Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe her ble det positivt test først 14 dpo tror jeg det varNoen som har erfaring med å få positiv test etter 6dp5dt? Jeg var dum og testet fra dag 3-6 etter innsett og mista motetHar testdag lørdag 22/3 - 9dp5dt
Det er for meg tilsvarende lørdag det, ææ spennende!Hehe her ble det positivt test først 14 dpo tror jeg det var![]()
Det går mye bedre! Hatt kontroller på Ahus annenhver dag, og går stadig bedre nåHvordan går det med deg @Gravid ?Har du fått noe plan for når du kan sette inn?
Det høres bra ut da! Skulle jo tro at du ikke trengte å vente så lenge da neiDet går mye bedre! Hatt kontroller på Ahus annenhver dag, og går stadig bedre nåIkke hørt noe mer, burde kanskje spørre dem hva de tenker? Burde vel få lov om 2 sykluser, når jeg er bedre av OHSS allerede?
Hvordan går det her? Ikke fulgt med etter jeg måtte ha totalfrys. Har du uttak snart?
Jeg fikk 7 på frys, så det var veldig deilig!!Det høres bra ut da! Skulle jo tro at du ikke trengte å vente så lenge da neiFikk du flere på frys eller?
Shit, men så spennende da! Utrolig glad for at det ble en runde i det hele tatt, og så fort ting skjedde. Krysser alt for at den overlever til innsett, føler på meg at det skal gå, hadde vært veldig gøyJeg hadde uttak i går. Ble en helt rar runde. Startet å stimulere på fredag, samme dag som hcg hadde falt til 17. på ultralyd på mandag hadde jeg 2 store follikler, og det ble bestem uttak i går. På CD7. Rareste jeg har vært med på. Dessverre var den ene eggposen tom? Så fikk bare ett egg. Beskjed i dag om at det var modent og riktig befruktet, men jeg har null tro på at det lever til mandag og innsett. Så ja. Det ble en sånn halvveis-runde. På et vis.
7 på frys er jo fantastisk! Gratulerer! Tenkt om du aldri mer trenger gjøre et eneste uttak. Det ville jo vært magiskJeg fikk 7 på frys, så det var veldig deilig!!
Shit, men så spennende da! Utrolig glad for at det ble en runde i det hele tatt, og så fort ting skjedde. Krysser alt for at den overlever til innsett, føler på meg at det skal gå, hadde vært veldig gøy![]()
Det hadde vært helt sykt, men jeg tør ikke tro det, jeg har heller ikke hatt så flaks i disse prosessene her7 på frys er jo fantastisk! Gratulerer! Tenkt om du aldri mer trenger gjøre et eneste uttak. Det ville jo vært magisk![]()
Skjønner du er stresset, og ja så utrolig bra du hadde flaks med datteren din!! Men veldig bra de skal oppdatere deg hver dag. Det hadde vært så gøy hvis det gikk bra!! Tenker de innsett før dag 5 siden det bare er ett? Og hvordan var egguttak? Var det vondt?Det hadde vært helt vilt om det klarer seg til innsett. Men jeg er ikke egentlig en person som har mye flaks, så jeg har ikke helt trua. Som søstera mi sa: det ordner seg alltids for deg, men det skal liksom aldri være lett. Selv om jeg må korrigere henne på et område og det er datteren min. Der hadde jeg vanvittig flaks, og det var overraskende lett
De skal oppdatere meg hver dag, da embryologen raskt merket hvor urolig jeg var. Det er jo snillt. Jeg var rimelig rolig ganske lenge etter telefonen i dag. Men uroen bygger seg opp nå mot kvelden![]()
Men med 7 forsøk på frys så er det jo ikke utenkelig. Unner deg det assDet hadde vært helt sykt, men jeg tør ikke tro det, jeg har heller ikke hatt så flaks i disse prosessene her
Skjønner du er stresset, og ja så utrolig bra du hadde flaks med datteren din!! Men veldig bra de skal oppdatere deg hver dag. Det hadde vært så gøy hvis det gikk bra!! Tenker de innsett før dag 5 siden det bare er ett? Og hvordan var egguttak? Var det vondt?
