Mars 2023 ❤

Tusen takk <3 jeg puster med magen enn så lenge. Jeg tar en blodprøve på torsdag og digital på lørdag. Da kan jeg fint ta en ny blodprøve på mandag igjen dersom det fortsatt er noe som skjer her <3
Jeg beundrer deg for at du klarer være så rolig og tenke så rasjonelt! ❤️ Positiv test såpass tidlig er jo uansett helt fantastisk! Skal krysse fingrene til de blir gule og blå! :hug003

Jeg beundrer deg for at du klarer være så rolig og tenke så rasjonelt! ❤️ Positiv test såpass tidlig er jo uansett helt fantastisk! Skal krysse fingrene til de blir gule og blå! :hug003
Ja, jeg var oppi himmelen da jeg så den streken kom frem, men så vet jeg hvordan gamet her er. Men nå får jeg ta en dag av gangen <3 og tusen takk <3

Så å si blendet nå på morgen igjen, men det stikker og skjer en hel del nedi der. Kanskje det bare var en streifer? Eller kan det være sånn at det tar et par dager til før jeg får tydlig strek på morgen også? Nå spør jeg rett å slett fordi jeg ikke veit :P tenkte det burde vært en strek på morran au :/

13dpo i dag :Heartred 11dager etter innsett av 2 dagers 4 delt egg. Fikk 2-3 på digital i dag :love017 :HeartredIKM i morgen og blodprøve fredag:smiley-angelic001
20230328_073523.jpg

Så å si blendet nå på morgen igjen, men det stikker og skjer en hel del nedi der. Kanskje det bare var en streifer? Eller kan det være sånn at det tar et par dager til før jeg får tydlig strek på morgen også? Nå spør jeg rett å slett fordi jeg ikke veit :p tenkte det burde vært en strek på morran au :/
Det er så tidlig enda at det kan være stor variasjon på hvor synlig streken er. Beste er jo å teste annenhver dag for å se bedre om det blir noe forandring. Jeg har aldri greid å vente selv da. Krysser fingrene for at det blir strek i morgen. ❤️

Så å si blendet nå på morgen igjen, men det stikker og skjer en hel del nedi der. Kanskje det bare var en streifer? Eller kan det være sånn at det tar et par dager til før jeg får tydlig strek på morgen også? Nå spør jeg rett å slett fordi jeg ikke veit :p tenkte det burde vært en strek på morran au :/
Jeg tror ikke jeg fikk strek på morgenen før dag 6 eller 7 etter innsett, og da var den veldig svak. Men på em/kveld ble den sterkere dag for dag. Litt usikker når i løpet den ble like sterk morgen og kveld, men det tok noen dager.

Jeg tror ikke jeg fikk strek på morgenen før dag 6 eller 7 etter innsett, og da var den veldig svak. Men på em/kveld ble den sterkere dag for dag. Litt usikker når i løpet den ble like sterk morgen og kveld, men det tok noen dager.
Tusen takk for litt håp oppi det hele. Det er er så uvant å ukjent så jeg blir helt tullete.. enda jeg normalt sett er den rolige som alltid ser realistisk på ting.. men idag tidlig da den var helt blendet så var jeg helt i kjelleren en halvtime. Jeg er på rugedag 5 idag. Så jeg veit det er tidlig.. å man må være litt forsiktig med å sammenligne seg med andre også. Men jeg vet iallefall at det har vært HCG der <3 så prøver til samme tid som i går.. så får vi se <3 tusen takk<3

Ser ut som jeg allerede hadde startet å skrive en post og så kom den sammen med den andre - det var ikke meningen :bag:

Men vi hadde 2 til som overlevde til dag seks så de frøys til sammen fire embryo (av 30 egg - overstimulering delux). Vi har valgt å gen-teste siden vi har holdt på med søskenforsøk i 1,5 år, må reise et stykke for hver pp, blir overstimulert hver gang jeg går gjennom det og mannen nærmer seg 50.

Jeg brukte ha sterkest på ettermiddagsurin ❤️

Alle mine tester har vært svakere på morgenurin og mye sterkere igjen på kvelden ❤️ har fortsatt ikke fått like sterke tester på morgenurin, som om kvelden. De er oftere svakere om morgen enn det jeg hadde kvelden før.

Last edited:
Test igjen nå kl 1530 fordi jeg holdte på å tisse på meg.. helt blenda.. så. Ja.. tester igjen før jeg legger meg.. men merker man mister motet.. spesielt når streken var så klar i går..
Ikke mist motet helt, det er enda veldig tidlig, og hcg svinger veldig. ❤️

Back
Topp