Og tesla x har et budsjett som er større også.
Så det er finfint at bilen vår holder lenger.
Byd tang har et bagasjerom i samme område da så jeg sånn kjapt på nett uten å ha sjekket lenger. Litt mindre, kanskje. Men det er flere hverdager. Jeg vil alle tre ungene skal sitte godt også og det smale /flate midtsetet er ikke like optimalt. Mange biler har det.
Id buzz skuffet meg der. Så svær bil. Også er det søren meg et flatt, smalt, hardt sete "som ikke egner seg for langtur" ifølge omtalen, i midten.
Bilen vår lever fint enda. Og som mannen påpekte da jeg i frustrasjon kom med et utbrudd som dette for et år siden, vi kan alltids kjøpe en nyere av samme sort når denne ikke funker lenger. Dersom vi da fortsatt har tre unger som vil være med oss på tur. For bilen er en 2013 modell eller noe sånn og lever trolig fint noen år til. Eldste er 13.hvem vet hvor mange år han vil være med oss på langtur. Vel, på svigerstur tror jeg han blir noen år grunnet den et år eldre onkelen, men camping - årene er muligens ikke uant mange... Og bilen kjører godt. Med en unge mindre har vi helt andre behov. Det er for der første en bag, en sykkel, en sovepose, en stol, rett og slett vesentlig mindre baggasje. Og en helt annen ting er om vi fortsatt da drar.
Eller om han er en sånn som meg som er med på ferie fremover i 6 år til, da spørs der om bilen fortsatt er like god, men der tar vi når den tid kommer, om 6 år er neppe minstemor i sete lenger heller
Og ja, noen unger må være under snittet for at snittet skal bli som det er siden andre unger jo er over snittet. Mine er korte. Og lette. Og sitter derfor i bilstol lenge.