Tusen takkMen men 7 forsøk på frys så er det jo ikke utenkelig. Unner deg det ass![]()
Ja skjønner! Tror det er best å sette inn så fort det går, når det bare er ett, fordi det har høyere sannsynlighet for å overleve i miljøet i livmoren din enn på labben. Men dyrker de ikke til dag 5 når de fryser heller, eller er det bare ved innsett at de setter inn på dag 2?Nei, da jeg hadde første samtale med klinikken så de at de aldri setter inn for dag 4 eller 5. slik jeg oppfattet det var det pga ønske fra embryologene. Ved den andre klinikken ble det satt inn på dag 2, nettopp fordi det bare var et befruktet da også. Det er egentlig ganske fascinerende hvor mye ulikheter det er mellom klinikkene. Jeg vet ikke hva som er best-verst… å sette inn 2 dagers, og iallfall få et innsett, men ikke ane om det slutter å utvikle seg allerede på dag 3, eller å vente til dag 5 og evt. ikke få innsett… ser fordeler og ulemper ved begge deler..
Det vet jeg ikke. Jeg spurte ikke. Ser ikke helt for meg at det å skulle få noe på frys er en problemstilling jeg vil måtte forhold meg til. Den klinikken jeg bruker nå dyrker helst til dag 5. av og til til 4 ved ferskforsøk anhengig av helg osv. jeg tipper frys er 5 begge steder, men har som sagt ikke satt meg noe særlig inn i akkurat det. Etter to forsøk er det 4 egg ut og 2 befruktet til sammen, så som jeg sa til sykepleieren som ramset opp priser for frys osv, så trenger de ikke rydde plass i fryseren sin selv om de får meg som pasientTusen takk![]()
Ja skjønner! Tror det er best å sette inn så fort det går, når det bare er ett, fordi det har høyere sannsynlighet for å overleve i miljøet i livmoren din enn på labben. Men dyrker de ikke til dag 5 når de fryser heller, eller er det bare ved innsett at de setter inn på dag 2?
Ja skjønner, krysser fingrene for deg!!!Det vet jeg ikke. Jeg spurte ikke. Ser ikke helt for meg at det å skulle få noe på frys er en problemstilling jeg vil måtte forhold meg til. Den klinikken jeg bruker nå dyrker helst til dag 5. av og til til 4 ved ferskforsøk anhengig av helg osv. jeg tipper frys er 5 begge steder, men har som sagt ikke satt meg noe særlig inn i akkurat det. Etter to forsøk er det 4 egg ut og 2 befruktet til sammen, så som jeg sa til sykepleieren som ramset opp priser for frys osv, så trenger de ikke rydde plass i fryseren sin selv om de får meg som pasient![]()
Så bra! Krysser fingrene for dereFørste dag etter uttak, og embryologen ringer med gode nyheter. Egget var modent og er korrekt befruktetør fortsatt ikke håpe på noen ting, men et skritt i riktig retning.
7 på frys er jo fantastisk!! Håper kroppen snart er tilbake i balanseJeg fikk 7 på frys, så det var veldig deilig!!
Shit, men så spennende da! Utrolig glad for at det ble en runde i det hele tatt, og så fort ting skjedde. Krysser alt for at den overlever til innsett, føler på meg at det skal gå, hadde vært veldig gøy![]()
Tusen takkSå bra! Krysser fingrene for dere
7 på frys er jo fantastisk!! Håper kroppen snart er tilbake i balanse![]()
Begynner alltid å teste tidlig, så hadde definitivt røket på en test på 9dpoNår begynte dere å teste? Er idg 8dpo og klør i fingrene etter å teste
Jeg ventet til 13 DPO, men det handler mest om at jeg hadde blitt ekstremt usikker med svak strek.Når begynte dere å teste? Er idg 8dpo og klør i fingrene etter å teste