Jeg veksler mellom å oppdatere VG ofte. Og å dykke ned i sims for å rømme fra verden rundt meg.
Jeg kjøpte sims 4 for 49 kr da korona sendte oss på hjemmekontor for 2 år siden. Min dengang 9 år gamle datter fattet interesse og spiller det mer enn meg. Det har blitt noen utvidelsespakker på henne disse årene. Et par på meg i starten. Vel. Vi deler bruker da. Men den siste uken har eg begynt å ta pc'n når hun har lagt seg. Rømme igjen. Jeg trenger den pausen fra den sorte forsiden på vg.
Jeg kjøpte sims 4 for 49 kr da korona sendte oss på hjemmekontor for 2 år siden. Min dengang 9 år gamle datter fattet interesse og spiller det mer enn meg. Det har blitt noen utvidelsespakker på henne disse årene. Et par på meg i starten. Vel. Vi deler bruker da. Men den siste uken har eg begynt å ta pc'n når hun har lagt seg. Rømme igjen. Jeg trenger den pausen fra den sorte forsiden på vg.
Ja 2 måned til. Tenker oxå visst det hadde vart verre så ville jeg vel fått en raskare time. Får hoppes verkelig at det er gode nyheter. Men ser oxå på svar fra Unilabs at det bør tas biopsi.
skal uansett ta planlagt keisersnitt så tror ikke det har noe å si at han liker seg best i seteleie.. i forrige svangerskap så følte jeg kynnerne var verre enn riene til 8 cm.. så er egentlig livredd for at jeg går i fødsel uten å tenke øve det før keisersnittdatoen!
Føler ikke at jordmødrene på føden hører stort etter når jeg nevner det!