Mars 2022

Ble ikke noe forsøk på meg..ikke inseminering heller pga at de ikke har kapasitet neste uke.
Hun kunne heller ikke garantere nytt forsøk før sommeren.
Så jeg gikk litt i kjelleren nå, for en berg og dalbane dette er:(
Fikk beskjed om å sette Ovitrelle og prøve selv, men det er nesten ikke vits.
Jeg har kanskje vært for optimistisk og naiv, men blir så oppgitt når det føles så forgjeves med all medisin og alle UL kontroller, og så avbrytes det delvis pga kapasitet..
Så leit å høre - og utrolig irriterende når det er sykehuset det står på.
Sender mange gode tanker din vei. Hvis dere velger å prøve selv med Ovitrelle, så masse lykke til :Heartred

Ja det forstår jeg .. men jeg hadde FSH på 12.. er den forhøyet? Amh på 8.. østradiolen var ikke nevnt så antar den var innenfor..
Kommer jo litt an på når i syklusen den ble tatt, men jeg vil jo si at den er ganske høy ja.
Screenshot_20220311-160359_Chrome.jpg

Jeg satte inn, var mest redd for at de ikke ville ha meg på avdelingen siden jeg nettopp hadde testet positivt :nailbiting:
Så spennende med blodprøve! Krysser fingrene for deg! Men du har kanskje testet hjemme?

Da fikk jeg akkurat svar , og det gikk dessverre ikke denne gangen

Men, vi ble gravide på første forsøk med en nydelig 1,5 år datter nå..og nå er jeg ekstra takknemlig for henne.

Får klemme og kose ekstra mye på henne i dag. Dette gamet er tøft ja. BABYSTØV til alle ! Ikke gi dere før dere har prøvd minst 10 ganger !!

Ny UL på meg i dag, heldigvis var jeg bare treig denne syklusen, for nå ser alt bra ut :) Syklusdag 15 i dag, vanligvis skulle jeg alt ha hatt EL, men denne syklusen er jeg treig. Men det var jeg den syklusen som ble til sønnen min, så vi får tro det er et godt tegn :)

Uff jeg også fikk korona to uker før innsett. Var vanskelig valg om jeg skulle sette inn da eller ikke.. men satte inn og venter på svar på blodprøve nå. *Bite negler*

P.s håper det går bra med deg ,

Hvor er du i ivf prosessen nå?

De sier jo covid sykdom ikke skal ha noe å si men ikke vet jeg. Tror ikke det. Heier på deg !! :)

P.s håper det går bra med deg ,

Hvor er du i ivf prosessen nå?

De sier jo covid sykdom ikke skal ha noe å si men ikke vet jeg. Tror ikke det. Heier på deg !! :)
Litt usikker om denne var til meg, men jeg tolket det sånn så jeg svarer :p
Formen begynner å komme seg heldigvis, og fikk satt inn en blastocyste fra frys på mandag. Vi har tre inseminasjoner og 5 innsett bak oss nå, så det begynner virkelig å tære på. Første inseminasjon ble jeg gravid men endte med SA i uke 6. Etter det har jeg ikke sett snurten av en positiv graviditetstest :( 1,5 år siden den første og eneste positive testen.

Men, vi ble gravide på første forsøk med en nydelig 1,5 år datter nå..og nå er jeg ekstra takknemlig for henne.

Får klemme og kose ekstra mye på henne i dag. Dette gamet er tøft ja. BABYSTØV til alle ! Ikke gi dere før dere har prøvd minst 10 ganger !!
Så leit at det ikke gikk:Heartred Har dere noen flere på frys eller har dere en videre plan? :love7:love7

Litt usikker om denne var til meg, men jeg tolket det sånn så jeg svarer :p
Formen begynner å komme seg heldigvis, og fikk satt inn en blastocyste fra frys på mandag. Vi har tre inseminasjoner og 5 innsett bak oss nå, så det begynner virkelig å tære på. Første inseminasjon ble jeg gravid men endte med SA i uke 6. Etter det har jeg ikke sett snurten av en positiv graviditetstest :( 1,5 år siden den første og eneste positive testen.

Så innmari dumt du mistet, men bra du ikke gir opp ! ✊

Jeg ble gravid etter scratching forrige gang faktisk. En del mener det ikke har noe å si men det funket for meg. Jeg var også på metaformin da tror jeg. Så det også kan ha noe å si for noen.

å spennende å ruge , skal sende en bønn opp for deg. Leste et sted at forskning viser det å være optimistisk og ha tro kan hjelpe på å bli gravid .
Håpe håpe , heia Embryoet ditt. Hvilken klinikk er du på. Og klar over vi var veldig heldig som ble gravid på første forsøk og at vi har en datter må. sså jeg skal ikke klage alt i alt. Men alltid trist når et liv ikke utvikler seg mer da.

Ja vi har to til på frys. Så skal nok kanskje rett i gang med nytt forsøk. Heia oss :)

Gikk ikke veien for oss denne runden, men får fryseforsøk i naturlig syklus med ovitrelle på denne syklusen så da kan jeg faktisk rekke et innsett i løpet av Mars :happy: Har aldri hatt fryseforsøk uten progynova/crinone så det høres veldig behagelig ut! Kontroll blir den 21. og innsett en uke etter jeg setter Ovitrelle:bookworm:

Så godt at du har en nydelig datter å kose ekstra på når det ikke går veien :) Håper det klaffer neste gang. Stor klem :Heartred

Gikk ikke veien for oss denne runden, men får fryseforsøk i naturlig syklus med ovitrelle på denne syklusen så da kan jeg faktisk rekke et innsett i løpet av Mars :happy: Har aldri hatt fryseforsøk uten progynova/crinone så det høres veldig behagelig ut! Kontroll blir den 21. og innsett en uke etter jeg setter Ovitrelle:bookworm:
Så leit å høre at det ikke gikk veien denne gangen :Heartred
Men utrolig bra at du rekker et innsett i mars, wow! :hello2 Håper det er gullegget!

Tatt på dag 2.. men ser også at den kan variere.. referanseområdet vil det si det som er innenfor normalen eller er det minimum 1 og maksimum 13? Derfor jeg blir litt sånn ehm.. :p
Innafor normalen ja.

Ser ut til at jeg kan rekke et forsøk til i mars, fikk beskjed på crypho i dag om å starte på estradot på mandag. Fryseforsøk er helt nytt for meg, hvor lenge skal man stå på estradot..?

Ser ut til at jeg kan rekke et forsøk til i mars, fikk beskjed på crypho i dag om å starte på estradot på mandag. Fryseforsøk er helt nytt for meg, hvor lenge skal man stå på estradot..?
Oi! Så fantastisk! Hva skjer med de? :hilarious: Føler alltid jeg må ha en pause opphold imellom. Spurte du om å få begynne rett på?
Ang estradot så vet jeg ikke, da jeg aldri har brukt det
Men så utrolig bra at du fikk starte rett på:Heartred

Testet i går for å sjekke om Ovitrelle ga utslag, men fikk blenda test da.
Nå fikk jeg disse. Herreguuud, tenk hvis det endelig er noe som fester seg :sad010:sad010:sad010:sad010
Veeeeldig svake streker, er 10 dpo
3A89328F-B7B6-49FC-856B-D51BC015E2AF.jpeg

Back
Topp