Mars 2025

Ville bare legge igjen en kommentar og si at jeg er veldig glad du tok det opp med klinikken! :Heartred I Porsgrunn sa de at ohss + hcg var veldig vondt og potensielt farlig, så de risikerte det aldri! Iom at du har fått litt varierende oppfølging fra klinikken din, var jeg litt spent på hva de kom til å si i og med at du fikk ut så mange egg. Veldig glad du tok tak i det, og tror dette er det beste for kroppen din!:Heartred Om to sykluser er nok kroppen godt rustet for en graviditet! Gleder meg til fortsettelsen!!
Så koselig melding, tusen takk :Heartred ja jeg er enig, og merket at jeg ikke ble i nærheten av så skuffet nå som sist, og i tillegg kom vi jo mye lenger nå enn sist, har jo fått ut egg! Og merker også at jeg hadde taklet dårlig om dette skulle blitt så mye vondere og vare mye lenger, så glad det ble totalfrys akkurat nå:love017

Hvordan går det med dere @SnartBabyNå♥️ og @LE83 ? :Heartpink
Takk som spør :) Tja, hva skal man si, bekkenet krangler litt og jeg er uggen og kvalm (sikkert bivirkninger av cyclogest), samtidig som jeg har ei på 22 mnd som er forkjøla og er skikkelig mammadalt, men dagene går heldigvis fort da. Rekker å lese litt her innimellom og heier på alle fra sidelinjen ;):)

Trist å lese at det ikke gikk for deg allikevel denne runden :Heartred men veldig bra at fikk begynne rett på ny runde! Jeg krysser fingre og tær for at det lykkes for deg denne runden!:Heartred

Takk som spør :) Tja, hva skal man si, bekkenet krangler litt og jeg er uggen og kvalm (sikkert bivirkninger av cyclogest), samtidig som jeg har ei på 22 mnd som er forkjøla og er skikkelig mammadalt, men dagene går heldigvis fort da. Rekker å lese litt her innimellom og heier på alle fra sidelinjen ;):)

Trist å lese at det ikke gikk for deg allikevel denne runden :Heartred men veldig bra at fikk begynne rett på ny runde! Jeg krysser fingre og tær for at det lykkes for deg denne runden!:Heartred
Ah. Kjenner til ei lita ei på 22 mnd og mammadalt. Har akkurat det samme her. Heldigvis akkurat nå. Beste «medisinen» som finnes :Heartpink

Takk. Jeg har dager som, som i dag, hvor jeg er helt sikker på at jeg aldri blir gravid igjen. Og at dette mennesket sim driver og stikker seg selv i magen ikke er meg, men noen jeg observere fra sidelinjen. Og samtidig funderer jeg på hva som blir opplegget for neste forsøk. Så litt «all over the place» akkurat nå. Men blir inn til Oslo på ultralyd i morgen for å sjekke at det faktisk er greit å starte opp så raskt.

Når er det testedag for deg?:D

Takk som spør :Heartred Jeg skal ha innsett førstkommende tirsdag! Det blir mitt første fryseforsøk så jeg er veldig spent - eggløsning kom på onsdag så jeg slapp å sette ovitrelle - krysser alt jeg har for at det endelig går veien for oss. Hvordan går det med deg?
Å, så spennende. Godt når kroppen funker slik den skal. Håper det går veien for deg nå :Heartpink

Jeg er litt utafor meg selv, men er da i gang med ny stimulering. Blir en tur til fastlegen i morgen tidlig og be om sykmelding da dette rett og slett blir litt for mye for meg. I tillegg til at jeg allerede etter første Pergoveris er svimmel, uvel og har vondt i hodet. kan nok vel være en psykisk komponent i det også, men ikke mindre reelt for meg av den grunn :dead:

Så trist å høre at det ikke ble innsett på deg denne perioden :( det verste med hele IVF prosessen er ventetiden - den tar på, men samtidig så er plutselig dagen der!
Tusen takk, ja det er skikkelig kjipt, men det er som du sier, tiden går liksom fort samtidig (heldigvis!!)

Ah. Kjenner til ei lita ei på 22 mnd og mammadalt. Har akkurat det samme her. Heldigvis akkurat nå. Beste «medisinen» som finnes :Heartpink

Takk. Jeg har dager som, som i dag, hvor jeg er helt sikker på at jeg aldri blir gravid igjen. Og at dette mennesket sim driver og stikker seg selv i magen ikke er meg, men noen jeg observere fra sidelinjen. Og samtidig funderer jeg på hva som blir opplegget for neste forsøk. Så litt «all over the place» akkurat nå. Men blir inn til Oslo på ultralyd i morgen for å sjekke at det faktisk er greit å starte opp så raskt.

