Av mine 15 så ble 7 befruktet, men dem sa i går ved uttaket at noen av eggene var små så skulle ikke regne med de, blir noen nervepirrende dager på oss nå
Håper for dere beggeÅååh! Så spennende! Håper vi får noen som vil henge med hele veien!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Av mine 15 så ble 7 befruktet, men dem sa i går ved uttaket at noen av eggene var små så skulle ikke regne med de, blir noen nervepirrende dager på oss nå
Håper for dere beggeÅååh! Så spennende! Håper vi får noen som vil henge med hele veien!
Tusen takk jeg selv har mistet litt trua når så få ble befruktaHåper for dere begge
Jeg forstår deg. Det gjorde jeg også. Og plutselig ble resultatet veldig bra. Helt uventet.Tusen takk jeg selv har mistet litt trua når så få ble befrukta
Jeg fikk kun 1 befrukta av 5 egg ut. Ble gravid.. Endte i sa men ble hvertfall gravidEr bare 1 som skal tilTusen takk jeg selv har mistet litt trua når så få ble befrukta
Ja sant blasto du satte inn?Jeg fikk kun 1 befrukta av 5 egg ut. Ble gravid.. Endte i sa men ble hvertfall gravidEr bare 1 som skal til
Nei 2 dagers siden bare ett var befruktetJa sant blasto du satte inn?
Hei!
Nå i natt stilte jo klokken seg en time frem…
Men da lurer jo jeg på om hvordan jeg gjør det med sprøytene? Jeg har stukket sprøytene klokken 16 hver dag, men siden vi hoppet over en time i natt, bør jeg sette de klokken 17 fra i dag? Eller hadde dere holdt dere til klokken 16?
Jeg har fått beskjed om å forholde meg til likt tidsintervall, altså hvis du satt dem klokken 16 før vi stilte klokken, ville jeg nå ved sommertid, satt dem klokken 17. Det betyr uansett ikke noe om du nå satt sprøyten en time før.Hei!
Nå i natt stilte jo klokken seg en time frem…
Men da lurer jo jeg på om hvordan jeg gjør det med sprøytene? Jeg har stukket sprøytene klokken 16 hver dag, men siden vi hoppet over en time i natt, bør jeg sette de klokken 17 fra i dag? Eller hadde dere holdt dere til klokken 16?
Ja, jeg tenkte det jeg også! Jeg satt den 16.45 i dagJeg har fått beskjed om å forholde meg til likt tidsintervall, altså hvis du satt dem klokken 16 før vi stilte klokken, ville jeg nå ved sommertid, satt dem klokken 17. Det betyr uansett ikke noe om du nå satt sprøyten en time før.
Er litt kortere tid i forhold til 2 dagers og 5 dagers, derfor jeg er litt nervøsNei 2 dagers siden bare ett var befruktet
Å ligge i 20 min etterpå kan bli litt problematisk ja, spesielt om morgenen..hvem har tid til det? Jeg fikk beskjed om 10 min. og vet ikke om det gikk hver dag heller nå har jeg ikke erfaring med de andre progesteron variantene men overraskende lite søl av Cyclogest.Sein eggeløsning denne syklusen, men nå var det endelig klart til at jeg kan sette Ovitrelle i kveld og få innsett av fryst blasto neste mandag. Skal også gå på Cyclogest. Fått beskjed om å ligge ca 20 minutter etter den er satt inn og det høres jo veldig upraktisk ut Jaja. Ellers regner jeg med det er samme klinet som Lutinus/Crinone som jeg har brukt tidligere
Prøvde å tenke på om jeg kunne ligge på sofaen og spise frokost eller ligge mens jeg sminker meg landa på at jeg bare får ha på alarm litt tidligere (grøss) og ligge i senga og stirreÅ ligge i 20 min etterpå kan bli litt problematisk ja, spesielt om morgenen..hvem har tid til det? Jeg fikk beskjed om 10 min. og vet ikke om det gikk hver dag heller nå har jeg ikke erfaring med de andre progesteron variantene men overraskende lite søl av Cyclogest.
Sniker - ser du hører til Haugesund. Her har jeg bare ringt inn tidlig på dagen, men jeg fikk satt opp testdag på en lørdag og da ba de meg ringe på fredagen, i tilfellet de glemmer å ringe selv. Ville bare ringt inn jeg Prosessen videre blir at du får en time til tidlig ultralyd i ca. uke 7 for å sjekke at hjertet slår og se hvor mange foster det er. Etter det er det ingen videre oppfølging fra fertilitetsklinikken.Testdag i går og sitter på jobb og venter på at sykehuset skal ringe meg. Noen som vet hva prosessen blir videre nå som jeg foreløpig er gravid?
Håper det er samme sykepleier som måtte høre meg gråte over budskapet om avbrutt forsøk som ringer meg i dag
Edit: noen som har opplevd at de ikke ringer på testdag? Synes det begynner å bli lovlig seint..de har alltid ringt i 10 tiden tidligere.
Takk for svar da ringer jeg demSniker - ser du hører til Haugesund. Her har jeg bare ringt inn tidlig på dagen, men jeg fikk satt opp testdag på en lørdag og da ba de meg ringe på fredagen, i tilfellet de glemmer å ringe selv. Ville bare ringt inn jeg Prosessen videre blir at du får en time til tidlig ultralyd i ca. uke 7 for å sjekke at hjertet slår og se hvor mange foster det er. Etter det er det ingen videre oppfølging fra fertilitetsklinikken.
Gratulerere så masse med positiv test!
Hei alle sammenda var det endelig start for meg også
Tulipanka-lang protokol,start med Synarela i dag,barn n.2, første søsken forsøk,Rikshospitalet,jeg er 33 år
Noen flere som starter nå?