Mars 2022

Testet i går for å sjekke om Ovitrelle ga utslag, men fikk blenda test da.
Nå fikk jeg disse. Herreguuud, tenk hvis det endelig er noe som fester seg :sad010:sad010:sad010:sad010
Veeeeldig svake streker, er 10 dpo
Vis vedlegget 378923
:woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot: Må snike litt!
Det er jo helt klart en babystrek der!! Nå krysser jeg alt jeg har, denne må sitte ❤️

Testet i går for å sjekke om Ovitrelle ga utslag, men fikk blenda test da.
Nå fikk jeg disse. Herreguuud, tenk hvis det endelig er noe som fester seg :sad010:sad010:sad010:sad010
Veeeeldig svake streker, er 10 dpo
Vis vedlegget 378923

Ser helt perfekt ut til å være 10 dpo ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Håper håper håper

Jeg hadde røket på en smell for lenge siden og testa :hungry:
Var det en blastocyste du satte inn?
Det var en 2 dagers. Er mest redd for falsk positiv teste, enten pga ovitrelle eller kjemisk. Hadde vært så gedigen nedtur. Men tror jeg skal kjøpe test i dag og teste på morgenurin i morgen og så heller prøve å ta resultatet « med en klype salt» ;)

Det var en 2 dagers. Er mest redd for falsk positiv teste, enten pga ovitrelle eller kjemisk. Hadde vært så gedigen nedtur. Men tror jeg skal kjøpe test i dag og teste på morgenurin i morgen og så heller prøve å ta resultatet « med en klype salt» ;)

Test på kvelden ;) er oftere positivt utslag da merkelig nok.. hehehe.. men ovitrellen henger sjeldent i så lenge. Da tar du en test 24 t etterpå å ser om testen er sterkere eller svakere :)

Litt usikker om denne var til meg, men jeg tolket det sånn så jeg svarer :p
Formen begynner å komme seg heldigvis, og fikk satt inn en blastocyste fra frys på mandag. Vi har tre inseminasjoner og 5 innsett bak oss nå, så det begynner virkelig å tære på. Første inseminasjon ble jeg gravid men endte med SA i uke 6. Etter det har jeg ikke sett snurten av en positiv graviditetstest :( 1,5 år siden den første og eneste positive testen.

Hei igjen fikk ikke svart på det med tester , kjedelig når man må vente så lenge ja for den etterlengtede positive testen. Vi prøvde vel ca 20/22 prøveperioder før det gikk, så da jeg endelig fikk den positive testen etter vårt fersk ivf forsøk og at det varte var det så etterlengtet. Satser på det samme for deg snarlig!! Og håper alt jeg kan for deg det går denne måneden!! ✊☀️ Har du fått positive test før kan det så svært sannsynlig skje igjen !! :). Ps har du prøvd å få ekstra hCG støtte i forsøket , eller prøvd immun dempende medisin, prednisol, eller blodfortynnende, leser det funker for noen. Jeg selv skal begynne på metformin igjen da jeg har bittelitt tendenser til pcos uten P ha det. Eller fått litt blandede beskjeder.. Du kan spørre gynekolog om det i alle fall. :)

Last edited:
Merker den stimuleringen her veldig.. så sliten.. vondt i hodet.. så blir spennende å se hvor sliten man skal være den 21 :P

Tok en tidligtest i dag 8dpo (3 dager siden innsett). Helt blenda. Ingen antydning. Det er tidlig, meeeen det hadde vært mulig med strek også.

Hei igjen fikk ikke svart på det med tester , kjedelig når man må vente så lenge ja for den etterlengtede positive testen. Vi prøvde vel ca 20/22 prøveperioder før det gikk, så da jeg endelig fikk den positive testen etter vårt fersk ivf forsøk og at det varte var det så etterlengtet. Satser på det samme for deg snarlig!! Og håper alt jeg kan for deg det går denne måneden!! ✊☀️ Har du fått positive test før kan det så svært sannsynlig skje igjen !! :). Ps har du prøvd å få ekstra hCG støtte i forsøket , eller prøvd immun dempende medisin, prednisol, eller blodfortynnende, leser det funker for noen. Jeg selv skal begynne på metformin igjen da jeg har bittelitt tendenser til pcos uten P ha det. Eller fått litt blandede beskjeder.. Du kan spørre gynekolog om det i alle fall. :)
Har prøvd både blodfortynnende og hcg-støtte. Men de er veldig tilbakeholdne med det i Porsgrunn er min erfaring. Denne gangen har jeg faktisk fått resept på prednisolon fra en privat gynekolog for å se om det kan hjelpe. Foreløpig ser det jo ut som at det var virket, om det så blir en kjemisk så har i det minste egget såvidt streifet innom og startet å produsere noe hcg. Så det er jo et fremskritt. Vi er nå i vår 31. prøveperiode :dead: Så heldige dere var som fikk klaff første runde men barn nr 1:Heartred

Merker den stimuleringen her veldig.. så sliten.. vondt i hodet.. så blir spennende å se hvor sliten man skal være den 21 :p
Du har begynt med sprøytene nå? ❤️ Jeg skal på første ultralyd den 21, 10 dager etter stimulering, aldri ventet så lenge før ultralyd før :)

Ja jeg er på dagvakt nå :) i Porsgrunn måtte jeg sette mellom 16 og 18, ved spiren så er det fast tidspunkt før kl 12 :)

Back
Topp