Tulipanka
Andre møte med forumet
Takk skal prøve finne den ogsåHvis du starter med Synarela nå så får du ikke uttak før April vil jeg tro? Så da kan du legge deg inn i April gruppa også![]()
Ja det bli forhåpentligvis i april,startet med synarela i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk skal prøve finne den ogsåHvis du starter med Synarela nå så får du ikke uttak før April vil jeg tro? Så da kan du legge deg inn i April gruppa også![]()
Jeg har startet stimulering på lang protokoll nå og skal også ha uttak i april. Det er ingen som har laget en gruppe for april enda ser det ut til. Det er ikke sikkert vi er så mange, for de fleste norske klinikkene har påskestengt.Takk skal prøve finne den også
Ja det bli forhåpentligvis i april,startet med synarela i dag
Ok derfor jeg ikke finner denJeg har startet stimulering på lang protokoll nå og skal også ha uttak i april. Det er ingen som har laget en gruppe for april enda ser det ut til. Det er ikke sikkert vi er så mange, for de fleste norske klinikkene har påskestengt.
Jeg skal ha behandling i Danmark, og klinikken der har ikke påskestengt. Første kontroll neste mandag.Ok derfor jeg ikke finner den
Jeg fikk kontrollfilen 12.4 så håper det går selvom med påskestengt,hva med deg
Spennende,det nærmer segJeg skal ha behandling i Danmark, og klinikken der har ikke påskestengt. Første kontroll neste mandag.
HeiOj, bra fangst!Gratulerer med det! Regner med de ringer deg i morgen med oppdatering? Planen ble å sette inn blasto, elle går du for totalfrys?
Sitter selv på venterommet på Medicus nå. Plutselig har jeg fått litt nerver, men nå får jeg vel snart det lille glasset med beroligende så da roer det seg sikkert![]()
Heihar du hørt noe mer fra klinikken?
![]()

Ikke hørt noe mer, regner med jeg hører noe i morgen siden dem ikke når blasto stadiet før i morgen eventuelt![]()
Det er jo kjempebraDer ringte klinikken! 4 embryo har kommet til morulastadiet og er med videre til i morgen. 3 stykker er ikke helt der enda, og faller mest sannsynlig fra.
Hadde visst 7 befruktede egg og ikke 6
NÅ har jeg tro på at det blir innsett i morgen!![]()
For noen gode nyheterDer ringte klinikken! 4 embryo har kommet til morulastadiet og er med videre til i morgen. 3 stykker er ikke helt der enda, og faller mest sannsynlig fra.
Hadde visst 7 befruktede egg og ikke 6
NÅ har jeg tro på at det blir innsett i morgen!![]()

Innsett i dag, testdag 08.04![]()

Takk takkHeia, heia! Måtte den klore seg fast!
Hvordan gikk det med de to andre eggene dine?
Ett falt fra ganske tidlig, og det andre kunne KANSKJE bli fryst ned, får vite mer i morgen.Er vel mere at om det deler seg feil så er det ikke noe som vil bli et barn.Hei, jeg så at jeg i går hadde fått mld inne på pasientpost fra embryologen om at de så celledelinger på flere embryo og ett som hadde blitt 8 delt som det skal ved 3 dager, kan det nå da plutselig stoppe opp?![]()
Ja santEr vel mere at om det deler seg feil så er det ikke noe som vil bli et barn.