Når skal du etter planen hente ut?Jeg blir så dårlig av hormonene denne gangen.. hodepinen var så intens inatt at jeg måtte kaste opp.. samtidig er jeg så trøtt som faen.. får inderlig håpe det blir noe bra egg ut av dette
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal du etter planen hente ut?Jeg blir så dårlig av hormonene denne gangen.. hodepinen var så intens inatt at jeg måtte kaste opp.. samtidig er jeg så trøtt som faen.. får inderlig håpe det blir noe bra egg ut av dette
Ikke før neste uke.. forhåpentligvis fredag neste uke.. men frykter onsdagNår skal du etter planen hente ut?
Så leit! Det er så vondt med avbrutt!Avbrutt igjen
Mange folliker, men et par har vokst mer enn resten, og dermed er det ikke noe poeng med uttak. Huff, for en nedtur.
For en fin strek!Dette er vanlig strimmel i formiddag. 10dpo. Fin stigning foreløpig.
Ja! Og dette er andre gangen på radSå leit! Det er så vondt med avbrutt!
Positiv EL-test i dag, på samme dag som med sønnen vår, flere dager etter normalt Satser på at det betyr lykke, egget er jo fra samme batch som sønnen. Så da blir det cyclogest fra onsdag, og innsett lørdag
Kjenner jeg har overraskende mye trua på dette forsøket
Så utrolig kjedeligAvbrutt igjen
Mange folliker, men et par har vokst mer enn resten, og dermed er det ikke noe poeng med uttak. Huff, for en nedtur.
Det var leitAvbrutt igjen
Lykke tilIkke før neste uke.. forhåpentligvis fredag neste uke.. men frykter onsdag
Avbrutt igjen
Ja! Og dette er andre gangen på rad
Føles som en evighet til mai nå.
Jeg har det på samme måte som deg har du hatt det slik før og? Jeg begynte på lørdag og da jeg kom hjem fra jobb på ettermiddagen så fikk jeg migreneanfall, i dag har jeg sovet flere timerJeg blir så dårlig av hormonene denne gangen.. hodepinen var så intens inatt at jeg måtte kaste opp.. samtidig er jeg så trøtt som faen.. får inderlig håpe det blir noe bra egg ut av dette
Huff! Det er kjipt! Det skjønner jeg godt, ventetiden er drepen til tiderJa! Og dette er andre gangen på rad
Føles som en evighet til mai nå.
❤1-2 på digital. Så da er det definitivt et eller annet der inne