Mars 2022

Ikke noe hcg i blodet, så det var kjipt. Har jo opplevd det før men da begynte jeg å blø og hadde en del menssmerter først, men denne gangen merka jeg ingenting.
Men nå orker jeg ikke flere forsøk så må bare venne meg til tanken om at det er stopp. Har en nydelig 4-åring så er takknemlig for det.:Heartred
Så kjedelig:( Ønsker deg alt godt:Heartred

I går gråt jeg meg ferdig, skuffelsen lagt bak meg å på tide å se fremover igjen! Fikk telefon fra Porsgrunn på morgenen, så fikk beskjed om å ta blodprøven nå så fort jeg fikk mensen slik at resultatet lå inne i starten på Mai. Hun kunne ikke love noe, men sa at det fortsatt var en mulighet med forsøk før sommeren.. jeg er forberedt på begge deler.. så nå er det å øke Q10 til 300 mg pr dag, for det kan ikke skade..

Så forøvrig protein.no har q10 til en rimelig penge ! :)
Krysser alt jeg kan for at det blir noen doble streker til denne mnd.. dere er alle så fantastiske og uten dere her inne tror jeg denne veien hadde vært grusomt mye tyngre.. ❤️

Da er uttaket overstått ❤️ 15 egg ut ❤️

Oj, bra fangst! :Heartred Gratulerer med det! Regner med de ringer deg i morgen med oppdatering? Planen ble å sette inn blasto, eller går du for totalfrys?

Sitter selv på venterommet på Medicus nå. Plutselig har jeg fått litt nerver, men nå får jeg vel snart det lille glasset med beroligende så da roer det seg sikkert ;)

Oj, bra fangst! :Heartred Gratulerer med det! Regner med de ringer deg i morgen med oppdatering? Planen ble å sette inn blasto, eller går du for totalfrys?

Sitter selv på venterommet på Medicus nå. Plutselig har jeg fått litt nerver, men nå får jeg vel snart det lille glasset med beroligende så da roer det seg sikkert ;)
Tusen takk ❤️ ble bestemt totalfrys ❤️❤️masse lykke til til deg ❤️❤️

Da er mitt uttak også overstått. 13 egg her! ❤️ Det er ny rekord for meg og jeg er superfornøyd! Håper bare kvaliteten er bedre enn tidligere og at flere enn ett egg klarer seg hele veien til innsett :)

Litt øm i den vestre eggstokken etter at den ble dyttet rundt pga tarmer som lå i veien, men alt i alt gikk det veldig fint :Heartred Nå skal jeg ut i byen og nyte resten av dagen :Heartred:Heartred:Heartred

Da er mitt uttak også overstått. 13 egg her! ❤️ Det er ny rekord for meg og jeg er superfornøyd! Håper bare kvaliteten er bedre enn tidligere og at flere enn ett egg klarer seg hele veien til innsett :)

Litt øm i den vestre eggstokken etter at den ble dyttet rundt pga tarmer som lå i veien, men alt i alt gikk det veldig fint :Heartred Nå skal jeg ut i byen og nyte resten av dagen :Heartred:Heartred:Heartred
Så bra ❤️❤️legen min sa at hvis jeg hadde fått ut over 20 så var nok mange av dårlig kvalitet så jeg er veldig glad for antallet nå ❤️❤️

For en flott fangst! :notworthy:love7:love7:love7

@Engelpia og @Dagni for noen fangster ❤️❤️ Gratulerer så mye ❤️ Håper mange er med helt til mål!

Hei!

ønsker å være med i gruppa.

Nenne - 35 - klinikk Hausken - Synarela, Menopur, Ovitrelle, Cyclogest, Klexane

Hadde uttak i går, kun tre egg ut, men alle befruktet. Så da er det bare å vente til mandag om det er noen igjen til innsett. Innsett er planlagt på tirsdag 29.03.

