En gang var jeg på 3.Dere som har vært gjennom simuleringer før, har dere vært på flere UL før uttak eller bare 1? Da jeg var i Porsgrunn var det ofte 2-3 før uttak, forrige forsøk var det 2
de to andre gangene på lang protokoll var jeg kun på 1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En gang var jeg på 3.Dere som har vært gjennom simuleringer før, har dere vært på flere UL før uttak eller bare 1? Da jeg var i Porsgrunn var det ofte 2-3 før uttak, forrige forsøk var det 2
Åå Haugesundsnz - 29 - B1 - Haugesund - Forsøk #1 - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart 01.03/uttak uke 11
har du fått dato for uttak?
GratulererTrodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…?
Dagens test (etter å ha holdt meg i noen timer på jobb)

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…?
gratulerer! Så absolutt gravid!

Gratulerer så myeTrodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…?

jeg heier masse på lille spiren!! Nå skal det endelig gå veien for dere også 
Gratulerer!!!!Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…?

GratulererTrodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…?
Åå gratulerer så mye!Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…?

Gratulerer så myeTrodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…?
Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…?

Himmel altså!
Tror dere ikke jeg testet positivt for covid på fredag da?Symptomene begynte på torsdag, så i dag er siste av de fire dagene jeg bør holde meg hjemme.
Har vært SKIKKELIG klein, og liiiiivredd for å ikke komme meg til innsett på mandag. Men nå er formen veldig mye bedre, og jeg har vært feberfri i dag så da tenker jeg vi drar for innsett i morgen
Viktig å få lagt inn litt dramatikk her på tampen![]()
Kom nettopp fra 3. UL. Kun 1 stor nok folikkel, og 3-4 på 14 mm så hun antok at det ble stimulering hvertfall over helgen. Er snart oppe i 18000 på medisiner på første forsøkmen blir spennende å høre hva sykehuset sier.
Noen som vet hva slimhinnen bør ligge på i tykkelse?