Mars 2022

Tre ganger før. I uke 7 og 9. Testene mine blir også sterkere. Det er jo selvfølgelig en god følelse. Men det har de gjort alle tre gangene før også. Så jeg legger ikke alt for mye i det ❤️ Men heller sterkere enn svakere ❤️ Jeg synes denne tida er kjempeskummel. Og statistikken som sier at jo mer man har mistet jo større sjanse for at det skjer igjen.
Huff, da skjønner jeg du synes den er skummel ja! Jeg hadde to normale graviditeter,og en exu i uke 7. så jeg gleder meg veldig til æ bekrefte at hjerte slår og at det er på riktig plass.. da senker jeg skuldrene litt!

Tre ganger før. I uke 7 og 9. Testene mine blir også sterkere. Det er jo selvfølgelig en god følelse. Men det har de gjort alle tre gangene før også. Så jeg legger ikke alt for mye i det ❤️ Men heller sterkere enn svakere ❤️ Jeg synes denne tida er kjempeskummel. Og statistikken som sier at jo mer man har mistet jo større sjanse for at det skjer igjen.

Krysser fingrene for at du slipper en runde til meg sorg :Heartred

Det er godt at hun kjenner historien deres ❤️ Jeg forstår så godt fortvilelsen din. Jeg har hatt den selv, både før og nå. ❤️ Håper du får noen svar før helgen ❤️
Så ikke så bra ut dessverre. Blør fra livmormunnen og hun kunne ikke se fostersekk. Avventer svar på hcg mandag men løpet er nok kjørt:(

Åh J hvilken fantastisk nyhet! ❤️ Sender masse klamre-deg-fast-lille-spire-vibber!!!
Det er ganske så utrolig :D vi hadde bestemt oss for at nå var det nok forsøk og ha fullt fokus på ungen vi har:Heartred og begynte å diskutere hva vi skulle gjøre med det ekstra rommet vi har, men nå blir det barnerom:Heartred:Heartred
Takk takk :Heartred

Huff, da skjønner jeg du synes den er skummel ja! Jeg hadde to normale graviditeter,og en exu i uke 7. så jeg gleder meg veldig til æ bekrefte at hjerte slår og at det er på riktig plass.. da senker jeg skuldrene litt!
Jeg senker også skuldrene når jeg ser hjertet slå. Det er jo en viktig milepæl ❤️ Håper vi begge når dit ❤️

Så ikke så bra ut dessverre. Blør fra livmormunnen og hun kunne ikke se fostersekk. Avventer svar på hcg mandag men løpet er nok kjørt:(
Det er fryktelig å få en sånn beskjed. Spesielt fordi du ikke er helt sikker. Det er jo tidlig, så det at hun ikke så noe er ikke ensbetydende med at det ikke er noe ❤️ Jeg håper så lenge ❤️

Har håper innerst inne men prøver å tenke realistisk :Heartred
Jeg forstår deg kjempegodt! Det er nettopp derfor det er så vondt å være i limbo. Man kan ikke helt starte på sorgen.

Siste aborten jeg hadde ble bekreftet MA tre dager før jul. Da hadde vi hatt limbo i en uke. Ganske kjipt. Alle andre var så glade, og jeg var så trist ❤️

Positiv test idag! :D Den var svak, men har ikke testdag før til søndag.
Men den er der! Det er fryktelig rart og uvirkelig etter 3 negative, 1 kjemisk og 1 avbrutt forsøk.
Nå er det bare å komme seg til mandagen og blodprøve, tror ikke det synker ikke inn før jeg har snakka med sykepleier.
God start på helga:Heartred
Gratulerer!!!! :smiley-bounce016

Hadde uttak i dag, med en «fangst» på 10 egg. Synes det gikk bra og har ikke hatt noe smerter i etterkant, kun litt murring og små «stikk» som går over nesten før de kom. Starta på lutinus i dag som jeg fikk beskjed om. Blødde litt etter uttaket, nå er det litt brunt som har komt, ikke mer ferskt blod. Har lest her inne at lutinus kan gi litt brune merker i trusa slik som med alt av vaginale tabletter. Så er nå usikker på om det er «gammelt blod», lutinus eller kombinasjonen jeg ser. Så mitt korte spørsmål etter ett langt innlegg er - hvor lenge blødde dere etter uttak?:confused004

