Mars 2022

Omg ❤️ Tydelig strek på tidligstrimmel nå ( tydelig for en testetøs, usynlig for de fleste) Guttungen har besøk av kompiser, som hamret på dodøra, og tlf min lå ute. Så fikk ikke bilde. Men håper det ikke er den siste streken.

I morges var det ikke antydning. Og jeg ser den minste skygge. Så mye mer betyr ettermiddagstiss.

Når du går inn på do og fisker den opp av søpla etter at guttegjengen er ute og leker. Litt desperat eller. Måtte bare se den en gang til. Og knipse et bilde. Dette er tidligstrimmel. Nå frykter jeg bare for babyplans beryktede skygger.

Vedlegg

• 8E6B880A-0E4D-42AB-B608-A973CA1FF87E.jpeg
    8E6B880A-0E4D-42AB-B608-A973CA1FF87E.jpeg
    272 KB · Visninger: 108
Jeg ser at bildet er tydeligere enn virkeligheten. Men jeg ser den live også.

Når du går inn på do og fisker den opp av søpla etter at guttegjengen er ute og leker. Litt desperat eller. Måtte bare se den en gang til. Og knipse et bilde. Dette er tidligstrimmel. Nå frykter jeg bare for babyplans beryktede skygger.
Det er strek der :D herlighet så spennende:Heartred

I fare for å spamme :angelic:

Den er der fortsatt ❤️
Tidlig nederst og vanlig øverst.

Vedlegg

• B942002F-3BE3-4A7F-BDC6-E75A62ABD676.jpeg
    B942002F-3BE3-4A7F-BDC6-E75A62ABD676.jpeg
    887,8 KB · Visninger: 99
I hele 2021 gikk jeg uten strek. Hadde en skygge i oktober, men det var det. I 2020 hadde jeg masse streker, som endte i tre aborter. Tenk om dette kunne endt i et 2022 barn ❤️❤️

Jeg testet igjen i kveld, like svak strek hvis ikke svakere:( Hvor dårlig tegn er det? Det er 13 dager siden uttak og 11 siden innsett..

Jeg har måtte ta meg selv i å tenke hcg-matte og mensmatte og alle typer matter som finnes i livet med sykluser :hilarious: sist testet jeg svakt positivt dag 11. Foreløpig har testene vært blenda og imorgen er dag 10 etter innsett. Veldig spent. Igår kveld begynte jeg og kjenne murringer og de har vært konstante siden og ikke noe blødninger, og noe kvalm utover dagen idag av og på, men har også en covidpositiv mann i hus, så spent på eventuelt hvilken av testene som slår ut positiv først :shy:. Føler det lover godt for at det kan komme en positiv test snart, begynner å bli utålmodig :arghh::arghh::arghh:

Last edited:
Jeg testet igjen i kveld, like svak strek hvis ikke svakere:( Hvor dårlig tegn er det? Det er 13 dager siden uttak og 11 siden innsett..

Husk at noen er heldige at det slår ut sterkere på kvelden, men det er en grunn til at de sier det skal testes i morgenurin grunnet konsentrasjonen. Ikke gi opp håpet :Heartred Prøv igjen imorgen eller overimorgen :happy:

Husk at noen er heldige at det slår ut sterkere på kvelden, men det er en grunn til at de sier det skal testes i morgenurin grunnet konsentrasjonen. Ikke gi opp håpet :Heartred Prøv igjen imorgen eller overimorgen :happy:
Takk :Heartred Jeg skal kjøpe flere tester i morgen og teste tirsdagsmorgen. Får leve i håpet litt til:love7

Jeg har måtte ta meg selv i å tenke hcg-matte og mensmatte og alle typer matter som finnes i livet med sykluser :hilarious: sist testet jeg svakt positivt dag 11. Foreløpig har testene vært blenda og imorgen er dag 10 etter innsett. Veldig spent. Igår kveld begynte jeg og kjenne murringer og de har vært konstante siden og ikke noe blødninger, og noe kvalm utover dagen idag av og på, men har også en covidpositiv mann i hus, så spent på eventuelt hvilken av testene som slår ut positiv først :shy:. Føler det lover godt for at det kan komme en positiv test snart, begynner å bli utålmodig :arghh::arghh::arghh:
Spennende. Disse dagene er uholdelige :yuck:

Positiv EL-test i dag, på samme dag som med sønnen vår, flere dager etter normalt :p Satser på at det betyr lykke, egget er jo fra samme batch som sønnen. Så da blir det cyclogest fra onsdag, og innsett lørdag :)

Kjenner jeg har overraskende mye trua på dette forsøket :eek:

Det er så spennende ❤️ Med alle streker.

Jeg blir så dårlig av hormonene denne gangen.. hodepinen var så intens inatt at jeg måtte kaste opp.. samtidig er jeg så trøtt som faen.. får inderlig håpe det blir noe bra egg ut av dette :D

Litt sterkere i dag. Så jeg tror nesten dette er noe altså. ❤️

Back
Topp