Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til med ultralydDa er det UL kontroll i morgen å oppstart av sprøyter på torsdag kveld.. kjenner nå at spenningen stiger betraktelig. Får håpe det er som det skal å det bare er å kjøre på.
Sender deg en stor klem. Er så vondt når testene aldri blir positiveNegativ test i dag en uke etter innsett.. Gir opp for denne gang Akkurat nå lurer jeg på om vi noen gang skal få se snurten av de berømte to strekene..
Gratulerer som rugerRuger!
Denne runden har vært grusom psykisk, nå håper jeg tiden fram til test skal gå greit. Kjenner jeg er skikkelig sliten og lei denne prossesen!
Men hvorfor er det ikke et alternativ med ferskinnsett av femdagers? Skjønner ikke heltBeklager skjønner du ble forvirret altså sist ble det totalfrys på meg pga mange folikkler og jeg ble lettere overstimulert, men er ikke sikkert det skjer denne gangen og hvis dem ikke bestemmer at det blir totalfrys så må jeg event betale for høstesyklus. Hvis jeg ikke ønsker å betale og det blir fersk forsøk så setter de inn på dag 2/3,dem fryser bare ned egg på dag 5, men jeg får rett og slett se etter første ultralyd
Jeg har egentlig ikke fått bedre svar enn at de setter inn 2 og 3 dagers fersk og fryser ned på dag 5 da blasto tåler bedre opptiningMen hvorfor er det ikke et alternativ med ferskinnsett av femdagers? Skjønner ikke helt
Det kan kanskje være for at dem fikk ut 8 egg sist da dem ikke turte røre andre eggstokken da den var litt forstørret og at av dem ble 5 befruktet. Men ble totalfrys sist etter 2 ultralyd så hvis det var bestemt fersk og jeg hadde fått ut flere egg så kanskje jeg kunne fått fersk blasto men klinikken sa at dem har best resultat med frysMen hvorfor er det ikke et alternativ med ferskinnsett av femdagers? Skjønner ikke helt
Veldig fin strekJeg testet for første gang i dag da jeg stod opp. Er på rugedag 8, dvs 11 dpo. Tok dette bildet noen min for seint ift det som står på pakken, men det er definitivt en strek der.
Har fortsatt murringer i magen fra tid til annen. Håper testene blir sterkere ila de neste dagene. Forrige gang jeg hadde svakt positive tester var det MA, men jeg tror det var bittelitt seinere i forløpet.
Ber til alle høyere makter (uansett om jeg tror på de eller ikke) nå!
Ser strek krysser alt jeg harJeg testet for første gang i dag da jeg stod opp. Er på rugedag 8, dvs 11 dpo. Tok dette bildet noen min for seint ift det som står på pakken, men det er definitivt en strek der.
Har fortsatt murringer i magen fra tid til annen. Håper testene blir sterkere ila de neste dagene. Forrige gang jeg hadde svakt positive tester var det MA, men jeg tror det var bittelitt seinere i forløpet.
Nå er dette mitt første forsøk da, men skal på 3. ul nå på fredag før evt. uttak.Dere som har vært gjennom simuleringer før, har dere vært på flere UL før uttak eller bare 1? Da jeg var i Porsgrunn var det ofte 2-3 før uttak, forrige forsøk var det 2
Dere som har vært gjennom simuleringer før, har dere vært på flere UL før uttak eller bare 1? Da jeg var i Porsgrunn var det ofte 2-3 før uttak, forrige forsøk var det 2
Ja sant, sist hadde jeg 300 bemfola og første ultralyden hadde jeg 16 folikkler men de var litt små så måtte på en til, kanskje menopur i tillegg som jeg skal ha nå utgjør noe selv om jeg bare skal ha 75iuAntall UL kommer helt Ann på responsen og fremgangen. Alt mellom 1 og 5 er normalt. Jeg har hatt 3 første og 4 andre..
Ruger!
Denne runden har vært grusom psykisk, nå håper jeg tiden fram til test skal gå greit. Kjenner jeg er skikkelig sliten og lei denne prossesen!
Åh så gøy, Lemox!! Gratulerer! Jeg visste at det måtte være strek der i dag, dine forklaringer på liten blødning og murringer måtte jo bety at lille gullegget holdt på å grave seg godt ned i livmorslimhinnen Krysser alt jeg har for at streken blir sterkere de neste dagene og at spiren klamrer seg godt fast hele veien!!Jeg testet for første gang i dag da jeg stod opp. Er på rugedag 8, dvs 11 dpo. Tok dette bildet noen min for seint ift det som står på pakken, men det er definitivt en strek der.
Tusen takk!!Åh så gøy, Lemox!! Gratulerer! Jeg visste at det måtte være strek der i dag, dine forklaringer på liten blødning og murringer måtte jo bety at lille gullegget holdt på å grave seg godt ned i livmorslimhinnen Krysser alt jeg har for at streken blir sterkere de neste dagene og at spiren klamrer seg godt fast hele veien!!
På Riksen hadde jeg bare en kontroll begge mine forsøk, mens nå privat var det hele tre kontrollerDere som har vært gjennom simuleringer før, har dere vært på flere UL før uttak eller bare 1? Da jeg var i Porsgrunn var det ofte 2-3 før uttak, forrige forsøk var det 2