Mars 2022

Dere som har vært gjennom simuleringer før, har dere vært på flere UL før uttak eller bare 1? Da jeg var i Porsgrunn var det ofte 2-3 før uttak, forrige forsøk var det 2
En gang var jeg på 3.
de to andre gangene på lang protokoll var jeg kun på 1.

Sender mange gode tanker til dere som ruger - det er en seig periode :Heartred

Jeg kjenner at jeg ermye roligere dette forsøket, sammenlignet med tidligere. Jeg var selvfølgelig veldig spent på testing, men har ikke testet gang nr 2 ennå. Og det føles greiere enn jeg trodde… Vet ikke om det er mental forberedelse på at forsøket kan gå rett i dass som gjør det - pga siste egg på frys.

Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…? :excited001
Dagens test (etter å ha holdt meg i noen timer på jobb :hilarious:)

Vedlegg

• CD26DB24-3D94-4D0E-90EA-77DADE51BA1D.jpeg
    CD26DB24-3D94-4D0E-90EA-77DADE51BA1D.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 99
Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg kan vel kanskje flyttes over til gravid…? :excited001
Gratulerer så mye :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred jeg heier masse på lille spiren!! Nå skal det endelig gå veien for dere også :love7

BabyPrøver17 - 29 - Barn nr1 - St Olavs - Forsøk nr 1- Rekovelle og fyrmadell - oppstart 05 mars/uttak ila uke 11

Er såå spent og gla for å endelig fått komme i gang med prosessen❤️

Og gratulerer så mye til Lemox❤️

Gratulerer ❤️❤️❤️

Jeg kan flyttes ned på ikke gravid. Bedre lykke neste gang:chicken: da blir det innsett av frys. I april/mai.

Gratulerer!!:woot:

Kom nettopp fra 3. UL. Kun 1 stor nok folikkel, og 3-4 på 14 mm så hun antok at det ble stimulering hvertfall over helgen. Er snart oppe i 18000 på medisiner på første forsøk :eek: men blir spennende å høre hva sykehuset sier.
Noen som vet hva slimhinnen bør ligge på i tykkelse?

Himmel altså!
Tror dere ikke jeg testet positivt for covid på fredag da? :blackeye: Symptomene begynte på torsdag, så i dag er siste av de fire dagene jeg bør holde meg hjemme.
Har vært SKIKKELIG klein, og liiiiivredd for å ikke komme meg til innsett på mandag. Men nå er formen veldig mye bedre, og jeg har vært feberfri i dag så da tenker jeg vi drar for innsett i morgen :D

Viktig å få lagt inn litt dramatikk her på tampen :nailbiting::nailbiting:

Uff jeg også fikk korona to uker før innsett. Var vanskelig valg om jeg skulle sette inn da eller ikke.. men satte inn og venter på svar på blodprøve nå. *Bite negler*

Kom nettopp fra 3. UL. Kun 1 stor nok folikkel, og 3-4 på 14 mm så hun antok at det ble stimulering hvertfall over helgen. Er snart oppe i 18000 på medisiner på første forsøk :eek: men blir spennende å høre hva sykehuset sier.
Noen som vet hva slimhinnen bør ligge på i tykkelse?

Ja, det er dyrt.. men når du bikker over 18000 og litt til så får du iallefall tilbake penger.. men ja, er uhorvelig dyrt.. :(
Får satse på bedring over helgen <3

Back
Topp