Mars 2022

Har prøvd både blodfortynnende og hcg-støtte. Men de er veldig tilbakeholdne med det i Porsgrunn er min erfaring. Denne gangen har jeg faktisk fått resept på prednisolon fra en privat gynekolog for å se om det kan hjelpe. Foreløpig ser det jo ut som at det var virket, om det så blir en kjemisk så har i det minste egget såvidt streifet innom og startet å produsere noe hcg. Så det er jo et fremskritt. Vi er nå i vår 31. prøveperiode :dead: Så heldige dere var som fikk klaff første runde men barn nr 1:Heartred

Aha... Gjerne send meg pm med navn på gynekolog. Men jeg har en gynekolog selv som jeg er fornøyd med også. Kanskje han vil la meg prøve prednisol og kanskje er det tingen for meg. For jeg har aldri mistet sent/etter uke 4/4,2, mitt problem er at det sjelden fester seg ordentlig virker det som..
Ja vi var heldige ♥️♥️ var så desperat etter et barn da etter at min søster døde to måneder før og heldigvis gikk det hvis ikke kunne det blitt en dobbel sorg . Men noen ganger må man gamble i livet og det var søsteren min som da jeg ikke måtte vente med å prøve å bli gravid. Så føler mitt søsteren min var med i den prosessen frem til vi fikk vår nydelige datter.

Ps jeg hadde scratching på Livio ivf klinikken måneden før jeg ble gravid. Men nå sier de det ikke fungerer og har sluttet med det. Men jeg ble jo gravid på første forøsket da... Jeg tok scratching denne gangen også men ble tull med timingen for den måneden etter scratching jeg skulle sette inn fryst embryo så kom mensen før ventet , og da ble det på andre syklus etter scratching denne gangen. Og ble jo ikke gravid.. kan det være derfor også. Får jeg nok aldri vite

Last edited:
Lykke til for alle og så fantastisk @Sofia87 du fikk positiv test. Satser på det varer !! ✨✨✨✨
Test på kvelden ;) er oftere positivt utslag da merkelig nok.. hehehe.. men ovitrellen henger sjeldent i så lenge. Da tar du en test 24 t etterpå å ser om testen er sterkere eller svakere :)
jeg klarte ikke vente :inpain: En så svak strek at jeg tror det er skyggestrek eller innbilning :(

jeg klarte ikke vente :inpain: En så svak strek at jeg tror det er skyggestrek eller innbilning :(
Men om den er svak så er det jo bare å sjekke igjen i morgen.. sterkere eller blenda så er det jo en endring fra i idag.. eneste måten å gjøre det på, eller vente til dag 16 som de har sagt..

Men om den er svak så er det jo bare å sjekke igjen i morgen.. sterkere eller blenda så er det jo en endring fra i idag.. eneste måten å gjøre det på, eller vente til dag 16 som de har sagt..
Takk for svar. Jeg bor så langt fra nærmeste butikk, så får vente til mandag.. Er like langt :happy:

Kanskje ikke så svak likevel. Den er der definitivt ..

Vedlegg

• 213F8A8E-2113-4529-BC0B-849016A7DD04.jpeg
    213F8A8E-2113-4529-BC0B-849016A7DD04.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 81
:smiley-bounce016 sånn føles det akkurat nå i magen:dance008 Prøver å ikke juble da det jo enda er tidlig og testdag ikke er før fredag :happy090
Ja, lov å være glad men samtidigt lurt å være realistisk.. det er en stund til man kan senke skuldrene <3 krysser alt for at det holder seg <3

Nå kjenner jeg på en ørliten kvalme og litt murringer. Typiske menssymptomer, men også typiske graviditegn. Så ikke noe klokere.
Jeg er ultratrøtt også, men det har jeg vært siden jeg startet på cyklogest (aka sovemedisin) før innsett. Så det tenker jeg ikke på som symptom.

Kortvarig glede ser det ut som :confused: den til høyre er fra i dag - svakere enn i går kveld :meh:
68B5ABDA-16A5-427D-982A-F8E8033B9CE7.jpeg

Back
Topp