Mars 2022

Dette er vanlig strimmel i formiddag. 10dpo. Fin stigning foreløpig. ❤️

Vedlegg

• 6DEEDDD9-2D29-4CCC-B255-84FBA1E2BD8A.jpeg
    6DEEDDD9-2D29-4CCC-B255-84FBA1E2BD8A.jpeg
    621,8 KB · Visninger: 91
Avbrutt igjen :sad010 :sad010
Mange folliker, men et par har vokst mer enn resten, og dermed er det ikke noe poeng med uttak. Huff, for en nedtur.

Da kan jeg flyttes tilbake på stimulerer.
Estradot 200mcg hver 3. dag. UL 25.03

Positiv EL-test i dag, på samme dag som med sønnen vår, flere dager etter normalt :p Satser på at det betyr lykke, egget er jo fra samme batch som sønnen. Så da blir det cyclogest fra onsdag, og innsett lørdag :)

Kjenner jeg har overraskende mye trua på dette forsøket :eek:

Åååå :Heartred Hadde håpet på søsken vi også fra samme batch :joyful::joyful: Men den gang ei. Får satse på nr 2 og nr 3 fra samme batch istedenfor :hilarious:

1-2 på digital. Så da er det definitivt et eller annet der inne ❤️

Avbrutt her og. To store og flere små folikler. Legen foreslo å stimulere videre, og kanskje få ut 4, men jeg ville ikke det. Da er der bede å optimalisere medisiner og prøve på bedre resultat neste gang. Dette er jo siste offentlige. Har dårlig erfaring fra 4 egg tidligere, så har ikke trua.
Da blir det ovitrelle i kveld, og sengekos noen dager fremover istedenfor. Håpet er fortsatt ikke ute. Jeg gikk gjennom en heftig antibiotikakur i desember i regi av ivf serum i Athen. Kan alltids håpe at det er rydda opp i noe rusk jeg hadde, og kroppen er klar.

Ja! Og dette er andre gangen på rad :confused:
Føles som en evighet til mai nå.

Det er helt forferdelig vondt med avbrutt. Så mye jobb, penger, forhåpninger som blir kuttet tvert av.
Hadde selv to avbrutte på rad i fjor, men tredje uttaket fikk jeg et ferskinnsett og en på frys.

Følelsen før tredje uttak var at blasto måtte være helt uoppnåelig.. men neida! Har troa på at det skal gå for deg og :Heartred

Jeg blir så dårlig av hormonene denne gangen.. hodepinen var så intens inatt at jeg måtte kaste opp.. samtidig er jeg så trøtt som faen.. får inderlig håpe det blir noe bra egg ut av dette :D
Jeg har det på samme måte som deg ❤️ har du hatt det slik før og? Jeg begynte på lørdag og da jeg kom hjem fra jobb på ettermiddagen så fikk jeg migreneanfall, i dag har jeg sovet flere timer :(

Back
Topp