Mars 2022

Takk skal prøve finne den også
Ja det bli forhåpentligvis i april,startet med synarela i dag
Jeg har startet stimulering på lang protokoll nå og skal også ha uttak i april. Det er ingen som har laget en gruppe for april enda ser det ut til. Det er ikke sikkert vi er så mange, for de fleste norske klinikkene har påskestengt.

Jeg har startet stimulering på lang protokoll nå og skal også ha uttak i april. Det er ingen som har laget en gruppe for april enda ser det ut til. Det er ikke sikkert vi er så mange, for de fleste norske klinikkene har påskestengt.
Ok derfor jeg ikke finner den
Jeg fikk kontrollfilen 12.4 så håper det går selvom med påskestengt,hva med deg

Har ikke testa ennå, har testdag 06. April, men tenker å teste 01. april. Har levd «som gravid» siden innsett mtp mat og drikke, så har liksom følt meg gravid pga det. Brystvortene har vært såå ømme pga lutinusen, men nå har det gitt seg og puppene er ømme i kjertlene i siden og under - slik som før hver mens. I dag har jeg bare enn skikkelig trist følelse av å ikke være gravid om dere forstår?
Har regelmessig syklus, og ifølge den er mensen rundt hjørnet til helga, men kan selvsagt bli utsatt pga lutinus. Er bare såå redd for å få mensen og negativ test:( Vet ikke hva jeg vil oppnå med denne kommentaren, måtte vel bare få det ut til en gjeng som kan kjenne igjen noe av hva jeg føler på❤️

Oj, bra fangst! :Heartred Gratulerer med det! Regner med de ringer deg i morgen med oppdatering? Planen ble å sette inn blasto, elle går du for totalfrys?

Sitter selv på venterommet på Medicus nå. Plutselig har jeg fått litt nerver, men nå får jeg vel snart det lille glasset med beroligende så da roer det seg sikkert ;)
Hei :) har du hørt noe mer fra klinikken? :)

Ikke hørt noe mer, regner med jeg hører noe i morgen siden dem ikke når blasto stadiet før i morgen eventuelt ❤️

Der ringte klinikken! 4 embryo har kommet til morulastadiet og er med videre til i morgen. 3 stykker er ikke helt der enda, og faller mest sannsynlig fra.

Hadde visst 7 befruktede egg og ikke 6 :p

NÅ har jeg tro på at det blir innsett i morgen! :Heartred

Der ringte klinikken! 4 embryo har kommet til morulastadiet og er med videre til i morgen. 3 stykker er ikke helt der enda, og faller mest sannsynlig fra.

Det er jo kjempebra ❤️ kan jo hende de andre kommer seg til torsdag og blir fryst ned :)

For noen gode nyheter :love7

Hei, jeg så at jeg i går hadde fått mld inne på pasientpost fra embryologen om at de så celledelinger på flere embryo og ett som hadde blitt 8 delt som det skal ved 3 dager, kan det nå da plutselig stoppe opp? :(

Hei, jeg så at jeg i går hadde fått mld inne på pasientpost fra embryologen om at de så celledelinger på flere embryo og ett som hadde blitt 8 delt som det skal ved 3 dager, kan det nå da plutselig stoppe opp? :(
Er vel mere at om det deler seg feil så er det ikke noe som vil bli et barn.

Back
Topp