Åh avbrutt er så vondt føler så med degAvbrutt igjen
Mange folliker, men et par har vokst mer enn resten, og dermed er det ikke noe poeng med uttak. Huff, for en nedtur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh avbrutt er så vondt føler så med degAvbrutt igjen
Mange folliker, men et par har vokst mer enn resten, og dermed er det ikke noe poeng med uttak. Huff, for en nedtur.
Håper for deg!Avbrutt her og. To store og flere små folikler. Legen foreslo å stimulere videre, og kanskje få ut 4, men jeg ville ikke det. Da er der bede å optimalisere medisiner og prøve på bedre resultat neste gang. Dette er jo siste offentlige. Har dårlig erfaring fra 4 egg tidligere, så har ikke trua.
Da blir det ovitrelle i kveld, og sengekos noen dager fremover istedenfor. Håpet er fortsatt ikke ute. Jeg gikk gjennom en heftig antibiotikakur i desember i regi av ivf serum i Athen. Kan alltids håpe at det er rydda opp i noe rusk jeg hadde, og kroppen er klar.
Som du sier; det går mye tid, penger, energi inn i detteDet er helt forferdelig vondt med avbrutt. Så mye jobb, penger, forhåpninger som blir kuttet tvert av.
Hadde selv to avbrutte på rad i fjor, men tredje uttaket fikk jeg et ferskinnsett og en på frys.
Følelsen før tredje uttak var at blasto måtte være helt uoppnåelig.. men neida! Har troa på at det skal gå for deg og
Ja, vi må gjøre noe annerledes! Vil ikke på Menopur mer. Fikk bedre resultater av Gonal F. Eventuelt så får dem foreslå en annen medisin. Skulle tro at det var lett å stimulere en med PCOSHuff! Det er kjipt! Det skjønner jeg godt, ventetiden er drepen til tider
Men hvis det har skjedd 2 ganger på rad så må det være mulig å gjøre noe anderledes neste gang da!
Er dessverre ikke så lett å stimulere noen med pcos ble jeg fortalt, dem er ofte redd for overstimulering, ei venninne av meg slet med både overstimulering og overstimulering, jeg gikk selv 2 ganger på menopur, fikk ut 3 og 5 egg, skiftet så til bemfola (samme som gonal) fikk så ut 12 og 14 eggHåper for deg!
Som du sier; det går mye tid, penger, energi inn i dette
Takk! Hjelper å høre suksesshistorier Så godt å høre at det gikk tredje gang. Håper jeg er like heldig!
Ja, vi må gjøre noe annerledes! Vil ikke på Menopur mer. Fikk bedre resultater av Gonal F. Eventuelt så får dem foreslå en annen medisin. Skulle tro at det var lett å stimulere en med PCOS
Nei, sist var jeg ikke så dårlig. Er på jobb nå å har lyst til å kaste opp.. goshJeg har det på samme måte som deg har du hatt det slik før og? Jeg begynte på lørdag og da jeg kom hjem fra jobb på ettermiddagen så fikk jeg migreneanfall, i dag har jeg sovet flere timer
Huff håper du blir bedre du skal på UL fredag?Nei, sist var jeg ikke så dårlig. Er på jobb nå å har lyst til å kaste opp.. gosh
Åneeei! Det er såå vondt! Sender deg mange gode tanker og styrkeklemmer Dette gamet er så urettferdigAvbrutt igjen
Åneeei! Det er såå vondt! Sender deg mange gode tanker og styrkeklemmer Dette gamet er så urettferdig
Nei mandagHuff håper du blir bedre du skal på UL fredag?
Ah stemmer samme dag som megNei mandag
Var på UL #2 i dag og har fått dato for uttak og innsett! Fredag blir det uttak og om alt går bra i mellomtiden blir det innsett onsdag i neste uke! Sykt spent!
For dere som allerede har hatt innsett (enten nå eller tidligere) når tid var/er testdato etter innsett?
Skal til St Olavs om det har noe betydning for testdato
Klarer ikke være skeptisk lenger
Det høres jo lovende ut Det er et ventemaraton dette her. Stadig noen nye milepæl å vente på, samtidig er det jo fantastisk å ha kommet så langtTok blodprøve på Riksen i går. Ble oppringt med beskjed om at hCG var på 223 (rugedag 14), så fin og positiv! Ville vite verdien, siden jeg har en MA bak meg hvor hCG var for lav og steg for sakte. Da var den på 56 på rugedag 15.
Er satt opp på tidlig ultralyd 12.april, så ventingen fortsetter! Nå er jeg bare livredd for å gjøre noe galt. Har holdt meg unna trening den siste tiden i redsel for å gjøre noe galt, og hadde en økt i går. Kjenner at puppene er mindre ømme nå enn de har vært, men jeg har jo selvfølgelig googlet meg frem til at det er vanlig at symptomer kommer og går. Uansett.... Blir litt stressa!
Var på UL #2 i dag og har fått dato for uttak og innsett! Fredag blir det uttak og om alt går bra i mellomtiden blir det innsett onsdag i neste uke! Sykt spent!
For dere som allerede har hatt innsett (enten nå eller tidligere) når tid var/er testdato etter innsett?
Skal til St Olavs om det har noe betydning for testdato
Du begynte bare å blø fordi du traff et blodkar. Ikke farlig skjer rett som det erDere som setter menopur, setter dere den fort eller sakte, har ikke satt menopur på 2 år og i går og i dag så begynte jeg å blø litt etter jeg hadde satt den