Mars 2022

Kjære deg ❤️ Det er fullstendig normalt å gråte over noe som kanskje ikke ble. Hormonene dine gjør at kroppen jobber på sparebluss, derfor er det null energi. Jeg kunne gråte leeeenge etter at jeg mistet. Det er en sorg. Dessverre en underomtalt sorg. Noen snakker om at det ikke var «noe». Men det var jo det. Det var drømmen om et nytt medlem i familien. Det var langt mer enn noe. ❤️ La følelsene være med deg, bare la de få komme. Det hjelper ❤️
Takk for svar:Heartred
Det hjelper så utrolig mye å høre fra andre som har opplevd alt vi er igjennom nå.
Dette var jo vårt første ivf forsøk. Vi har prøvd i 2 år på egen hånd. Jeg er over 40 nå og leste i går at sjangsen for å miste da er 40%. Så kjente at håpet mitt om å få det til forsvant nesten helt. Vi kommer nok til å prøve igjen, men med mye mindre Iver over evnt positiv svar :(

Jeg ka settes på stimulerer, men forhåpentligvis ferdig med sprøytene i morgen :) lov å håpe ihvertfall :)

Det ble kortvarig glede her:banghead::sad010 testa negativt idag! (Hadde positiv test igår også)Ingen tegn til at det skulle gå dårlig heller, så det her kom litt brått på!
Nå må jeg ut å gå meg en lang tur i finværet!
Kort oppsummert så er min mentale status: fuck this shit :thefinger

Det ble kortvarig glede her:banghead::sad010 testa negativt idag! (Hadde positiv test igår også)Ingen tegn til at det skulle gå dårlig heller, så det her kom litt brått på!
Huff så trist ❤️❤️sender deg mange gode tanker ❤️

Det skal
Kan hcg falle så fort? Du vil ikke prøve å ta en ny? Vil ikke gi deg falskt håp altså, men ville prøvd en ny i morgen for å være sikker :Heartred

Er så stress å vente på mensen….. Meldte inn februar mens til Porsgrunn når jeg fikk den. Og den var litt forsinket, og det ser ut som den blir det nå også:sad010 De sa til meg at hvis mensen ikke kommer innen den 23 mars ca, så måtte kanskje avlyse og flytte forsøket pga påske og alt:sad010 Og da hadde de ikke tid før i juni kanskje?
Det er forferdelig å sitte i denne situasjonen… Syntes ventene tiden fra desember til mars var lang i på vente av nytt forsøk, men desember til juni??? Halvt år…:sad010

Det skal

Kan hcg falle så fort? Du vil ikke prøve å ta en ny? Vil ikke gi deg falskt håp altså, men ville prøvd en ny i morgen for å være sikker :Heartred
Jeg aner ikke, skal ta blodprøve imorgen så venter til jeg har tatt den og hører hva sykepleieren sier. Har bare brukt tidlig tester så i utgangspunktet så har jo ikke hcgen vært så veldig høy.

Nå er jeg i startgropa for helvettesuka som jeg liker å kalle den.. UL i morgen kl 11:10, vente på porsgrunn om det blir uttak onsdag eller stimulere to dager til.. så veit jeg det er uttak og det er tredje gang på 6 mnd. Den skuffelsen og den ventingen å håpet om at ikke telefonen ringer.. det er til å nesten kaste opp av..

Så da får man bare krysse det jeg kan krysse.. så får man håpe at det er noe forskjell fra tidligere.. <3

Nå er jeg i startgropa for helvettesuka som jeg liker å kalle den.. UL i morgen kl 11:10, vente på porsgrunn om det blir uttak onsdag eller stimulere to dager til.. så veit jeg det er uttak og det er tredje gang på 6 mnd. Den skuffelsen og den ventingen å håpet om at ikke telefonen ringer.. det er til å nesten kaste opp av..

Så da får man bare krysse det jeg kan krysse.. så får man håpe at det er noe forskjell fra tidligere.. <3
Masse lykke til i morgen ❤️jeg har UL 8.20,er fryktelig spent på om det blir mer enn 25 folikkler denne gangen eller om det blir mindre ❤️ frister ikke å gjennom flere stimuleringer

Masse lykke til i morgen ❤️jeg har UL 8.20,er fryktelig spent på om det blir mer enn 25 folikkler denne gangen eller om det blir mindre ❤️ frister ikke å gjennom flere stimuleringer

Bare jeg får noen follikler med modne egg i er jeg fornøyd:)

Så leit å høre. Stor klem til deg. :Heartred

I feel you..! Håper virkelig dobbel trigger gir bedre resultater nå:Heartred det skal det jo..!
.. ventetida på den jæ..telefonen er helt uutholdelig :silent

Da får det være min tur til å prøve å ha en marsgruppe!