Når er det testedag for deg?:D
Testdag er ikke før 27 mars, er 16 dager etter innsett i Porsgrunn.

Lykke til med ultralyden i morgen! Håper det ser bra ut og er greit å starte så raskt

@Overtenker40 du kan sette meg på videre til april.

Jeg har ikke optimale forhold for innsett denne runden, ble oppdaget en stor ufarlig cyste på ene eggstokken. Lurer på om det kan ha sammenheng med at jeg ble litt overstimulert. Noen som har erfaring i forhold til overstimulering og cyste? Har også merket at mensen han vært annerledes, mye mer blod over lengre tid enn vanlig.
Litt kjedelig at det ikke blir innsett selvfølgelig, men jeg har vært influensasyk sist uke som enda ikke har sluppet taket. I slutten av måneden reiser jeg på venninnetur, så det skal bli litt godt også med en liten pause fra ivf verdenen.

Krysser fingrene for at det blir mange flotte julegaver i tråden, jeg følger med i kulissene :flower:Heartred

Da har jeg vært på ultralyd. Og skjønner ingenting. Det blir uttak denne syklusen, det blir på onsdag…. Er CD5 i dag og har 2 store follikler. En på hver side. Men mi. Lave AMH så kan man ikke forvente mer, så de mente vi skulle kjøre på og ta de ut. Ikke mer stimulering. Må sette Fyremadel NÅ fikk jeg beskjed om. Slimhinnen er naturlig nok kjempe tynn. Siden jeg fremdeles blør litt etter SA, så dersom noe overlever til å bli blasto, så blir det antakelig totalfrys slik jeg forsto det. Jeg er helt svimmel av all info.

Da har jeg vært på ultralyd. Og skjønner ingenting. Det blir uttak denne syklusen, det blir på onsdag…. Er CD5 i dag og har 2 store follikler. En på hver side. Men mi. Lave AMH så kan man ikke forvente mer, så de mente vi skulle kjøre på og ta de ut. Ikke mer stimulering. Må sette Fyremadel NÅ fikk jeg beskjed om. Slimhinnen er naturlig nok kjempe tynn. Siden jeg fremdeles blør litt etter SA, så dersom noe overlever til å bli blasto, så blir det antakelig totalfrys slik jeg forsto det. Jeg er helt svimmel av all info.
Oi! Det gikk jo veldig fort! Så spennende ❤️Krysser fingrene for deg

Testdag i morgen, men har jo ikke klart å holde meg unna testene :bag:
Det føles veldig rart, men samtidig litt deilig, at denne reisen nå er slutt :Heartred
I juni 2018 fikk vi beskjed om at PGD ble veien for oss, det har vært humpete, men vi kommer sterkere ut av det som par og har verdens fineste snart 3åring :Heartred
Det spørs nok om dette blir slutten på tiden min i forumet og..
1000014697.jpg

Det føles veldig rart, men samtidig litt deilig, at denne reisen nå er slutt :Heartred
I juni 2018 fikk vi beskjed om at PGD ble veien for oss, det har vært humpete, men vi kommer sterkere ut av det som par og har verdens fineste snart 3åring :Heartred
Vis vedlegget 456656
Det er nok godt når man har forsonet seg med at dette er det siste, etter dette er det slutt. Nå skal jeg ikke gjøre sann flere ganger. Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til videre til deg og familien din. Som mini sa til oss her om dagen, det er tre i familien vår mamma. 3 åring her også.

Stor klem :Heartbigred

Vis vedlegget 456656
Det var skikkelig leit. Men skjønner på en måte at det også kan være en lettelse. Og heldigvis har dere verdens fineste snart 3 åring :Heartpink

Oi! Det gikk jo veldig fort! Så spennende ❤️Krysser fingrene for deg
Jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha gått så fort. Og kjenner jo en viss uro for at egget på venstre side, hvis eggposene var størst, er overmoden på onsdag. Og selv om jeg har lav AMH, og han mente det var innafor, så er jeg jo innerst inne litt skuffet over 2 follikler. Det føles så lite sannsynlig at det blir noe som lever helt til dag 5. hvis de i det hele tatt blir befruktet. Kjenner jeg er fryktelig negativ nå. Men det gikk så fort, jeg har liksom ikke rukket å omstille hodet. Er der noen andre som har opplevd noe lignende? Med uttak på cd7?

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp