Mars 2022

Takk for langt og fint svar. Drar straks ned på legesenter for blodprøve. Så må jeg bare vente og se.. igjen :shy: Er det uke 6 man kan se hjertet ? Tror Porsgrunn snakket om tul i uke 7, men regner med de tar kontakt med meg ila dagen da jeg har testdag i dag.
Jeg ønsker deg utrolig masse lykke til, og husk at det kan være helt ufarlig og helt normalt. :Heartred

Det er vel etter 6+0 en gang at hjertet starter, jeg er litt usikker. Rundt der.

Positiv test idag! :D Den var svak, men har ikke testdag før til søndag.
Men den er der! Det er fryktelig rart og uvirkelig etter 3 negative, 1 kjemisk og 1 avbrutt forsøk.
Nå er det bare å komme seg til mandagen og blodprøve, tror ikke det synker ikke inn før jeg har snakka med sykepleier.
God start på helga:Heartred

Men den er der! Det er fryktelig rart og uvirkelig etter 3 negative, 1 kjemisk og 1 avbrutt forsøk.
Nå er det bare å komme seg til mandagen og blodprøve, tror ikke det synker ikke inn før jeg har snakka med sykepleier.
Gratulerer ❤️❤️ Fantastisk :smiley-bounce016

Åh J hvilken fantastisk nyhet! ❤️ Sender masse klamre-deg-fast-lille-spire-vibber!!!

Jeg ønsker deg utrolig masse lykke til, og husk at det kan være helt ufarlig og helt normalt. :Heartred

Det er vel etter 6+0 en gang at hjertet starter, jeg er litt usikker. Rundt der.
Får komme til privat ul i dag for å se om de kan se hvor blødningene kommer fra. Kanskje kan vi senke skuldrene litt før helga..

Får komme til privat ul i dag for å se om de kan se hvor blødningene kommer fra. Kanskje kan vi senke skuldrene litt før helga..
Så bra! Godt å bli tatt på alvor ❤️❤️

Satseralt-35 år-B1-st.olav-gonalf, fyremadel, lutinus- innsett 09.03- positiv tester(testdag 23.03)

Ikke testdag før 23.03 men det ser foreløpig lovende ut! ❤️

Vedlegg

• 7B0366C5-8203-4691-BF6B-3E2361FC6F43.jpeg
    7B0366C5-8203-4691-BF6B-3E2361FC6F43.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 57
Er det noen her som har testet positivt veldig sent før?
Venter fortsatt i spenning på enten positiv test (annet enn covid, den ble positiv i går) eller mens. Idag er 14 dager etter innsett og ingen mens, ingen positiv test enda, hverken tidlig eller normal. Igår skulle jeg egentlig hatt mens under normale omstendigheter. Blir ikke klok det her og vet ikke om jeg skal fortsatt håpe eller what to do?

Så bra! Godt å bli tatt på alvor ❤️❤️
Privat da så koster jo litt, men bedre enn å gå med nerver på høykant gjennom helgen. Hun jeg skal til hadde utredningen på oss og var den som henviste oss til Porsgrunn, så hun har litt kontroll på historien, det synes jeg er en trygghet :Heartred
Jeg blør nå nesten like mye som en menstruasjon så er ganske fortvilet. Håper vi får noen svar på ul.

Privat da så koster jo litt, men bedre enn å gå med nerver på høykant gjennom helgen. Hun jeg skal til hadde utredningen på oss og var den som henviste oss til Porsgrunn, så hun har litt kontroll på historien, det synes jeg er en trygghet :Heartred
Jeg blør nå nesten like mye som en menstruasjon så er ganske fortvilet. Håper vi får noen svar på ul.
Det er godt at hun kjenner historien deres ❤️ Jeg forstår så godt fortvilelsen din. Jeg har hatt den selv, både før og nå. ❤️ Håper du får noen svar før helgen ❤️

Er det noen her som har testet positivt veldig sent før?
Venter fortsatt i spenning på enten positiv test (annet enn covid, den ble positiv i går) eller mens. Idag er 14 dager etter innsett og ingen mens, ingen positiv test enda, hverken tidlig eller normal. Igår skulle jeg egentlig hatt mens under normale omstendigheter. Blir ikke klok det her og vet ikke om jeg skal fortsatt håpe eller what to do?
Brukte du lutinus? De sier den kan forsinke mensen ..

Glemte å quote :-)

Last edited:
Åhj! Ja det var travelt den dagen, det var 9 innsett hørte jeg de sa. Hvordan går det med deg da?❤️
Såpass ja :) foreløpig er jeg gravid. Spennende å se hvor lenge det varer denne gang ❤️

Har du mistet tidligere? Når evt? Synes det er dritskummeøt alt nå. Testene blir bare strerkere meeen
Tre ganger før. I uke 7 og 9. Testene mine blir også sterkere. Det er jo selvfølgelig en god følelse. Men det har de gjort alle tre gangene før også. Så jeg legger ikke alt for mye i det ❤️ Men heller sterkere enn svakere ❤️ Jeg synes denne tida er kjempeskummel. Og statistikken som sier at jo mer man har mistet jo større sjanse for at det skjer igjen.

Tre ganger før. I uke 7 og 9. Testene mine blir også sterkere. Det er jo selvfølgelig en god følelse. Men det har de gjort alle tre gangene før også. Så jeg legger ikke alt for mye i det ❤️ Men heller sterkere enn svakere ❤️ Jeg synes denne tida er kjempeskummel. Og statistikken som sier at jo mer man har mistet jo større sjanse for at det skjer igjen.
Jeg heier på deg og spiren:Heartred:Heartred
Grusomt å måtte vente så lenge før du kan senke skuldrene:Heartred

Brukte du lutinus? De sier den kan forsinke mensen ..

Ja, går på lutinus, men legene sier at den ikke gjør det. Så leser jeg her at det er så mange som får forsinket mens grunnet lutinus. Nå merker jeg at jeg bare vil gi opp litt selv om jeg skal bruke de til negativ test til søndag. Ingen hint til noen babystrek engang, og merker at det bare skjærer i hjertet egentlig.

Back
Topp