Selvfølgelig satser vi for fullt på Mars og at det bringer lykke til alle! Jeg er innom alt for mange ganger i løpet av en dag, men om jeg har misset noen, eller ønsker å bli flyttet på så quote meg så jeg får det med meg! :-D

Skriv inn din status sånn:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:

BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 -Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Oppstart ca uke 12/13

Beadybird - 38 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Lang protokoll - oppstart uke 12/13.

snz - 29 - B1 - Haugesund - Forsøk #1 - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart 01.03/uttak uke 11

BabyPrøver17 - 29 - Barn nr1 - St Olavs - Forsøk nr 1- Rekovelle og fyrmadell - oppstart 05 mars/uttak ila uke 11

STIMULERER:

Ninja10 - 36 - B2 - Haugesund - Forsøk #1 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart 24.02/uttak uke 10

DinaD – 33 – B1 – Porsgrunn - #3 – Synarela, Bemfola, Menopur, Ovitrelle og Gonalpeptyl – Oppstart ca uke 10

B82 - 39 - B4 (2. felles) - Porsgrunn - ICSI#3 - Estradot 200mg

Engelpia, B1, Spiren (Trondheim) forsøk #6, (6 uttaket, hatt 3 innsett hittil, blir 2 uttak i Trondheim, hadde 4 uttak i Porsgrunn) Bemfola 300, menopur 75iu, fyremadel, ovitrelle og cyclogest, oppstart ved mens i mars

RUGER:

Prøvedorris - 29 år - Barn nr 1 - Medicus - Uttak nr 3 - Fostimon/Fyremadel/Duphaston - Uttak uke 8

Mera893 - 28år - Barn 1 - Porsgrunn - 1 fersk og MA 7+3 - innsett nr.2 frys 04.03.22 - Bemfola/fyremadel/ovitrelle/lutinus.

*J***-34- Barn nr 2- Riksen - Forsøk nr 6 (frys)- progynova, Lutinus - oppstart uke 8, innsett ca uke
10/11

Laufey - 33 - B2 - St Olavs - Forsøk 2 - Innsett i naturlig syklus - Satser på innsett i uke 11

TOTALFRYS:

GRAVID

Lemox: 28 år, 1. barn. Rikshospitalet, 1. ICSI, 5.fryseforsøk, Progynova/Lutinus, innsett 1.mars. Testdag 14.mars

Cissa10 - barn nr 3 ( første felles) Porsgrunn, forsøk nr 1 - Bemfola / Ovitrelle/ fyremadel/ lurings- Hadde uttak 28.02 og innsett 02.03. Testdato 18.03

bringebær7 - 36 - b2 - st.olav - fer#6 - naturlig - ca uke 10

AVBRUTT

Wannabemama - 35 år - Barn #1 - IVF #3 - Menopur og Fyremadel.

Ventepus-35-B1-Riksen-Forsøk3-Synarela, menopur, fyremadel-oppstart nesespray 15.2,uttak uke 10/11

IKKE GRAVID
Wishforamiracle- 38 - B2 - Oslo Livio ivf klinikken - Forsøk #1 - i naturlig syklus . Lutinus. Satte inn fryst embryo 28.2

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 5.innsett (ICSI#3)(+ 3 IUI) - Letrozol, Menopur,Lutinus - Innsett ca uke 10

Sandy01 - 31 - 1. barn - Porsgrunn - forsøk 2 - MEnopur1200+600, bemfola 300, fyremadel 0,25 og ovitrelle250, - oppsatrt uke12/13?/ innsett?

Jeg venter på oppstart i uke 12. men min mens starter antagelig på fredag/lørdag, så logistikken med å se om vi rekker et forsøk før påskeferien er litt stressenede. og om jeg da skal bestille medesiner? Bemfola er ikke på lager noe sted her i området østlandet. Jeg ser flere av dere har oppstart samme uke som meg i Porsgrunn.
Hva har dere? fra frys eller med full stimulering? hva slags beskjed har dere fått i fht. påskeferien? @Beadybird @BatteryBarn

Resultatet fra ultralyd

Vedlegg

• IMG_20220321_084701.jpg
    IMG_20220321_084701.jpg
    3,4 MB · Visninger: 90
Back
Topp