Lykke til med all høstingen denne uka, jenter Måtte det bli mange og gode egg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk svar på hcg nå. Fredag var det 111 og i dag 251. Forventer ikke lenger at det har gått bra, da jeg blør mye og har smerter i magen. Men skal ta nye prøver onsdag. Det blir seigpining dette, hadde håpet på endelig avklaring i dag. Vet jo at hcg kan stige etter sa. Håper bare ikke det er exu..
Hvordan gikk det?Jeg aner ikke, skal ta blodprøve imorgen så venter til jeg har tatt den og hører hva sykepleieren sier. Har bare brukt tidlig tester så i utgangspunktet så har jo ikke hcgen vært så veldig høy.
Tusen takk@DinaD lykke til i dag
Åh det må ha vært veldig fint oppladningen til uttak til meg fredag blir 9 timers biltur fra Telemark til Trøndelag i morgen, jeg har ikke lappen da så samboeren kjørerHatt en fantastisk oppladning til uttak ved å vært på hytta fra i går til idag Den roen jeg får ved å være her.. jeg gruer meg mere til resultatet enn til selve uttaket, enda jeg har rimelig vondt nederst i magen.
Uttak 10:15
Det er ganske hyggelig det også. Jeg og mannen kjørte oppover på uttak nr 2. Veldig hyggelig roadtripÅh det må ha vært veldig fint oppladningen til uttak til meg fredag blir 9 timers biltur fra Telemark til Trøndelag i morgen, jeg har ikke lappen da så samboeren kjører
Så utrolig deilig Jeg har tro på at ro er viktigHatt en fantastisk oppladning til uttak ved å vært på hytta fra i går til idag Den roen jeg får ved å være her.. jeg gruer meg mere til resultatet enn til selve uttaket, enda jeg har rimelig vondt nederst i magen.
Ja sant det har hele familien i Trøndelag så slipper å bo på hotell ihvertfall, bo på jenterommet mittDet er ganske hyggelig det også. Jeg og mannen kjørte oppover på uttak nr 2. Veldig hyggelig roadtrip
Åh det må ha vært veldig fint oppladningen til uttak til meg fredag blir 9 timers biltur fra Telemark til Trøndelag i morgen, jeg har ikke lappen da så samboeren kjører
Lykke tilHatt en fantastisk oppladning til uttak ved å vært på hytta fra i går til idag Den roen jeg får ved å være her.. jeg gruer meg mere til resultatet enn til selve uttaket, enda jeg har rimelig vondt nederst i magen.
Ja blir nok der til torsdagHøres koselig ut med en roadtrip og fint å kunne møte familie også! Regner med at du blir der til etter et eventuelt innsett?
Kjenner jeg er litt glad for at jeg bare har en kort reise med kollektivtransport til klinikken. Det er ganske mye logistikk når uttak og innsett skjer langt unna. Jeg så jo for meg at jeg måtte til Danmark for å gjøre dette og er fryktelig takknemlig for at jeg slipper alt det ville medføre av reising og stress.
Fantastisk Jeg fikk også 5 egg ut, kun ett befruktet da.. Godt jobbet og masse lykke til !5 egg ut for mange av dere er det lite men for meg er det en dobling! Innsett på fredag om det utvikles til da. Samtidig blir det satt inn to om det blir mulig. Fantastisk gråter av lykke
5 egg ut for mange av dere er det lite men for meg er det en dobling! Innsett på fredag om det utvikles til da. Samtidig blir det satt inn to om det blir mulig. Fantastisk gråter av lykke
Åh så glad på dine vegne dette fortjener du virkelig5 egg ut for mange av dere er det lite men for meg er det en dobling! Innsett på fredag om det utvikles til da. Samtidig blir det satt inn to om det blir mulig. Fantastisk gråter av lykke