg virkelig lykke til på UL i dag, det blir nok deilig å få noen svar, kan jeg tenke meg. [emoji177][emoji8]

Takk. Uansett utfall så skal det bli godt å få svar. Sovet tre timer i natt, og går nå bare og venter på at vi skal kjøre.
Samtidig så gruer jeg meg veldig, for jeg vet hvor tøft det blir om vi får den triste beskjeden. Sånt sett skulle jeg ønske at jeg kunne gå lykkelig uvitende i noen dager til. Jeg vet at jeg ikke burde stresse, men det er ikke lett [emoji17]
 
Herregud dette må jo bare gå bra! Krysser alt som krysses kan for dere! Har vært gjennom exu selv og synes det var et levende helvete, så at dere har vært gjennom to av dem og det andre i tillegg stikker jo i hjertet bare å lese om! [emoji54]
 
Herregud dette må jo bare gå bra! Krysser alt som krysses kan for dere! Har vært gjennom exu selv og synes det var et levende helvete, så at dere har vært gjennom to av dem og det andre i tillegg stikker jo i hjertet bare å lese om! [emoji54]

Om noen timer så vet vi mer. EXU er forferdelig, og var så redd for det denne gangen også. Var veldig lettet når hcg hadde steget som den faktisk gjorde, det gjør den jo ikke ved EXU. Får vi ikke noen klare svar i dag så tusler jeg bort på psykiatrisk avdeling og blir der inntil videre. Tror faktisk ikke at nervene mine klarer mer snart.
Men det hjelper med alle fine meldingene her på forumet. Får mer støtte her enn av venner og familie.
 
[emoji173] masse masse lykke til idag!! Krysser fingra for at dette går superfint :) [emoji173][emoji179]
 
[emoji173] masse masse lykke til idag!! Krysser fingra for at dette går superfint :) [emoji173][emoji179]

Masse lykke til! [emoji173]

Masse lykke til i dag!! Håper inderlig dere får gode nyheter

Tusen takk alle sammen. Nå setter vi oss snart i bilen, venter bare på at mannen skal komme tilbake fra morgentur med hunden.
Jeg håper vi slipper å vente lenge på sykehuset. De har forbedret oss på at de kanskje må ta inn andre først om de får inn noe akutt.
Kryss fingre og tær, alt dere har [emoji256]
 
Da har vi vært på TUL. For første gang har vi sett et bittelite hjerte [emoji173]️ Jeg er i sjokk, kan ikke tro det.
De finner ikke ut hvor blødningene kommer fra.
Fosteret har også gjemt seg litt i hjørnet av livmor, og derfor slet legen med å få målt skikkelig og nå aner vi ikke hvor langt jeg er på vei.
De tør ikke gi oss noen garanti, spesielt ikke siden graviditeten "sitter litt rart", men legen forhørte seg med overlegen, og vi må bare se an.
Blir ny ultralyd om to uker.
Kan noen legge meg i kunstig koma de neste ukene? Dette er bare altfor spennende [emoji15]
 
Back
Topp