Mars 2022

5 egg ut❤️❤️❤️ for mange av dere er det lite men for meg er det en dobling! Innsett på fredag om det utvikles til da. Samtidig blir det satt inn to om det blir mulig. Fantastisk ❤️ gråter av lykke ❤️

Det høres helt perfekt ut! Trenger ikke mange egg - bare gullegget! :Heartred

Da kom mensen akkurat i tide! Stimulering begynner i morgen:smiley-bounce012 Uttak er estimert til mandag 4 April.
Da får vi håpe alt går fint denne gangen. Hvis det skulle blitt fersk innsett så må dette bli et 3-dagers mtp påske.
Veldig spent, og håpet er stort:love2

5 egg ut❤️❤️❤️ for mange av dere er det lite men for meg er det en dobling! Innsett på fredag om det utvikles til da. Samtidig blir det satt inn to om det blir mulig. Fantastisk ❤️ gråter av lykke ❤️
Fantastisk ❤️❤️ Det er så godt når det endelig lykkes!

Da har jeg hatt mitt første (og forhåpentligvis eneste for barn nr1) innsett i dag :happy: Av 10 egg på uttak på fredag var der 5 modne som alle har klart seg til nå! Ett innsett og fire på frys❤️
testdag 06. April, men kjenner meg selv såpass jeg nok kommer til å teste neste helg:rolleyes:

Da har jeg hatt mitt første (og forhåpentligvis eneste for barn nr1) innsett i dag :happy: Av 10 egg på uttak på fredag var der 5 modne som alle har klart seg til nå! Ett innsett og fire på frys❤️
testdag 06. April, men kjenner meg selv såpass jeg nok kommer til å teste neste helg:rolleyes:

Krysser alt som krysses kan for at den fester seg! Det er et kjempefint resultat, og fire på frys er fantastisk :Heartred Jeg kan bare drømme om et sånt resultat - her faller eggene fra én etter én og jeg føler meg heldig som har fått innsett ved begge uttakene mine.

Sååå fantastisk godt å høre kjære det :love7 krysser fingrene for at de blir befruktet og deler seg om de skal :smiley-angelic001:Heartred

Jeg fikk ikke begynne rett på neste syklus :( haddd håper det siden noen andre her inne fikk det. Istedenfor så blir det ikke før i uke 23. Er helt knust og vet ikke helt hvordan jeg skal holde ut :sad010:sad010:sad010
Da rekker vi jo bare det innsettet før sommeren, så det vil si at fra januar til august så fikk vi to innsett bare :crybaby2:crybaby2:crybaby2

Våger meg inn og sier hei til dere:)

Piluttapilutta-35-B3-Spiren-forsøk nr 1- cyklogest og Estradot - Innsett 19.03.22/ testdato 02.04.22

Nå har ikke jeg brukt bemfola og vet hvordan det funker. Men kunne det vært aktuelt å bestille medisin og i verste fall ha de på lager enten hos apotek eller hjemme dersom du ikke får starta opp nå pga påsken? Du vil jo få bruk for medisinene før eller senere :) (forhåpentlig før:D)
Ja det går jo Ann så lenge man får brukt det. Men jeg har liksom tenkt litt sånn at hvis jeg blir gravid i mellomtiden så er de medesinene umulig å få levert tilbake.. men jeg blir jo ikke det likevell så.. kan jo det.
Fikk beskjed idag at vi ikke får prøvd denne mmd så må vente til neste syklus :depressed: :brb:

Jeg fikk ikke begynne rett på neste syklus :( haddd håper det siden noen andre her inne fikk det. Istedenfor så blir det ikke før i uke 23. Er helt knust og vet ikke helt hvordan jeg skal holde ut :sad010:sad010:sad010
Da rekker vi jo bare det innsettet før sommeren, så det vil si at fra januar til august så fikk vi to innsett bare :crybaby2:crybaby2:crybaby2
Føler med deg. Det er ikke super vanlig at man får flere etter hverandre. Så tror nok heller vi er normen. Men kroppen he godt av litt hvile også:Heartpink

Dette er så vondt å lese, Sofia ❤️

Jeg hadde to stk i hele 2021. Fryktelig tungt. Føler alt står i ro. Håper det sitter på neste, og at du ikke trenger å tenke lenger ❤️

Så utrolig kjedelig :( :Heartred
Håper det er gullegget som settes i uke 23, så du slipper flere innsett :Heartred

Føler med deg. Det er ikke super vanlig at man får flere etter hverandre. Så tror nok heller vi er normen. Men kroppen he godt av litt hvile også:Heartpink
Problemet er jo at kroppen ikke har annet enn hvile. 21 mnd siden vi startet opp i Porsgrunn, og i snitt har vi hatt 3 mnd mellom hver IUI og innsett. :(

Dette er så vondt å lese, Sofia ❤️

Jeg hadde to stk i hele 2021. Fryktelig tungt. Føler alt står i ro. Håper det sitter på neste, og at du ikke trenger å tenke lenger ❤️
To i hele 2021 er jo enda verre:Heartred Huff, ja det er helt grusomt dette her :confused: Den ventinga tar virkelig knekken på meg.

To i hele 2021 er jo enda verre:Heartred Huff, ja det er helt grusomt dette her :confused: Den ventinga tar virkelig knekken på meg.

Det kan jeg forstå. Uke 23 føles veldig langt unna :Heartred Er det påsken og helligdagene i mai som kommer i veien, eller er det pga stor pågang?

Back
Topp