Mars 2022

Kom nettopp fra 3. UL. Kun 1 stor nok folikkel, og 3-4 på 14 mm så hun antok at det ble stimulering hvertfall over helgen. Er snart oppe i 18000 på medisiner på første forsøk :eek: men blir spennende å høre hva sykehuset sier.
Noen som vet hva slimhinnen bør ligge på i tykkelse?
Håper det skjer mer til over helgen ❤️ tykkelsen tror jeg varierer men fikk beskjed mellom 8 og 11 mm ca, sist ved uttak så var den mellom 9 og 10

Ble ikke noe forsøk på meg..ikke inseminering heller pga at de ikke har kapasitet neste uke.
Hun kunne heller ikke garantere nytt forsøk før sommeren.
Så jeg gikk litt i kjelleren nå, for en berg og dalbane dette er:(
Fikk beskjed om å sette Ovitrelle og prøve selv, men det er nesten ikke vits.
Jeg har kanskje vært for optimistisk og naiv, men blir så oppgitt når det føles så forgjeves med all medisin og alle UL kontroller, og så avbrytes det delvis pga kapasitet..

Hvordan er det med bading i basseng etter fryseinnsett? Ikke noen restriksjoner der? Jeg vet at det er det etter uttak og fersk, pga åpne sår etter uttak.

Uff jeg også fikk korona to uker før innsett. Var vanskelig valg om jeg skulle sette inn da eller ikke.. men satte inn og venter på svar på blodprøve nå. *Bite negler*
Jeg satte inn, var mest redd for at de ikke ville ha meg på avdelingen siden jeg nettopp hadde testet positivt :nailbiting:
Så spennende med blodprøve! Krysser fingrene for deg! Men du har kanskje testet hjemme?

Ble ikke noe forsøk på meg..ikke inseminering heller pga at de ikke har kapasitet neste uke.
Jeg har kanskje vært for optimistisk og naiv, men blir så oppgitt når det føles så forgjeves med all medisin og alle UL kontroller, og så avbrytes det delvis pga kapasitet..
Sender deg en stor klem :Heartred Det er så brutalt og tøft dette gamet her:Heartred

Hvordan er det med bading i basseng etter fryseinnsett? Ikke noen restriksjoner der? Jeg vet at det er det etter uttak og fersk, pga åpne sår etter uttak.
Jeg spurte på mandag da jeg hadde fryseinnsett og hun sa jeg burde unngå det pga infeksjonsfare. Skjønte ikke helt det, men har tenkt å gjøre som hun sa :D

Jeg kan flyttes ned på ikke gravid. Bedre lykke neste gang:chicken: da blir det innsett av frys. I april/mai.
Så leit :Heartred men så bra at du ikke må vente lengre’! Da håper jeg på at jeg også får nytt innsett i mai om det ikke går denne ganga :smiley-angelic001 du er jo også i Porsgrunn?

Men kjære vene for et opplegg! Bytt behandlingssted om du kan! Det er jo fader ikke greit! De må jo ha plass når de tilbyr behandling.. <3

Jeg spurte på mandag da jeg hadde fryseinnsett og hun sa jeg burde unngå det pga infeksjonsfare. Skjønte ikke helt det, men har tenkt å gjøre som hun sa :D

Så lenge du har hatt et plastkateter oppi der er det mulighet for rift, og et bittelite rift kan bli et stort problem med temperaturer på 38 pluss og litt bakterier :D

Men kjære vene for et opplegg! Bytt behandlingssted om du kan! Det er jo fader ikke greit! De må jo ha plass når de tilbyr behandling.. <3
Ja, spesielt når hun sa på mandag at reserveløsningen var inseminering. Men nå hadde de ikke nok bemanning pga mye sykdom. Neste mulighet for forsøk var i juni, men de drev med ombygging på sykehuset så hun kunne ikke garantere plass da.
Vet ikke om jeg orker å bytte sykehus, men kanskje vi kan gå privat i mellomtiden

Huff, det er veldig kjedelig at de ikke kan bruke ressursene som var satt av til uttak - på inseminering.

Vet ikke om det er mannlig faktor i deres tilfelle, men: når jeg fikk avbrutt forsøk noen uker tilbake, og fikk beskjed om å prøve hjemme, hadde jeg heller ikke troen på at det ville gå. Så ble det faktisk en kjemisk graviditet. Ville gitt det et forsøk ihvertfall. Ta Ovitrellen.

Veldig kjipt at det er så lange ventetider offentlig :(

@DinaD jeg så nå at du skal ha bemfola og menopur, har du hatt den kombinasjonen før? Jeg starter med den kombinasjonen i morgen, kan jeg spørre hvordan doser du skal ha av dem?

Ja, spesielt når hun sa på mandag at reserveløsningen var inseminering. Men nå hadde de ikke nok bemanning pga mye sykdom. Neste mulighet for forsøk var i juni, men de drev med ombygging på sykehuset så hun kunne ikke garantere plass da.
Vet ikke om jeg orker å bytte sykehus, men kanskje vi kan gå privat i mellomtiden
Synes det er så fælt at slike ting skjer ❤️ hvis du ønsker prøve privat så kan jeg anbefale Spiren i Trondheim på det sterkeste ❤️

@DinaD jeg så nå at du skal ha bemfola og menopur, har du hatt den kombinasjonen før? Jeg starter med den kombinasjonen i morgen, kan jeg spørre hvordan doser du skal ha av dem?
Jeg har aldri blandet de nei :)

225 av Bemfola og 225 av Menopur. Høyeste dosen med hormoner jeg har tatt men Erling sa vel igrunn at det var bare å kjøre på. Værste som kunne skje var overstimulering. Så får vi håpe at kvaliteten og modningen er god :)

Hva er forhøyet FSH? Jeg sliter litt med å forstå den.. noen som vet? :)

Jeg har aldri blandet de nei :)

225 av Bemfola og 225 av Menopur. Høyeste dosen med hormoner jeg har tatt men Erling sa vel igrunn at det var bare å kjøre på. Værste som kunne skje var overstimulering. Så får vi håpe at kvaliteten og modningen er god :)
Jeg skal ha 300 bemfola og 75 menopur, høyeste dosen jeg har hatt, dem vet nok hva dem gjør men jeg er litt mer utsatt for overstimulering pga pcos

Back
Topp