BatteryBarn
Flørter med forumet
Mars ble ikke min mnd det heller.. Avbrutt igjen..
Nei!!! Så jævlig dritt…. Tenker på deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mars ble ikke min mnd det heller.. Avbrutt igjen..
Tusen takk ja idag er det jævlig dritt. Samtidig prøver jeg å holde fokus på det som er bra.. nr 1, porsgrunn gir ikke opp helt enda å mener det er medisineringen som er hovedproblemet. Nr 2, denne gangen var det en bedring.. jeg ser progresjon å det er oppløftende!.. så holde meg litt fast på detNei!!! Så jævlig dritt…. Tenker på deg
Så bra at han ringte deg selv. Han er absolutt den jeg synes har både mest empati og kunnskapJa, jeg føler litt på den så lenge Erling ikke gir opp så må han jo ha noe tro på alt dette her..
Ja, det var veldig greit.. å gjentok flere ganger at vi gir oss ikke nå Dina.. vi forsøker igjen for nå er vi inne på noe.. men ikke helt i mål enda..Så bra at han ringte deg selv. Han er absolutt den jeg synes har både mest empati og kunnskap
Ja, det var veldig greit.. å gjentok flere ganger at vi gir oss ikke nå Dina.. vi forsøker igjen for nå er vi inne på noe.. men ikke helt i mål enda..
Ja det stemmer.. så det her var mitt tredje forsøk men alle tre er avbrutt så här i utgangspunktet tre forsøk igjen. Men de si at nå er det ikke mere vi får gjort så derfor kan vi ikke tilby noe mere..Så bra! Er godt å høre at de fremdeles har trua!
Ett lite spørsmål fra ei som kun har gått privat. Er det slik at du ikke bruker av forsøkene i det offentlige dersom det blir avbrutt, selv om avbruddet skjer etter egguttak? Det er i så fall kjempebra! Privat brukes jo forsøket opp så lenge det blir gjort egguttak.
Ja det stemmer.. så det her var mitt tredje forsøk men alle tre er avbrutt så här i utgangspunktet tre forsøk igjen. Men de si at nå er det ikke mere vi får gjort så derfor kan vi ikke tilby noe mere..
Har alle forsøkene dine blitt avbrutt? Det hadde jeg ikke fått med meg. Så vondt å høre
Da er det fint at legen tror dere er inne på noe! Selv om vi ikke kan sammenlignes så er jeg veldig spent selv denne gangen. På de to første forsøkene mine har jeg hatt helt lik protokoll med helt likt utfall. Bemfola er byttet ut med Femar og Menopur og jeg er veldig spent på om det har noe å si på kvaliteten. Jeg håper det! Menopur skal visstnok gi bedre kvalitet på eggene til oss eldre damer. Har rukket å bli 41 og det er jo som kjent ikke så veldig heldig for eggkvaliteten…
Ja dette er tredje avbrutte..
1 forsøk lang protokoll 412,5 menopur 9 dager=2umodne
2 forsøk kort protokoll 300 Bemfola 11 dager=3 umodne
3 forsøk lang protokoll 225 Menopur+225 Bemfola i 11 dager = 5 egg.. 3 umodne..
Så bra! Er godt å høre at de fremdeles har trua!
Ett lite spørsmål fra ei som kun har gått privat. Er det slik at du ikke bruker av forsøkene i det offentlige dersom det blir avbrutt, selv om avbruddet skjer etter egguttak? Det er i så fall kjempebra! Privat brukes jo forsøket opp så lenge det blir gjort egguttak.
Ett forsøk i det offentlige er uttak og innsett, men om enn får på frys og skal sette de inn senere (pga første ikke førte til barn) så er du fortsatt på det samme forsøket som du fikk hentet de ut ifra så man kan ha mange innsett på ett forsøk, heldigvis
Takk gode du Ja noen ganger er man bare så møkk lei hele dritten og uansett hvor fornuftig det er å skulle bruke venteperiodene godt og tenke at man skal gjøre kroppen klar osv så er det ikke alltid det er mulig å tenke sånnSelv om det er likt for alle betyr det ikke at det ikke er slitsomt som faen… og kjipere enn kjipest! Forstår egentlig ikke hva som er problemet med å hoppe rett på nytt fryseforsøk når de gjør det privat. Der jeg går sa de at de hadde ikke gjort det om det var noe problem med det, de ville jo selvfølgelig ha gode og positive resultater for klinikken sin del også.
Masse lykke til med inseminasjon, håper det klaffer for dere
Wow, for en lege! Godt å høre at du får god oppfølging!Ja, det var veldig greit.. å gjentok flere ganger at vi gir oss ikke nå Dina.. vi forsøker igjen for nå er vi inne på noe.. men ikke helt i mål enda..
Ja, jeg sa ifra til de når jeg snakket med de etter uttaket i går også, at om dette ikke går veien vil jeg raskt ha samtale med legen.. så det var godt å få hans mening, selv om det er vondt å tryne før målstreken igjen..Wow, for en lege! Godt å høre at du får god oppfølging!
Det er helt forståeligJa, jeg sa ifra til de når jeg snakket med de etter uttaket i går også, at om dette ikke går veien vil jeg raskt ha samtale med legen.. så det var godt å få hans mening, selv om det er vondt å tryne før målstreken igjen..
Masse lykke til med uttak idag damer håper dere får ut masse bra egg
Tusen takk sitter på klinikken nå og venter, får nok smertestillende rundt kl 8Masse lykke til med uttak idag damer håper dere får ut masse bra egg
Masse lykke til sitter på venterommet på klinikken nå og venter på å komme inne på venterommet vårtTusen takk! Uttak klokka 11 - oppdaterer dere etter det!
Lykke til til deg også @Engelpia Dette blir spennende!
Ikke noe hcg i blodet, så det var kjipt. Har jo opplevd det før men da begynte jeg å blø og hadde en del menssmerter først, men denne gangen merka jeg ingenting.Hvordan gikk det?