Mars 2022

Sandy01 - 31 - 1. barn - Porsgrunn - forsøk 2 - MEnopur1200+600, bemfola 300, fyremadel 0,25 og ovitrelle250, - oppsatrt uke12/13?/ innsett?

Jeg venter på oppstart i uke 12. men min mens starter antagelig på fredag/lørdag, så logistikken med å se om vi rekker et forsøk før påskeferien er litt stressenede. og om jeg da skal bestille medesiner? Bemfola er ikke på lager noe sted her i området østlandet. Jeg ser flere av dere har oppstart samme uke som meg i Porsgrunn.
Hva har dere? fra frys eller med full stimulering? hva slags beskjed har dere fått i fht. påskeferien? @Beadybird @BatteryBarn

Full stimulering, kort protokoll igjen:Heartred Venter på mens…. de sier blir den mer forsinket enn onsdag/torsdag, så måtte de se på det?:smiley-angelic001

Da får vi se hva Porsgrunn sier da.. :)

Vedlegg

• 1647858544546201064210559521689.jpg
    1647858544546201064210559521689.jpg
    1,5 MB · Visninger: 72
Fikk svar på hcg nå. Fredag var det 111 og i dag 251. Forventer ikke lenger at det har gått bra, da jeg blør mye og har smerter i magen. Men skal ta nye prøver onsdag. Det blir seigpining dette, hadde håpet på endelig avklaring i dag. Vet jo at hcg kan stige etter sa. Håper bare ikke det er exu..

Fikk svar på hcg nå. Fredag var det 111 og i dag 251. Forventer ikke lenger at det har gått bra, da jeg blør mye og har smerter i magen. Men skal ta nye prøver onsdag. Det blir seigpining dette, hadde håpet på endelig avklaring i dag. Vet jo at hcg kan stige etter sa. Håper bare ikke det er exu..
Det er så vanskelig når man ikke får et konkret svar. Jeg håper for deg, men jeg forstår også at du tenker realistisk. ❤️

Sandy01 - 31 - 1. barn - Porsgrunn - forsøk 2 - MEnopur1200+600, bemfola 300, fyremadel 0,25 og ovitrelle250, - oppsatrt uke12/13?/ innsett?

Jeg venter på oppstart i uke 12. men min mens starter antagelig på fredag/lørdag, så logistikken med å se om vi rekker et forsøk før påskeferien er litt stressenede. og om jeg da skal bestille medesiner? Bemfola er ikke på lager noe sted her i området østlandet. Jeg ser flere av dere har oppstart samme uke som meg i Porsgrunn.
Hva har dere? fra frys eller med full stimulering? hva slags beskjed har dere fått i fht. påskeferien? @Beadybird @BatteryBarn

Nå har ikke jeg brukt bemfola og vet hvordan det funker. Men kunne det vært aktuelt å bestille medisin og i verste fall ha de på lager enten hos apotek eller hjemme dersom du ikke får starta opp nå pga påsken? Du vil jo få bruk for medisinene før eller senere :) (forhåpentlig før:D)

Jeg melder meg også inn her :happy: Egguttak på fredag om alt går etter planen så da er jeg omtrent i rute med dere @DinaD og @Engelpia

Dagni - 41 - Barn 1 - Medicus - IVF#3 - Femar, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Duphaston - uttak 25/3

Back
Topp