Mens vi venter... (Ikke les om du ikke vil bli skremt)

Håper virkelig det går bra, sender mange gode tanker din vei [emoji173][emoji173]
 
Det ser dessverre ikke bra ut. Blør så kraftig og vanskelig å se noe på ultralyd.
Sendt hjem, men skal tilbake en av de kommende dagene. Blødde så mye at den unge legen virket litt i stuss på hvordan hun skulle håndtere dette. Men de skal ha ros for at jeg fikk komme rett inn.
Stakkars mannen, han er helt forskremt. Blødde ut bind, klær, utover gulvet på sykehuset, gynstolen osv. Nå vil jeg bare legge meg og vente til det er over. Om blødningene ikke avtar så kunne jeg bare komme tilbake. Har ikke vondt, kun murringer nederst i magen.
 
Huff, for en natt/morgen!
Skjønner du ikke er optimistisk. Håper det beste!
 
Huff, for en natt/morgen!
Skjønner du ikke er optimistisk. Håper det beste!

Jeg bare håper blødningene roer seg snart. Kan jo ikke blø sånn her over lengre tid mener jeg. Prøver å få i meg vann. Aller helst vil jeg ta en sovetablett og sove i noen timer, men det er nok ikke lurt når jeg blør så kraftig. Klarer ikke å gråte heller, føler meg helt tom [emoji17]
 
Jeg bare håper blødningene roer seg snart. Kan jo ikke blø sånn her over lengre tid mener jeg. Prøver å få i meg vann. Aller helst vil jeg ta en sovetablett og sove i noen timer, men det er nok ikke lurt når jeg blør så kraftig. Klarer ikke å gråte heller, føler meg helt tom [emoji17]
God klem til deg

Forferdelig å ha det sånn. Hvis ikke du er alene hjemme kan du vel sove litt. trenger jo hvile og det er ikke lett når en er våken og trist og bekymret.
 
God klem til deg

Forferdelig å ha det sånn. Hvis ikke du er alene hjemme kan du vel sove litt. trenger jo hvile og det er ikke lett når en er våken og trist og bekymret.

Jeg har faktisk klart å sove litt. Men med en gang jeg rører litt på meg så fosser blodet ut. Prøvd å dekke til senga med håndklær. Fortsetter det sånn her så går jeg tom for bind snart.
 
Jeg har faktisk klart å sove litt. Men med en gang jeg rører litt på meg så fosser blodet ut. Prøvd å dekke til senga med håndklær. Fortsetter det sånn her så går jeg tom for bind snart.
Huff, forferdelig. Ikke godt å sove på, men kanskje legge avispapir under lakenet så du slipper at det trekker ned i madrassen? Går jo fort gjennom håndklær dessverre.

Rart de ikke ville beholde deg til observasjon så ikke du mister for mye blod. Høres jo virkelig voldsomt ut.
 
Huff, forferdelig. Ikke godt å sove på, men kanskje legge avispapir under lakenet så du slipper at det trekker ned i madrassen? Går jo fort gjennom håndklær dessverre.

Rart de ikke ville beholde deg til observasjon så ikke du mister for mye blod. Høres jo virkelig voldsomt ut.

Jeg synes også at det er litt rart. Ikke tegn på at det vil gi seg heller. Formen er fortsatt grei, men dette er skremmende.
 
Jeg synes også at det er litt rart. Ikke tegn på at det vil gi seg heller. Formen er fortsatt grei, men dette er skremmende.
Det skjønner jeg godt. Kanskje ringe legevakten igjen utover dagen og høre. Er jo ikke bra å miste så mye blod så om ikke annet få litt væske..
 
Huff, så utrolig trist å lese dette :( Så urettferdig at dette skulle ramme deg etter alt dere har vært gjennom :(
 
Hvordan går det med deg nå?
 
Huff, så utrolig trist å lese dette :( Så urettferdig at dette skulle ramme deg etter alt dere har vært gjennom :(

Ja, dette føles urettferdig. Men vi skal komme oss igjennom dette også. Men akkurat nå er det tungt, tøft og trist.
 
Hvordan går det med deg nå?

Omtrent som før. Blødningene har avtatt litt og jeg skal prøve å spise litt for første gang på et døgn. Har drukket mye vann da. Ikke lyst på mat, men tror det kan være lurt. Om ikke annet så kanskje jeg får lurt i mannen litt mat.
 
Hjertet mitt brister litt av å lese dagboka di. Det er kjempefint at du vil dele opplevelsene dine, det tror jeg er bra for deg og for andre i samme situasjon å lese også. Ta godt vare på hverandre i denne perioden.
 
[emoji175] så utrolig trist. Håper dere kommer dere gjennom dette, og lykkes en dag [emoji4]
 
[emoji175] så utrolig trist. Håper dere kommer dere gjennom dette, og lykkes en dag [emoji4]

Dette var nok siste sjanse for vår del. Tok 7 år å bli gravid denne gangen.
Så, nå venter en litt annen hverdag for oss.
 
Tenker på deg. Skal du ha noen slags oppfølging?
 
Tenker på deg. Skal du ha noen slags oppfølging?

Sykehuset ringte tidligere i dag, skal dit igjen i morgen. Får fantastisk god oppfølging, så all ære til gynekologisk avdeling på Kalnes.
Jeg håper jeg slipper utskraping, men med min flaks så blir det vel til det.
Sengeliggende i dag, veldig slapp. Men blødningene ligner nå mer på en vanlig menstruasjon. Brystene er plutselig ikke ømme lenger, og jeg begynner sakte å innse at det ikke gikk denne gangen heller.
 
Back
Topp