Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det svei mindre når jeg injiserte det sakte inn.Dere som setter menopur, setter dere den fort eller sakte, har ikke satt menopur på 2 år og i går og i dag så begynte jeg å blø litt etter jeg hadde satt den
Tok blodprøve på Riksen i går. Ble oppringt med beskjed om at hCG var på 223 (rugedag 14), så fin og positiv! Ville vite verdien, siden jeg har en MA bak meg hvor hCG var for lav og steg for sakte. Da var den på 56 på rugedag 15.
Er satt opp på tidlig ultralyd 12.april, så ventingen fortsetter! Nå er jeg bare livredd for å gjøre noe galt. Har holdt meg unna trening den siste tiden i redsel for å gjøre noe galt, og hadde en økt i går. Kjenner at puppene er mindre ømme nå enn de har vært, men jeg har jo selvfølgelig googlet meg frem til at det er vanlig at symptomer kommer og går. Uansett.... Blir litt stressa!
Klarer ikke være skeptisk lenger
Det høres jo lovende ut Det er et ventemaraton dette her. Stadig noen nye milepæl å vente på, samtidig er det jo fantastisk å ha kommet så langt
Jeg hadde vondt i noen dager etterpå. Viktig å ta det med ro- ta Paracet hvis det blir ille. ( Det måtte jeg ett par ganger)Hei alle saman
Det blei uttak i går. I dag har eg veldig vondt. Eg har fått ingen medisin etter uttak. Er det vanleg å ha vondt?
Tusen takk for svar.Jeg hadde vondt i noen dager etterpå. Viktig å ta det med ro- ta Paracet hvis det blir ille. ( Det måtte jeg ett par ganger)
Lykke til
Mine uttak har vært veldig forskjellige. Det første var kjempevondt, jeg kunne så vidt krøke meg hjem etterpå, og var sengeliggende i flere dager. Ved det andre fikk jeg intravenøs smertestillende, da tok jeg bussen hjem etterpå og gikk tur samme dag, kjente ingenting. Tredje var jeg så dopa at jeg sov i fire timer på klinikken (privat), kjente ingenting av det heller. Var overstimulert på de to første, ikke på den siste.Hei alle saman
Det blei uttak i går. I dag har eg veldig vondt. Eg har fått ingen medisin etter uttak. Er det vanleg å ha vondt?
Hei alle saman
Tusen takk for svar.Mine uttak har vært veldig forskjellige. Det første var kjempevondt, jeg kunne så vidt krøke meg hjem etterpå, og var sengeliggende i flere dager. Ved det andre fikk jeg intravenøs smertestillende, da tok jeg bussen hjem etterpå og gikk tur samme dag, kjente ingenting. Tredje var jeg så dopa at jeg sov i fire timer på klinikken (privat), kjente ingenting av det heller. Var overstimulert på de to første, ikke på den siste.
Poenget er at det varierer
Hvis du har veldig vondt så kontakter du klinikken din, så kan de komme med sine råd
Tusen takk.Jeg hadde ikke vondt under uttaket, men veldig vondt etterpå. Måtte ta paralgin forte, da paracet ikke holdt. Jeg var overstimulert, så antageligvis derfor. Dersom paracet ikke holder, så ta kontakt med klinikken din eller fastlegen
God bedring!
Åh så fine testerDette er morgen (nederst) og formiddag (øverst) i dag. 12dpo. Testene viser jo at alt ser normalt ut. Magefølelsen fikk seg en knekk på mandag, men jeg håper at den tar en liten pause. Og nyter litt. Lettere sagt enn gjort
Ja, de er det. Skulle ønske jeg klarte å nyte. Men med tre aborter i bagasjen kjenner jeg på hver minste lille tegn til at noe starter. Derfor er ikke magefølelsen helt god. Men den har jo ikke akkurat fått så mye positivt å jobbe med på lenge. Så kanskje den må få litt pause. Huff. Dette gamet altsåÅh så fine tester
Veldig fine strekerDette er morgen (nederst) og formiddag (øverst) i dag. 12dpo. Testene viser jo at alt ser normalt ut. Magefølelsen fikk seg en knekk på mandag, men jeg håper at den tar en liten pause. Og nyter litt. Lettere sagt enn gjort
Så fine streker, @Bringebær7 !!
Jeg har begynt å kjenne på økt trøtthet. Men jeg har forsåvidt sovet litt lite om nettene, så jeg vet ikke hvor mye som skyldes hormoner. Jeg har derimot mindre ømme og oppsvulmede pupper enn jeg hadde for noen dager siden. Fortsatt litt ømme, men ikke i nærheten av så ømme som de var. Noen med erfaring/kunnskap om dette er normalt? Har lest meg opp litt på at symptomer kan komme og gå litt, men jeg blir jo stressa med en gang…