Mars 2022

Jeg har fått samme beskjed, at dersom det kun er 1-2 folikler, skal jeg ta ovitrelle og ha sex. Jeg håper nesten det, for tidligere har det kun vært 3-4 folikler, og kun et dårlig egg til innsett. Dersom jeg ikke skal ha uttak teller det ikke som forsøk, og jeg får enda en sjanse. Blir spennende å se hva de ser på fredag
Å, så da kan det også være en løsning ja. Inseminering talt heller ikke som forsøk så har fortsatt 3 igjen om det blir det heldigvis.

Krysser fingrene for deg også❤️

Er det ikke mulig at det fester seg etter 10 dager? Og så kan det vel hende hcg stiger sakte?
Ikke gi opp, krysser alt jeg har:Heartred

takk:Heartred
Blir sittende å lese en del forsking på sen implantasjon og suksessrate, og i teorien så kan det feste seg i dag og ha en grei sjans for å bli levendefødt, men er ikke veldig optimist.
De nærmeste dagene får vise.. er bare så lite tålmodig:oops:

Blir sittende å lese en del forsking på sen implantasjon og suksessrate, og i teorien så kan det feste seg i dag og ha en grei sjans for å bli levendefødt, men er ikke veldig optimist.
Er en grunn til at klinikker har testdato ❤️ er veldig individuelt når en produserer hcg ❤️

Da får det være min tur til å prøve å ha en marsgruppe!

Selvfølgelig satser vi for fullt på Mars og at det bringer lykke til alle! Jeg er innom alt for mange ganger i løpet av en dag, men om jeg har misset noen, eller ønsker å bli flyttet på så quote meg så jeg får det med meg! :-D

Skriv inn din status sånn:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

VENTER PÅ OPPSTART/INNSETT/INSEMINERING:

DinaD – 33 – B1 – Porsgrunn - #3 – Synarela, Bemfola, Menopur, Ovitrelle og Gonalpeptyl – Oppstart ca uke 10

Engelpia, B1, Spiren (Trondheim) forsøk #6, (6 uttaket, hatt 3 innsett hittil, blir 2 uttak i Trondheim, hadde 4 uttak i Porsgrunn) Bemfola 300, menopur 75iu, fyremadel, ovitrelle og cyclogest, oppstart ved mens i mars

BatteryBarn - 26 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 -Menopur/Fyremadel/Ovitrelle/Lutinus - Oppstart ca uke 12/13

Beadybird - 38 - B1 - Porsgrunn - Forsøk 2 - Lang protokoll - oppstart uke 12/13.

*J***-34- Barn nr 2- Riksen - Forsøk nr 6 (frys)- progynova, Lutinus - oppstart uke 8, innsett ca uke
10/11

Laufey - 33 - B2 - St Olavs - Forsøk 2 - Innsett i naturlig syklus - Satser på innsett i uke 11

STIMULERER:

Ventepus-35-B1-Riksen-Forsøk3-Synarela, menopur, fyremadel-oppstart nesespray 15.2,uttak uke 10/11

Ninja10 - 36 - B2 - Haugesund - Forsøk #1 - Progynova, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - oppstart 24.02/uttak uke 10

bringebær7 - 36 - b2 - st.olav - fer#6 - naturlig - ca uke 10

Wannabemama - 35 år - Barn #1 - IVF #3 - Menopur og Fyremadel.

RUGER:

Lemox: 28 år, 1. barn. Rikshospitalet, 1. ICSI, 5.fryseforsøk, Progynova/Lutinus, innsett 1.mars. Testdag 14.mars

B82 - 39 - B4 (2. felles) - Porsgrunn - ICSI#3 - Menopur 225IE, Fyremadel, ovitrelle og lutinus

Wishforamiracle- 38 - B2 - Oslo Livio ivf klinikken - Forsøk #1 - i naturlig syklus . Lutinus. Satte inn fryst embryo 28.2

Prøvedorris - 29 år - Barn nr 1 - Medicus - Uttak nr 3 - Fostimon/Fyremadel/Duphaston - Uttak uke 8

Mera893 - 28år - Barn 1 - Porsgrunn - 1 fersk og MA 7+3 - innsett nr.2 frys 04.03.22 - Bemfola/fyremadel/ovitrelle/lutinus.