@Engelpia og @Dagni for noen fangster ❤️❤️ Gratulerer så mye ❤️ Håper mange er med helt til mål!

Ja, herregud! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med uttaket :Heartred:Heartred:Heartred Nå er det bare å vente. De forrige forsøkene har hatt bra befruktning, men eggene faller fra mot innsett. Dette blir uhyre spennende!

Ikke noe hcg i blodet, så det var kjipt. Har jo opplevd det før men da begynte jeg å blø og hadde en del menssmerter først, men denne gangen merka jeg ingenting.
Men nå orker jeg ikke flere forsøk så må bare venne meg til tanken om at det er stopp. Har en nydelig 4-åring så er takknemlig for det.:Heartred
Hei, vil bare sende en stor klem til deg ❤️ Må være tøft å ta den beslutningen, men skjønner virkelig at det kommer et tidspunkt når det blir for mye. Håper dere klarer å se fremover etter hvert og nyte av familielivet ❤️

Så bra fangst. Hvor mange har du fått ut på de forrige forsøkene? Jeg får forhåpentligvis femar på neste forsøk, og har trua på at det får frem flere egg.

Så bra fangst. Hvor mange har du fått ut på de forrige forsøkene? Jeg får forhåpentligvis femar på neste forsøk, og har trua på at det får frem flere egg.

Jeg har gått på Bemfola 150ie tidligere. Første forsøk 11 egg/9 modne/9 befrukta/1 blasto - kjemisk. Andre forsøk 6 egg/5 modne/5 befrukta/1 blasto - negativt. Hos meg sier de tydelig at det er alderen som er problemet for eggkvaliteten - prøvene er ellers bra. Er enslig prøver så det skal ikke være noe i veien sæden i alle fall ;)

Denne gangen har jeg brukt Femar og Menopur 225ie! Kanskje det var det som skulle til? Holder likevel pusten noen dager nå. Vet av erfaring at mange egg kommer til å falle fra :nailbiting:

Jeg har holdt meg litt i bakgrunnen her etter skuffelsen over avbrutt forsøk. Men nå ser det jammen ut som det har klaffet «på egenhånd» :Heartred
Det er fortsatt veldig tidlig (testdag på søndag), men uansett veldig spennende med positive tester de siste dagene. Denne er fra i dag, 12 DPO:love7

Vedlegg

• 794E6139-403A-4B0A-8CB1-30D8C1BD54F6.jpeg
    794E6139-403A-4B0A-8CB1-30D8C1BD54F6.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 71
Nå ringte klinikken og av 13 egg ut har bare 6 egg har blitt befruktet :( Det kjente jeg at var en liten nedtur. Har alltid hatt god befruktningsrate tidligere så hvorfor plutselig bare halvparten? Det positive er at jeg har 6 egg med, men med min frafallsstatistikk fra tidligere forsøk så kan dette fort ende uten innsett.

De neste dagene blir fryktelig spennende! :nailbiting:

Nå ringte klinikken og av 13 egg ut har bare 6 egg har blitt befruktet :( Det kjente jeg at var en liten nedtur. Har alltid hatt god befruktningsrate tidligere så hvorfor plutselig bare halvparten? Det positive er at jeg har 6 egg med, men med min frafallsstatistikk fra tidligere forsøk så kan dette fort ende uten innsett.

De neste dagene blir fryktelig spennende! :nailbiting:
Av mine 15 så ble 7 befruktet, men dem sa i går ved uttaket at noen av eggene var små så skulle ikke regne med de, blir noen nervepirrende dager på oss nå ❤️❤️

Av mine 15 så ble 7 befruktet, men dem sa i går ved uttaket at noen av eggene var små så skulle ikke regne med de, blir noen nervepirrende dager på oss nå ❤️❤️

Åååh! Så spennende! Håper vi får noen som vil henge med hele veien! :Heartred:Heartred:Heartred

Back
Topp