I dag var den offisielle testdagen, og den var som ventet negativ dessverre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trist å lese skjønner veldig godt at du er lei deg, og det har du all rett og god grunn til men ikke mist motet, det ble kanskje ikke som planlagt nå, men en dag sitter du med et nyfødt nurk i fanget, og smilerBare å sette meg på ikke gravid. Jeg er ferdig. 12dpo og negativ digital så jeg har 0 tro.
Vet ikke når neste runde blir siden jeg ikke har testdato før midt i påsken(for noe tull) og da må ha operasjon før nytt innsett. Så jeg er litt lei meg i dag.
Er ikke like ille for meg som en del andre, jeg har ei jeg kan kosemose litt og gråte mine stille tårer i håret på og trøste meg med, ikke alle er like heldige som oss der.Trist å lese skjønner veldig godt at du er lei deg, og det har du all rett og god grunn til men ikke mist motet, det ble kanskje ikke som planlagt nå, men en dag sitter du med et nyfødt nurk i fanget, og smiler
GratulererI dag var testdatoen (16dpo) og hcg var 640 de sa alt over 100 var bra. Så da er jeg offisielt GRAVID Vis vedlegget 402496
@HappyMom86 jeg kan flyttes til gravid
Jeg hadde en følelse på at det var for tidlig å sette deg på ikke gravid. Vent og se nå. Spennende dette herVis vedlegget 402527
Fikk meg tre sånne tydelig og rosa i virkeligheten, jeg er veldig skeptisk
Har ikke trua sånn som kroppen er nå, men vi får se og håpe littJeg hadde en følelse på at det var for tidlig å sette deg på ikke gravid. Vent og se nå. Spennende dette her
GratulererEr fremdeles livredd for at dette skal ende i en ny kjemisk (som det gjorde forrige gang v/ 12DPO), men er 12DPO i dag og får utslag på vanlig Make Sure test
GratulererHerregud
Vis vedlegget 402651
Gratulerer ingen kjemisk herEr fremdeles livredd for at dette skal ende i en ny kjemisk (som det gjorde forrige gang v/ 12DPO), men er 12DPO i dag og får utslag på vanlig Make Sure test
GratulererHerregud
Vis vedlegget 402651
Fantastisk! Krysser fingrene for dereVært på tidlg UL idag, sett hjertet slå og fikk høre hjertelyden . Ifht egguttak så skulle jeg vært 7+5 idag, men ble satt til 8+0.
Ny UL om 3 uker.
Etter to MA i uke 6 og mellom uke 7-8 så var det nå godt å være forbi det stadiet. Håper spiren klamrer seg fast
Innsett var 8 mars, på kvinnedagen, så tror det blir ei sterk lita jente
Uff, så trist å lese. Kan du få ultralyd eller hcg måling for å se hvordan det står til slik at du slipper å lure på det?Blør og blør og blør, jeg. Tviler på at det er liv. Ingen smerter og ingen klumper, men magefølelsen er ikke der.