Mars 2023 ❤

Bare å sette meg på ikke gravid. Jeg er ferdig. 12dpo og negativ digital så jeg har 0 tro.
Vet ikke når neste runde blir siden jeg ikke har testdato før midt i påsken(for noe tull) og da må ha operasjon før nytt innsett. Så jeg er litt lei meg i dag.

Bare å sette meg på ikke gravid. Jeg er ferdig. 12dpo og negativ digital så jeg har 0 tro.
Vet ikke når neste runde blir siden jeg ikke har testdato før midt i påsken(for noe tull) og da må ha operasjon før nytt innsett. Så jeg er litt lei meg i dag.
Trist å lese :( skjønner veldig godt at du er lei deg, og det har du all rett og god grunn til ❤️ men ikke mist motet, det ble kanskje ikke som planlagt nå, men en dag sitter du med et nyfødt nurk i fanget, og smiler :) ❤️

Trist å lese :( skjønner veldig godt at du er lei deg, og det har du all rett og god grunn til ❤️ men ikke mist motet, det ble kanskje ikke som planlagt nå, men en dag sitter du med et nyfødt nurk i fanget, og smiler :) ❤️
Er ikke like ille for meg som en del andre, jeg har ei jeg kan kosemose litt og gråte mine stille tårer i håret på og trøste meg med, ikke alle er like heldige som oss der.
Dette er første insettet jeg ikke har blitt gravid fra dette kullet, så fallhøyden var skyhøy.

I dag var testdatoen (16dpo) og hcg var 640 ❤️ de sa alt over 100 var bra. Så da er jeg offisielt GRAVID ❤️❤️ :love017
20230331_051429.jpg

@HappyMom86 jeg kan flyttes til gravid ❤️

Vært på tidlg UL idag, sett hjertet slå og fikk høre hjertelyden ❤️. Ifht egguttak så skulle jeg vært 7+5 idag, men ble satt til 8+0.
Ny UL om 3 uker.
Etter to MA i uke 6 og mellom uke 7-8 så var det nå godt å være forbi det stadiet. Håper spiren klamrer seg fast ❤️
Innsett var 8 mars, på kvinnedagen, så tror det blir ei sterk lita jente :)

Vært på tidlg UL idag, sett hjertet slå og fikk høre hjertelyden ❤️. Ifht egguttak så skulle jeg vært 7+5 idag, men ble satt til 8+0.
Ny UL om 3 uker.
Etter to MA i uke 6 og mellom uke 7-8 så var det nå godt å være forbi det stadiet. Håper spiren klamrer seg fast ❤️
Innsett var 8 mars, på kvinnedagen, så tror det blir ei sterk lita jente :)
Fantastisk! Krysser fingrene for dere :Heartred

Blør og blør og blør, jeg. Tviler på at det er liv. Ingen smerter og ingen klumper, men magefølelsen er ikke der.
Uff, så trist å lese. Kan du få ultralyd eller hcg måling for å se hvordan det står til slik at du slipper å lure på det?

Back
Topp