Sofia87 - 35 - B1 - Porsgrunn - 5.innsett (ICSI#3)(+ 3 IUI) - Letrozol, Menopur,Lutinus - Innsett ca uke 10

TOTALFRYS:

GRAVID

AVBRUTT

IKKE GRAVID

Cissa10 - barn nr 3 ( første felles) Porsgrunn, forsøk nr 1 - Bemfola / Ovitrelle/ fyremadel/ lurings- Hadde uttak 28.02 og innsett 02.03. Testdato 18.03

Nå begynner jeg å bli ganske oppgitt..var på UL nr 2 i dag og det ser ikke ut som disse sprøytene har noe effekt på meg i det hele tatt - kun små follikler enda og skulle egentlig ha uttak nå på fredag som kommer. Så nå er jeg redd hele forsøket går i dass denne runden:(..men får bare vente å se hva klinikken sier.
Jeg har hatt UL 3-4dager på rad før uttak, og uttaksdagen har blitt endret. Betyr ikke at det ikke går, men at de må følge opp mer. Krysser fingrene for at de finner en plan og at det ordner seg :)

Jeg har hatt UL 3-4dager på rad før uttak, og uttaksdagen har blitt endret. Betyr ikke at det ikke går, men at de må følge opp mer. Krysser fingrene for at de finner en plan og at det ordner seg :)
Åå takk for at du deler, det er godt å høre. Da er det fortsatt håp :smiley-angelic001

Forsinket implantasjon var gyn inne på hos meg også. Da jeg var inne til TUL var jeg 7+3 men fosteranlegg målte 6+1. Mistet den uken, og fikk konstatert 6+2 i uke 8+4. Men nekter å tro at det kan ta hele 9 dager før det skjer. Vet at noen pattedyr befruktes for så at det implanteres mye senere grunnet årstider, men ikke hos oss mennesker. Spesiefiserer forskningen om hvorvidt det forekommer hos mennesker?

Forsinket implantasjon var gyn inne på hos meg også. Da jeg var inne til TUL var jeg 7+3 men fosteranlegg målte 6+1. Mistet den uken, og fikk konstatert 6+2 i uke 8+4. Men nekter å tro at det kan ta hele 9 dager før det skjer. Vet at noen pattedyr befruktes for så at det implanteres mye senere grunnet årstider, men ikke hos oss mennesker. Spesiefiserer forskningen om hvorvidt det forekommer hos mennesker?
Nå er jo hcg ved forskjellige dpo godt dokumentert gjennom empirisk data. Vil gjerne se dokumentasjon for "forsinket implantasjon" ved mennesker og andre pattedyr, da jeg tviler på at det finnes.

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejm199906103402304

Leit å høre at du mistet, det er tøft :Heartred Har to MA’er i historikken selv. Det er hardt.

Legger ved en artikkel, så kan du kikke på den. Har kommet over liknende studier tidligere også, men har ikke fler ved hånden nå.

https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/nejm199906103402304

Leit å høre at du mistet, det er tøft :Heartred Har to MA’er i historikken selv. Det er hardt.

Legger ved en artikkel, så kan du kikke på den. Har kommet over liknende studier tidligere også, men har ikke fler ved hånden nå.

Men dette er gjennom normal befruktning eller assistert? Det sies ikke noe om i artikkelen, men da skal man jo hele veien fra samleie til befruktning for så utvikling til blasto, for så implantasjon. Ved assistert er jo stort sett 90% av jobben gjort utenfor kroppen.

Håper det går veien nå i alle fall :Heartred:Heartred Synes det var kjempetøft med den ene.

Nervene begynner å kjenne på at innsett er i morgen :nailbiting: gleder meg veldig til å ruge, men det er bare så utrolig mye spenning knyttet til det også ❤️

Hvis dere kunne velge å sette inn fersk eller fryst, hva hadde dere valgt da? ❤️

Jeg hadde valgt det som klinikken som behandler meg anbefaler. Jeg vet en del men jeg kan ikke alt og enn så lenge velger jeg å stole på at de vet hva de driver med, for hvis ikke så burde man skifte klinikk.

Jeg hadde valgt det som klinikken som behandler meg anbefaler. Jeg vet en del men jeg kan ikke alt og enn så lenge velger jeg å stole på at de vet hva de driver med, for hvis ikke så burde man skifte klinikk.
Ja det er sant ❤️ er bare det at de har så stor tro på frys så hvis de etter ultralyd ikke bestemmer totalfrys så må jeg selv betale for det, derfor litt sånn villrede

Ja det er sant ❤️ er bare det at de har så stor tro på frys så hvis de etter ultralyd ikke bestemmer totalfrys så må jeg selv betale for det, derfor litt sånn villrede

Men om de har stor tro på fryseforsøk så er det vel årsaker til det.. jeg opplever veldig at mye av uroen for ting er jo fordi ting ikke klaffer som man forventer eller ønsker. Men noen ting får de ikke gjort noe med.. spør de hva de tenker da vell, om du er i villrede..

Har spurt dem, fikk beskjed om at de har stor tro på frys siden det er det eneste som har klaffet til meg og festet seg sist, er vel verd 10.000 å fryse ned kanskje hvis dem ikke bestemmer totalfrys ❤️

Back
Topp