Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes både hotell og hytter er dyrt i Norge dessverre ,ci er sær på feriene våres så mer enn 5 dager hos familie skjer ikke. Det holder mer enn nok, men vi har jo hytte i nærheten av min familie og ferie på hytta er bedre. Samtidig ønsker ci tid bare oss og tid med venner, så da må vi reise litt hit og ditJa, leie hus eller hotell i Norge er dyrt
For oss er det ca umulig å komme under 10 dager hos svigers. Jeg jobber med å få det ned mot ei uke. Men to helger er egentlig vanskelig å unngå. Det er for mange ting som skal skje svigers er jo skilt og vi skal ha nok dager med alle til å rekke å gjøre både besteforeldre og ungene fornøyde og rekke "tradisjonene".
Og når vi bor der så betaler vi jo ikke for oppholdet. Vi bidrar mye med matinnkjøp hos svigermor, men det er jo rimelig ferie uansett.
Men, kommer vi oss avgårde sånn at det er en god slump igjen av ferien etterpå. Så er det helt mulig å få til noe mer. Dog faller ikke månedskiftet slik i år at jeg tror det på noe som helst vis er overkommelig, så vi får se hva vi får ut av sommeren
Oh yes både hotell og hytter er dyrt i Norge dessverre ,ci er sær på feriene våres så mer enn 5 dager hos familie skjer ikke. Det holder mer enn nok, men vi har jo hytte i nærheten av min familie og ferie på hytta er bedre. Samtidig ønsker ci tid bare oss og tid med venner, så da må vi reise litt hit og dit
Ja mam er jo forskjellig, og det er jo fintFerie på hytte, nær familie, det er jo kjempefint. Og litt hit og dit er ikke dumt det.
Vi deler jo de 8-10+ dagene mellom to hjem egentlig, og det inkluderer en dag vi drar i hunderfossen, somregel en dag vi tar med oss ungene på bytur, de får overnatte hos svigerfar, somregel en gang med båt over Mjøsa til hytta på andre siden, det er tid med de eldre søstrene til min mann og vår lille nevø, det er mange å rekke over stort sett fra samme base. Men. I blir ofte lenger enn jeg vil likevel. Men , teltingen hjelper. Uten tvil. Og ungene elsker begge delene av ferien. Svigerfar har jo et par unger på alder med våre eldste, så de ser frem til å treffe dem.
Jeg vet ikke helt hvordan det blir jeg heller.Ja mam er jo forskjellig, og det er jo fintmin koser seg sammen med fettere og kusiner, men jeg ønsker å oppleve litt mer, får se hvordan det blir i år, han skal jobbe litt også og då skal jeg og min kjære pusse opp en del
Koster litt det også jaJeg vet ikke helt hvordan det blir jeg heller.
Vi bør ha en større oppussing i sommer, bytte en god del vinduer. Alle mot vest sier mannen. Det er to barnerom pluss to store og to vanlige i stua
Koster litt det også ja
Fikk du melding at den er kommet?Skattemelding kom idagser fint ut
får et par tusen igjen
![]()
Fikk mailFikk du melding at den er kommet?![]()
Ikke uvanlig på denne tida når alle skal inn og sjekkeMin skattemelding er klar men eg kommer meg ikkje inn. Nettsida kneler.......
Ikke uvanlig på denne tida når alle skal inn og sjekke![]()