Mars 2025

Oppdatering 3 dager etter uttak. Embryoet har allerede kommet til morula-stadiet. Embryologen sa det var et veldig godt tegn. Hun sa også at det fremdeles ikke har noe fragmentering og ser helt perfekt ut. Får ny oppdatering i morgen, og hun at at det var fullt mulig det kunne klare å nå blasto-stadiet til i morgen. Jeg er så glad, og nå begynner jeg få litt håp om at det faktisk blir et innsett denne runden :nailbiting:

Hei damer! Jeg har kun fulgt med til nå, å har vært gjennom første ivf-runde med innsett av 3-dagers. Jeg har testet negativ med tidlig strimmel siden 9.dpo, og vanlig strimmel i dag 12 dpo. Ut fra det jeg har lest meg frem til bør HCG-nivået gi utslag på test nå?

Testdag fra klinikk er 3 uker etter innsett. Kjenner at det blir blytungt å fortsette med utrogestan. Når kan man sette strek å slutte? Bør man vente på TR?

9 dpo idag, og klarte plutselig ikke holde meg fra å teste da jeg var på do isted.

Føler at jeg ser noe, men en blir fort blind av å se for lenge.

Vedlegg

• att.lAhPnn1VhKMLDTTzxhRVY9cheL30s2n6fVazaJVNEeo.jpeg
    att.lAhPnn1VhKMLDTTzxhRVY9cheL30s2n6fVazaJVNEeo.jpeg
    69,8 KB · Visninger: 77
Hei damer! Jeg har kun fulgt med til nå, å har vært gjennom første ivf-runde med innsett av 3-dagers. Jeg har testet negativ med tidlig strimmel siden 9.dpo, og vanlig strimmel i dag 12 dpo. Ut fra det jeg har lest meg frem til bør HCG-nivået gi utslag på test nå?

Testdag fra klinikk er 3 uker etter innsett. Kjenner at det blir blytungt å fortsette med utrogestan. Når kan man sette strek å slutte? Bør man vente på TR?
Sniker - jeg fikk første positive test 11 dpo etter innsett av tredagers. 10 dpo var det helt blankt. Jeg tenker at du kanskje burde fått antydning til strek i dag, for å være helt ærlig. Hvilke tester bruker du?

Sniker - jeg fikk første positive test 11 dpo etter innsett av tredagers. 10 dpo var det helt blankt. Jeg tenker at du kanskje burde fått antydning til strek i dag, for å være helt ærlig. Hvilke tester bruker du?
Tusen takk for svar! Kjente jeg hadde behov for en bekreftelse på det burde vært strek nå, selv om jeg vet at det burde det…

Bruker Makesure sine, har forstått at de skal være pålitelige

Tusen takk for svar! Kjente jeg hadde behov for en bekreftelse på det burde vært strek nå, selv om jeg vet at det burde det…

Bruker Makesure sine, har forstått at de skal være pålitelige
Ja, makesure bruker å være ganske greie! Jeg ville testa i morgen også, bare for å være sikker - egget kan ha festa seg sent :Heartpink

De fleste klinikker tror jeg aksepterer at man slutter på progesteron hvis man er helt sikker på at testene er negative rundt 14 dpo, men her må du dobbeltsjekke med din klinikk. Jeg ville i alle fall fortsatt et par dager til, i håp om at du bare lager hcg litt seinere enn gjennomsnittet.

Fått oppdatering fra embryolog, og vi har en liten blastocyst!! Det kjennes helt surrealistisk! Hvem hadde trodd. Så da håper vi den klarer seg til morgen og fortsetter og utvikle seg, så det faktisk blir et innsett dette forsøket :Heartpink
Det er kjempegode nyheter at den er kjapp i utvikling!!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp