Vi har jodix, til både oss og naboen
Vi har ikke drivstoff utover det som er i bilene, vel. Jo et par liter bensin til gressklipperen

Men vi har ved, vedovn og gassgrill med i alle fall noe gass til den. På sommeren har vi mer gass.
Kontakter har vi faktisk
Og tørkepapir og toalettpapir. Vi har unger i idrettslag og korps som selger
Våtservietter og desinfeksjonsmiddel, ja, nå for tiden man man jo fortsatt antibac i alle vesker og lommer. Og noen våtservietter har vi somregel.
Batterier, massevis. Mobillader til bilen, ja. Både 12v og bilen har usb uttak. Ladet batteribank.... Der varierer. Vi har en del sånne og stort sett er vel noen oppladet i alle fall
Batteridrevet DAB-radio er jeg usikker på om vi har som virker.
Førstehjelpspakke har vi i begge bilene og i camping - kassa. Soveposer og pledd og varme klær har vi
Fysrsikker og stearinglys og lommelykter og hodelykter.
Men lite hermetikk /tørrmat, ikke nok havregryn og knekkebrød og altfor lite vann.
Om det reelt er 3 dager så mener jeg vi klarer oss på mat fra fryseren. Selv om strømmen skulle gå vil den holde lav nok temp i noen dager til at vi kunne spist unna derfra. Og jeg har hermetiske tomater, hakket og finmost, noe bønner, skinke på boks, pasta og nudler og ris, og poteter. Det er vann, dersom vannet ble borte og det store vannet nedenfor her var Atom-forurenset. I så tilfelle ville vi slitt med nok vann. Så da heller stekte poteter enn koke pasta, for å si det sånn

Så. En vanndunk eller to er sikkert ikke dumt, men det er høyst trolig ikke noe vi trenger egentlig.