Oh yes! Lageret er fylt oppHaha, du er like testegal som meg
Grattis med strek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes! Lageret er fylt oppHaha, du er like testegal som meg
Like testegal som meg og men de internett stripsene er jo så billige så nesten umulig å la være .. men skaper jo berg og dalbane av følelser. Så skal prøve å la være neste gang .Haha, du er like testegal som meg
Har prøvd både blodfortynnende og hcg-støtte. Men de er veldig tilbakeholdne med det i Porsgrunn er min erfaring. Denne gangen har jeg faktisk fått resept på prednisolon fra en privat gynekolog for å se om det kan hjelpe. Foreløpig ser det jo ut som at det var virket, om det så blir en kjemisk så har i det minste egget såvidt streifet innom og startet å produsere noe hcg. Så det er jo et fremskritt. Vi er nå i vår 31. prøveperiode Så heldige dere var som fikk klaff første runde men barn nr 1
Testet i går for å sjekke om Ovitrelle ga utslag, men fikk blenda test da.
Nå fikk jeg disse. Herreguuud, tenk hvis det endelig er noe som fester seg
Veeeeldig svake streker, er 10 dpo
Vis vedlegget 378923
Lykke til for alle og så fantastisk @Sofia87 du fikk positiv test. Satser på det varer !!
jeg klarte ikke vente En så svak strek at jeg tror det er skyggestrek eller innbilningTest på kvelden er oftere positivt utslag da merkelig nok.. hehehe.. men ovitrellen henger sjeldent i så lenge. Da tar du en test 24 t etterpå å ser om testen er sterkere eller svakere
Men om den er svak så er det jo bare å sjekke igjen i morgen.. sterkere eller blenda så er det jo en endring fra i idag.. eneste måten å gjøre det på, eller vente til dag 16 som de har sagt..jeg klarte ikke vente En så svak strek at jeg tror det er skyggestrek eller innbilning
Takk for svar. Jeg bor så langt fra nærmeste butikk, så får vente til mandag.. Er like langtMen om den er svak så er det jo bare å sjekke igjen i morgen.. sterkere eller blenda så er det jo en endring fra i idag.. eneste måten å gjøre det på, eller vente til dag 16 som de har sagt..
Kanskje ikke så svak likevel. Den er der definitivt ..Men om den er svak så er det jo bare å sjekke igjen i morgen.. sterkere eller blenda så er det jo en endring fra i idag.. eneste måten å gjøre det på, eller vente til dag 16 som de har sagt..
Kanskje ikke så svak likevel. Den er der definitivt ..
sånn føles det akkurat nå i magen Prøver å ikke juble da det jo enda er tidlig og testdag ikke er før fredagDer der er strek!
Ja, lov å være glad men samtidigt lurt å være realistisk.. det er en stund til man kan senke skuldrene <3 krysser alt for at det holder seg <3sånn føles det akkurat nå i magen Prøver å ikke juble da det jo enda er tidlig og testdag ikke er før fredag
jeg klarte ikke vente En så svak strek at jeg tror det er skyggestrek eller innbilning
YeeeeeyyyyTestet i går for å sjekke om Ovitrelle ga utslag, men fikk blenda test da.
Vis vedlegget 378923
Ååååh dette ser lovende ut! Krysser alt jeg har!!Testet i går for å sjekke om Ovitrelle ga utslag, men fikk blenda test da.
Vis vedlegget 378923
Forstår at du blir skuffet, men jeg fikk alltid svakere om morgenen og sterkere på ettermiddag/kveld så tidlig. Så ta en ny i kveldKortvarig glede ser det ut som den til høyre er fra i dag - svakere enn i går kveld
Vis vedlegget 378963
Jeg fikk også svakere på morgenen enn kvelden før, så jeg har troen på sterkere test i kveldKortvarig glede ser det ut som den til høyre er fra i dag - svakere enn i går kveld
Vis vedlegget 378963
Kortvarig glede ser det ut som den til høyre er fra i dag - svakere enn i går kveld
Vis vedlegget 378963
Jeg ser streken!! Krysser fingrene for at den blir bare sterkere og sterkere!Kanskje ikke så svak likevel. Den er der definitivt ..