Er det bare hos meg? Babyverden har alltid vært grønn, nå er den blå
Samme her:O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det bare hos meg? Babyverden har alltid vært grønn, nå er den blå
Her også. Trodde det var noe galtEr det bare hos meg? Babyverden har alltid vært grønn, nå er den blå
Da var jenta og tog prikk test. Hun er allergisk mot Katt, gras og noen tre. Alle hennes venninner har katt. Gras og tre er det ju nesten oxå overalt. Surt men heldigvis finnes det medisiner.
Meget uvant... Også er det noen detaljer som henger igjen i den grønne fargeskalaen av og tilHer også. Trodde det var noe galt![]()
Hun fikk også piller plus nesespray x 2 per dag. kan jeg spør ? Gir du piller morgen eller kveld.Min eldste er allergisk mot katt, hassel, or og bjørk.
Hassle og or er aktive i Jan - feb. Da er der mye regn her vi bor og lite plager. Bjørka merket han. Og katt. Han står på allergi piller året rundt, og har øyedråper og nesespray til katt og bjørk og ellers behov.
Jeg er ikke sikker på når han tar den lenger, han er 13 og styrer det selv. Som liten fikk han medisinen på kvelden for han hadde natt - kløe som hovedsymptom, reelt uten at vi vet hvorfor. Han fikk vel en stund både morgen og kveld.Hun fikk også piller plus nesespray x 2 per dag. kan jeg spør ? Gir du piller morgen eller kveld.
Annakvar år virka det som.
19.000
Ja. Fått 18.000 i smell, så igjen litt, smell på 22.000 og så litt igjen men smell igjen no. Og eg klare ikkje betale det, har ingen buffer. Har tvangstrekk pga tidligere smeller..
Jenta mi fikk estimert 15mnd, og hadde den i over 2 år uten at vi utsatte en eneste time med unntak av nedstengningen pga koronaFøler meg som en vanskelig mor nå, heldiogvis sa hn p åtelefonen a det går helt fint
Gutungen hr time til å stramme strengen på mandag.
Så leser jeg mailen fra lærer, som rett nok kom mandag ettermidag, i dag tidlig og ser at øving til grad prix er flyuttet til.... mandag (14-17 og han skulle til tannlegen 1440, fint tilrettelagt for at han er på skolen til 1415 og jeg skulle rekke å kjøre ham etter skoletid) Det tar en liten time, pluss kjøring, aka, nesten hele den øvingen borte.
Så jeg ringte og fikk den flyttet. Melder tilbake til mannen, da ble det 7. april i stedet. Han bare svarer. Og når er grand prix?
Sjekke kalenderen, joda, 7. april.
Enden på visa er at han strammer strengen mandag i påskeferien i stedet. Da slipper han skolefravær, jeg har tenkt å ha fri uansett, også får vi ber håpe at ikke behandlingen blir mye leger totalt sett av at vi går sånn 3 uker over tiden eller noe sånn da... Det er estimet 2-2,5 år. Det var 1 år i starten av februar i år, så håpet er å få den av før neste sommer.
så det er ikke alltid den tida stemmer helt 
Det var mye over estimert også!Jenta mi fikk estimert 15mnd, og hadde den i over 2 år uten at vi utsatte en eneste time med unntak av nedstengningen pga koronaså det er ikke alltid den tida stemmer helt
![]()
Hei alle sammen
Har ikke hatt tid til å være innom på ei stund, skjedd noe spennende?
Her har Lille U fylt 7 år siden sist og ikke er så liten lenger, forresten, Kengu, gratulerer med dagen som var på onsdag.
Hatt utviklingssamtale med mellomste og sakte men sikkert er hun ved å ta igjen det siste faget hun ligger etter i
Endelig funnet lokale til konfirmasjonen i mai, og barnebursdag til helgen, ellers så skjer det lite her.
Jepp, nå i mai.Godt du har funnet lokale til konf forresten, NÅ i mai?
Jeg er glad vi har lokale til konf NESTE mai...
Aha. Grunner til at jeg spør er tenker litt på om hun min blir trøtt av de. Har hørt noen som sier at de blir trøtt av allergi medisiner.Jeg er ikke sikker på når han tar den lenger, han er 13 og styrer det selv. Som liten fikk han medisinen på kvelden for han hadde natt - kløe som hovedsymptom, reelt uten at vi vet hvorfor. Han fikk vel en stund både morgen og kveld.
Jeg lurer på om han tar pillen på morgenen nå. Nesespray og øyedråper morgen og kveld ved behov. Også tar hav astmamedisin moegen og kveld
Noen allergitabletter gjør deg trøtt. Hvilke får du?Aha. Grunner til at jeg spør er tenker litt på om hun min blir trøtt av de. Har hørt noen som sier at de blir trøtt av allergi medisiner.
Ja, vi fikk alltid beskjed om at ho snart var ferdig, neste gang kan vi ta den av osv… I tillegg fikk vi ulike beskjeder om hva mer de ville rette på… Til slutt knakk ho fullstendig psykisk sammen da vi gikk derfra. Ho sa selv: Jeg vil ALDRI dit igjen, jeg blir jo ALDRI ferdig!!!Det var mye over estimert også!
Vi får se, min er desverre lite motivert så periodevis har han slurvet litt med strikk (som er festet i strengen oppe og nede og drar overbittet bakover) så vi får se