Mars 2023 ❤

Kjenner meg alt for godt igjen. Fy det er godt å IKKE gå på de greiene du gjør :gen045
Haha ja nå fikk jeg heldigvis tak i crinone så nå er jeg tilbake til crinone morgen og kveld og to cyclogest midt på dagen .. men fyfader tror jeg har sovet 16 timer siste døgnet :P

Ja herregud jeg misunner dere ikke som går på progesteron nå. Jeg har mer enn nok med migrena mi kjenner jeg. :laughing002
Jeg burde vel kanskje ringe St olavs og få ny plan videre. Er så glad for de to vi fikk på frys. Min neste runde blir forhåpentligvis i Mai en gang. Det passet best med jobben. Da kunne jeg ta ut ene ferie uka mi og bruke den istedenfor sykemelding.

8dpo.. blendahvit :P ikke sjokkert iallefall.. men nå har jeg heller aldri vært gravid eller fått en positiv test før heller så da er det greit å begynne tidlig :D

8dpo.. blendahvit :p ikke sjokkert iallefall.. men nå har jeg heller aldri vært gravid eller fått en positiv test før heller så da er det greit å begynne tidlig :D
Brenda her og. En liten strek på onestep når tørr i motsetning til igår

Jeg er helt ny. Skal til fertilitetssjekk hos hausken i Bergen på fredag 31.3. Får vite mer der hvordan veien blir videre.

Liten titt innom fra meg. Gratulerer til alle dere som er gravide! Heier på dere. Og styrkeklem til dere det ikke gikk veien for denne gangen ❤️ jeg har fått innsett til mai med en 3bb, vårt nest siste embryo før vi gir oss på søskenforsøk. Prøver å forberede meg til mai. Om noen har noen gode tips for prepping så rop ut!

11dpo i dag. 9dager etter innsett av 2 dagers 4 delt egg :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting: :nailbiting:
20230326_165346.jpg

Er så kjedelig asså.. men jeg holder motet oppe.. går det ikke denne gangen så skal jeg snakke med klinikken om at det må noen justeringer til kanskje. Siste blastoen som ble satt inn var begynt klekket, så det er jo noe som gjør at det ikke fester seg, med mindre det er noe galt med egget

Er så kjedelig asså.. men jeg holder motet oppe.. går det ikke denne gangen så skal jeg snakke med klinikken om at det må noen justeringer til kanskje. Siste blastoen som ble satt inn var begynt klekket, så det er jo noe som gjør at det ikke fester seg, med mindre det er noe galt med egget
9dpo er også veldig tidlig. :)

Jeg forsvant litt i helgen. Dro med kjæresten og et vennepar til Bergen på torsdag for å få dette forsøket litt på avstand. Jeg hadde jo bare en uskyldig blødning på mandag, så jeg hadde et lite håp. Men det ble bare verre og verre.

Det som er rart er at jeg aldri hadde menssmerter. Har alltid vondt på venstre eller høyre side under mensen, men denne gjengen hadde jeg vondt i livmora. Det var så vondt på et tidspunkt at jeg måtte stoppe å gå og bare huke meg sammen der jeg stod, fordi det var så sinnsykt vondt i livmora.

Og jeg blødde masse. Bruker ikke blø så mye, men denne gangen kunne jeg sitte på do, og jeg hørte det bare hørte blodet dryppe. Blødd gjennom den ene pysjen min til og med, noe som aldri har skjedd.

Hører dette ut som en vanlig mensen, synes dere? Aldri vært borti lignende..

Jeg forsvant litt i helgen. Dro med kjæresten og et vennepar til Bergen på torsdag for å få dette forsøket litt på avstand. Jeg hadde jo bare en uskyldig blødning på mandag, så jeg hadde et lite håp. Men det ble bare verre og verre.

Det som er rart er at jeg aldri hadde menssmerter. Har alltid vondt på venstre eller høyre side under mensen, men denne gjengen hadde jeg vondt i livmora. Det var så vondt på et tidspunkt at jeg måtte stoppe å gå og bare huke meg sammen der jeg stod, fordi det var så sinnsykt vondt i livmora.

Og jeg blødde masse. Bruker ikke blø så mye, men denne gangen kunne jeg sitte på do, og jeg hørte det bare hørte blodet dryppe. Blødd gjennom den ene pysjen min til og med, noe som aldri har skjedd.

Hører dette ut som en vanlig mensen, synes dere? Aldri vært borti lignende..
Jada, mine mensen etter forsøk er alltid sånn.. <3

Back
Topp