Hadde uttak i dag, med en «fangst» på 10 egg. Synes det gikk bra og har ikke hatt noe smerter i etterkant, kun litt murring og små «stikk» som går over nesten før de kom. Starta på lutinus i dag som jeg fikk beskjed om. Blødde litt etter uttaket, nå er det litt brunt som har komt, ikke mer ferskt blod. Har lest her inne at lutinus kan gi litt brune merker i trusa slik som med alt av vaginale tabletter. Så er nå usikker på om det er «gammelt blod», lutinus eller kombinasjonen jeg ser. Så mitt korte spørsmål etter ett langt innlegg er - hvor lenge blødde dere etter uttak?:confused004

Jeg blødde i 4 dager etter uttak, veldig avtagende og ikke mye. Etter 4 dager så var det null antydning til blodrester i lutinusen heller. Nå derimot, er det antydning til blodrester nesten hele tiden, men ikke mye. Kan så vist si at det er misfarget.

Positiv test idag! :D Den var svak, men har ikke testdag før til søndag.
Men den er der! Det er fryktelig rart og uvirkelig etter 3 negative, 1 kjemisk og 1 avbrutt forsøk.
Nå er det bare å komme seg til mandagen og blodprøve, tror ikke det synker ikke inn før jeg har snakka med sykepleier.
God start på helga:Heartred
Gratulerer så mye :Heartbigred

Jeg forstår deg kjempegodt! Det er nettopp derfor det er så vondt å være i limbo. Man kan ikke helt starte på sorgen.

Siste aborten jeg hadde ble bekreftet MA tre dager før jul. Da hadde vi hatt limbo i en uke. Ganske kjipt. Alle andre var så glade, og jeg var så trist ❤️
Jeg sluttet på lutinus i går. Nå bare griner jeg og forstår ikke helt hvorfor. Har heller ingen energi, klarer så vidt å stå oppreist. Er dette normalt? Er jo lei meg men gråter normalt «aldri»
Skal på jobb om noen timer og lurer på hvordan det skal gå når tårene bare renner. Er det hormonene som spiller meg et puss eller tar jeg det hardere enn jeg tror ?

Jeg sluttet på lutinus i går. Nå bare griner jeg og forstår ikke helt hvorfor. Har heller ingen energi, klarer så vidt å stå oppreist. Er dette normalt? Er jo lei meg men gråter normalt «aldri»
Skal på jobb om noen timer og lurer på hvordan det skal gå når tårene bare renner. Er det hormonene som spiller meg et puss eller tar jeg det hardere enn jeg tror ?
Det er normalt å bli veldig lei seg når det ikke går veien. Spesielt når man har fått positive tester.
I tillegg så er kroppen proppet med hormoner, så man gråter nok mer enn ellers.

Tror vi må tillate oss selv å være nedenfor noen dager.

Jeg har aldri blødd noe etter uttak. Men har heller aldri hatt stor fangst. Kun 3 og 4 egg. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

Jeg kan flyttes til ruger :)

Jeg har aldri blødd noe etter uttak. Men har heller aldri hatt stor fangst. Kun 3 og 4 egg. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

Fikk beskjed på sykehuset at man kan blø etter på, men vet heller ikke om det har noe å si ifht antall egg. Men ser ut som jeg slutta å blø igår og at det gamle blodet er bort ila dagen idag:happy:

Kjære deg ❤️ Det er fullstendig normalt å gråte over noe som kanskje ikke ble. Hormonene dine gjør at kroppen jobber på sparebluss, derfor er det null energi. Jeg kunne gråte leeeenge etter at jeg mistet. Det er en sorg. Dessverre en underomtalt sorg. Noen snakker om at det ikke var «noe». Men det var jo det. Det var drømmen om et nytt medlem i familien. Det var langt mer enn noe. ❤️ La følelsene være med deg, bare la de få komme. Det hjelper ❤️

Back
Topp